6800xtde güzeldirElim satın ala gidip duruyor. Alsam ne oynayacağım ki. Bana 2. el bi' 6800XT yeter be. Gerek yok fazladan 25k vermeye
Bence de, tamamen beklentiye bağlı. 1440P oyunculuk yapan biri için 25 bin liramı kurtarmaya çalışıyorum şu an zihnimde. Moonlight ile streaming işini de 265K'nın içindeki iGPU'nun AV1 encoder'i ile yaparım olur biter. Ne gerek var üstüne, hiç.6800xtde güzeldir
nasıl yani hocam nerde yazıyorkart bilgilerini giriyordum outletmiş fena fiyattı
Bu konuda ki kart değil hocam. başka link atılmıştınasıl yani hocam nerde yazıyor
bunu alın kesinlliklebeyler 37 bine sapphire pure alıcaktım, 1800 daha verilir mi bunun için ?
yüksek watt çeken kart bunlar hocam tek kablo üzerinden o kadar watt çekmesindense marklar 3x pin kullanınca daha güvenli olacağını iddia ediyor ki bence de öyle tek kanal dan olacağına 3 kanaldan olması belki daha iyi olurkart mükemmel fakat neden 12vhpwr kullanmıyorlar da insanları 3 tane kabloyu kullanmak zorunda bırakıyorlar çok garip
Pure neymiş hocam bu kartı alın kesinlikle.beyler 37 bine sapphire pure alıcaktım, 1800 daha verilir mi bunun için ?
Ben 12pinli kablo yerine 24pinli 3kablo tercih ederim. Daha güven veriyor bana.kart mükemmel fakat neden 12vhpwr kullanmıyorlar da insanları 3 tane kabloyu kullanmak zorunda bırakıyorlar çok garip
Ben geçen hafta 2.elde 1 senelik 9070XT Nitro+ ı 29K ya aldım, kartın üzerinde toz bile yoktu sıfır gibi tertemiz. Üstelik referanslı insanlardan aldığınız zaman CW var mı diye sorma şansınız da oluyor ve kartta hiç CW yok, normalde top tier kartlarda çok fazla CW çıkıyor ve bir ton iade vs. uğraşmak zorunda kalıyorsun, 2.elde böyle bir avantajın da var direkt CW sız kart alıyorsun.28k 9070xt mi var hocam
Li k atsana kral sipariş geçeyim28k 9070xt mi var hocam
6800xt var hocam bende. Base model. Satın almak ister misinElim satın ala gidip duruyor. Alsam ne oynayacağım ki. Bana 2. el bi' 6800XT yeter be. Gerek yok fazladan 25k vermeye
pulse 33-35 oldugu yerde bu kart 38bine bedava siyahını 41 e alacaktım sırf kablo gözükmesin diye nitro aldım en büyük 9070xt soğutması da cok iyi alana hayırlı olsun siyahı bitmiş normalde o da indirime giriyorduXFX MERCURY RX 9070 XT OC MAGNETIC AIR WHITE 16GB RGB GDDR6 256Bit Ekran Kartı fiyatı, teknik özellikleri, modelleri, en ucuz fiyatlarla Vatan Bilgisayar'da
XFX MERCURY RX 9070 XT OC MAGNETIC AIR WHITE 16GB RGB GDDR6 256Bit Ekran Kartı fiyatı, teknik özellikleri, modelleri, en ucuz fiyatlarla Vatan Bilgisayar'dawww.vatanbilgisayar.com
En tepe model 9070 XT'lerden biri. Nitro, Taichi ile aynı segment, üstüne de beyaz. Bu fiyat bandında alınabilir. Normalde 45K civarı fiyatı var.