5800x3d 10. Yıl Versiyon Satışta! (Kazık Fiyat)

la yanında altı üstü yeni nesil termal ped veriyonuz nası fiyat böyle olabilir :kekw:
 
Gönüllü birisi 2024 kış dönemi 5800x3d ile 7800x3d fiyatını paylaşabilir mi? O dönem 9800x3d çıkmamıştı. Bakayım bu 5800x3d yi bu kadar pahalı yapan şey neymiş?

Bide 2022 msrp’sine göre daha ucuz. Ona rağmen. ama yinede fiyat karşılaştırması yapmayı isterim
 
Vizyon desen var :kekw:
 



Aynı fiyat.

Hayır işin saçma tarafı şu: "AM5 çok pahalı abi, AM4'te kalacağım." diyip bu işlemciyi almak da çok saçma çünkü aynı parayla AM5 geçiliyor :D
 
Elimde 2 adet var gideyim de 20K`dan ilan açayım (!) :kekw:
 
Bu arada fiyata pahalı demişsinizde 350 dolar msrp. Zaten 16.000₺ yapıyor. Türkiye ye gelişince kardı gümrüktü vs derken düz 20 nin altında satılması çok sürpriz olurdu.

Fiyatını hak ediyor mu? Hayır. Ddr5 anakart işlemci alınıp geçilir.

Ama ddr5 + anakart kombosundan düşük olmasını beklemeyin. Kısacası;

Fiyat kazık değil “dolar kuru” yüzünden böyle. Geçmiş yıllarda birileri “dolarla mı maaş alıyosunuz” diyodu. İşte vizyon ve görüş sıfır. Dolarla almıyoruz maaş ama “teknolojik malı” alamıyoruz bu sebeple 😂
 
Bu arada fiyata pahalı demişsinizde 350 dolar msrp. Zaten 16.000₺ yapıyor. Türkiye ye gelişince kardı gümrüktü vs derken düz 20 nin altında satılması çok sürpriz olurdu.

Fiyatını hak ediyor mu? Hayır. Ddr5 anakart işlemci alınıp geçilir.

Ama ddr5 + anakart kombosundan düşük olmasını beklemeyin. Kısacası;

Fiyat kazık değil “dolar kuru” yüzünden böyle. Geçmiş yıllarda birileri “dolarla mı maaş alıyosunuz” diyodu. İşte vizyon ve görüş sıfır. Dolarla almıyoruz maaş ama “teknolojik malı” alamıyoruz bu sebeple 😂
MSRP onların aldıkları yere ödedikleri fiyat değil onun üzerine sayılmıyor onlar çok daha ucuza alıyorlar, bir de kutulu versiyon için veriliyor o fiyat. Ayrıca gümrük ödemiyorlar.
 
MSRP onların aldıkları yere ödedikleri fiyat değil onun üzerine sayılmıyor onlar çok daha ucuza alıyorlar, bir de kutulu versiyon için veriliyor o fiyat. Ayrıca gümrük ödemiyorlar.

Nerden biliyosun hocam? Gümrük ödemiyolar diyerek bi kere Türkiye gibi komple “vergiyle” geçinen bi ülkede şu baya saçma olmuş. Toptancı gümrüğe para veriyorken yerel satıcıya o gümrüğün parasını çıkarmadan satar mı hiç?

En basitinden;

halci, çiftçiden ürünü alırken çiftçi ürünü 2 liraya satıyor (350 dolar)
Halci (toptancı) alıyor götürüyor “bu ürün 400 dolar -misal- kardeşim” diyip vatana, itopyaya ona buna satıyor

Vatan itopya vsde ben 400 dolara aldım madem kârımı koyup 450 dolara satayım diyor

İnternet platformlarında satış yapan E-ticaret firmasında çalıştım biliyorum çok detaylı olmasada. Toptancı ya msrpden yada msrpnin biraz altından alır ürünleri. Vatan itopya sinerji vs sizin o gördüğünüz bilgisayar satıcıları “toptancı” değildir. Onlarında ürünü aldıkları “firma” var. Vatan itopya vs direkt AMD’den ürünü çekmiyor yani 🙂
 
Nerden biliyosun hocam? Gümrük ödemiyolar diyerek bi kere Türkiye gibi komple “vergiyle” geçinen bi ülkede şu baya saçma olmuş. Toptancı gümrüğe para veriyorken yerel satıcıya o gümrüğün parasını çıkarmadan satar mı hiç?

En basitinden;

halci, çiftçiden ürünü alırken çiftçi ürünü 2 liraya satıyor (350 dolar)
Halci (toptancı) alıyor götürüyor “bu ürün 400 dolar -misal- kardeşim” diyip vatana, itopyaya ona buna satıyor

Vatan itopya vsde ben 400 dolara aldım madem kârımı koyup 450 dolara satayım diyor

İnternet platformlarında satış yapan E-ticaret firmasında çalıştım biliyorum çok detaylı olmasada
İşlemci için gümrük vergisi ödemiyorlar tedarikçi firmalar ama Türkiye'de abudik gubidik başka vergiler olabilir ona bir şey diyemem.
 
Geri
Top