Spiderman 2 Alınır mı?

cansux

80+ Bronze
Katılım
25 Kasım 2024
Mesajlar
743
Reaksiyon skoru
271
Spiderman 2 alınır mı? %33 indirimle 40 dolara düşmüş sizce ilerde daha da düşer mi? Alınır mı?
 
ilk iki oyunu oynadın mı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ben üç oyunu da bitirdim bütçen varsa alınır tabi ben üçüne 50tl vermiştim :D
 
ilk iki oyunu oynadın mı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ben üç oyunu da bitirdim bütçen varsa alınır tabi ben üçüne 50tl vermiştim :D
Oynamadım henüz ancak kütüphanemde bulunuyor
 
%60 indirim gelir ama çok uzun süre sonra falan anca gelir. 700 TL için falan o kadar uzun süre beklemene gerek yok bence oynayasın varsa al gitsin. Kütüphanede oynayacak oyunun varsa anca öyle beklenir. Benim taktik şu anlık böyle. Tonlarca oyun var oynanacak ama Spiderman 2 %60 indirim girene kadar bekleyeceğim.
 
%60 indirim gelir ama çok uzun süre sonra falan anca gelir. 700 TL için falan o kadar uzun süre beklemene gerek yok bence oynayasın varsa al gitsin. Kütüphanede oynayacak oyunun varsa anca öyle beklenir. Benim taktik şu anlık böyle. Tonlarca oyun var oynanacak ama Spiderman 2 %60 indirim girene kadar bekleyeceğim.
Çok uzun süreden kasıt 2 yıl sonra falan ise alayım
 

Ekler

  • Screenshot_2026-06-25-22-12-52-942_com.android.chrome.webp
    Screenshot_2026-06-25-22-12-52-942_com.android.chrome.webp
    131 KB · Hit: 20
Spiderman 2 alınır mı? %33 indirimle 40 dolara düşmüş sizce ilerde daha da düşer mi? Alınır mı?
Steam bağımlılığın yoksa epicte çok daha mantıklı indirimsiz 1500 şuan. Ben son zamanlar single oyunları ordan alır oldum ghost of thusima sipiderman 1 -miles morales gow ragnarak filan. Steamin 3 te birine geliyor. Bu ekonomide bi anlamı yok steamin
 
Steam bağımlılığın yoksa epicte çok daha mantıklı indirimsiz 1500 şuan. Ben son zamanlar single oyunları ordan alır oldum ghost of thusima sipiderman 1 -miles morales gow ragnarak filan. Steamin 3 te birine geliyor. Bu ekonomide bi anlamı yok steamin
Steamda 600 dolar bakiyem var eskiden kalma o sebeple yoksa bağımlısı değilim ilk oyun epicte benimde
 
Steamda 600 dolar bakiyem var eskiden kalma o sebeple yoksa bağımlısı değilim ilk oyun epicte benimde
O zaman yapıştır geç. Spider man oyunlarının nerdeyse hepsi aynı ama ard arda oynamazsın onu diyeyim. Morales oynamadıysan ilk onu al oyna seneye vs belki 2. Yi oynarsın ben böyle yapıyom şahsen. Sıkıyor ard arda
 
İlk oyun var milesi de ekledim güncel sepetim şu şekilde
Mafia iyi hoşta spiderman 2 40 dolarken onunda 40 dolar olması.. kötü bir oyun diyemem ama hikaye çok tahmin edilebilir aksiyon ortalama pek bi esprisi yok araştırmışsan ve oynamak istiyorsan alabilirsin ama biraz daha ucuz olsaydı keşke
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Steamda 600 dolar bakiyem var eskiden kalma o sebeple yoksa bağımlısı değilim ilk oyun epicte benimde
Durum buysa al tabi ki mafiayı da kcd2 %60 indirime girmiş oynamamışsan değerlendirebilirsin
 
Geri
Top