🔥İndirim Xfx Mercury RX 9070 XT Beyaz 38.871₺

Elim satın ala gidip duruyor. Alsam ne oynayacağım ki. Bana 2. el bi' 6800XT yeter be. Gerek yok fazladan 25k vermeye
 
6800xtde güzeldir
Bence de, tamamen beklentiye bağlı. 1440P oyunculuk yapan biri için 25 bin liramı kurtarmaya çalışıyorum şu an zihnimde. Moonlight ile streaming işini de 265K'nın içindeki iGPU'nun AV1 encoder'i ile yaparım olur biter. Ne gerek var üstüne, hiç.
 
beyler 37 bine sapphire pure alıcaktım, 1800 daha verilir mi bunun için ?
bunu alın kesinllikle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

kart mükemmel fakat neden 12vhpwr kullanmıyorlar da insanları 3 tane kabloyu kullanmak zorunda bırakıyorlar çok garip
yüksek watt çeken kart bunlar hocam tek kablo üzerinden o kadar watt çekmesindense marklar 3x pin kullanınca daha güvenli olacağını iddia ediyor ki bence de öyle tek kanal dan olacağına 3 kanaldan olması belki daha iyi olur
 
beyler 37 bine sapphire pure alıcaktım, 1800 daha verilir mi bunun için ?
Pure neymiş hocam bu kartı alın kesinlikle.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

kart mükemmel fakat neden 12vhpwr kullanmıyorlar da insanları 3 tane kabloyu kullanmak zorunda bırakıyorlar çok garip
Ben 12pinli kablo yerine 24pinli 3kablo tercih ederim. Daha güven veriyor bana.
 
Beyler ben 'hata terminale açık olmayan işlem' uyarısı alıyorum bu kartlamı ilgili yoksa stok mu bitti?
 
28k 9070xt mi var hocam
Ben geçen hafta 2.elde 1 senelik 9070XT Nitro+ ı 29K ya aldım, kartın üzerinde toz bile yoktu sıfır gibi tertemiz. Üstelik referanslı insanlardan aldığınız zaman CW var mı diye sorma şansınız da oluyor ve kartta hiç CW yok, normalde top tier kartlarda çok fazla CW çıkıyor ve bir ton iade vs. uğraşmak zorunda kalıyorsun, 2.elde böyle bir avantajın da var direkt CW sız kart alıyorsun.

Ayrıca bunlar zaten çok yeni kartlar, piyasadaki en eski 9070XT 1 senelik hatta 2.eldeki çoğu kart 3-5 aylık, millet neden ısrarla sıfır da sıfır diye 33-35K ya giriş seviyesi 9070XT almaya çalışıyor aklım almıyor...

 

En tepe model 9070 XT'lerden biri. Nitro, Taichi ile aynı segment, üstüne de beyaz. Bu fiyat bandında alınabilir. Normalde 45K civarı fiyatı var.
pulse 33-35 oldugu yerde bu kart 38bine bedava siyahını 41 e alacaktım sırf kablo gözükmesin diye nitro aldım en büyük 9070xt soğutması da cok iyi alana hayırlı olsun siyahı bitmiş normalde o da indirime giriyordu
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,904
Mesajlar
11,082,377
Üyeler
198,214
Son üye
akar1907
Geri
Top