Msi Gamıng Trıo 5070-Xfx Mercury RX 9070 XT

xZearo

80+
Katılım
25 Temmuz 2020
Mesajlar
34
Reaksiyon skoru
4
Vatan indirimlerinde ikisinin de benzer fiyatlara düştüğünü gördüm kafamı cidden çok karıştırdı,driver sorunları açıkcası biraz geriyor bir tavsiye verebilicek var mı?


 
Vatan indirimlerinde ikisinin de benzer fiyatlara düştüğünü gördüm kafamı cidden çok karıştırdı,driver sorunları açıkcası biraz geriyor bir tavsiye verebilicek var mı?


Hiç gozun korkmasın. 5070 ti desen tamam derim de 5070 ile kiyaslarsan 9070 xt rencide olur
 
Hiç gozun korkmasın. 5070 ti desen tamam derim de 5070 ile kiyaslarsan 9070 xt rencide olur
Teşekkür ederim hocam sağolun;peki xfx'e ne diyosunuz aslında sapphire pure düşünüyodum hiç araştırmamıştım bu modeli,sizin bilginiz var mı?
 
Teşekkür ederim hocam sağolun;peki xfx'e ne diyosunuz aslında sapphire pure düşünüyodum hiç araştırmamıştım bu modeli,sizin bilginiz var mı?
Ben pure alırdım hocam xfx mercury kötü olduğu için değil ama pure çok daha sessiz bir kart hocam. Hem hepsiburadada 6-9 taksit mis gibi.
 
Teşekkür ederim hocam sağolun;peki xfx'e ne diyosunuz aslında sapphire pure düşünüyodum hiç araştırmamıştım bu modeli,sizin bilginiz var mı?
Mercury XFX in en tepe modeli
Ekran görüntüsü 2026-06-19 074601.webp

Ben Pure 9070 XT kullanıyorum, memnunum, beyaz setup için tercih etmiştim.
 
Pure modeli ile Pulse modeli aynı hocam. Ses profilleri bu şekilde. Mercury güçlü bir model evet ama fanları aşırı sesli. 11 db fark çok fazla.
131313.webp
 
Teşekkür ederim hocam sağolun;peki xfx'e ne diyosunuz aslında sapphire pure düşünüyodum hiç araştırmamıştım bu modeli,sizin bilginiz var mı?
Bu arada sistemi toplarken eğer XFX Mercury White stoklarda olsaydı onu alırdım.
Ama yıllardır sapphire kullanırım, ne 2 fanlısı ne 3 fanlısı. Hiç üzmediler
 
358w çekerken 1589 rpm çevirirken o ses var
330a düşürsek kaç dba olur ki
Muhtemelen azalacak tabii ki ama aynı işlemi Pure modeline de yaptığını düşün baya bir sessiz olacak. Ben 3 5 FPS için çok kasmam sessizlik benim için çok önemli olduğundan Pure modelini tercih ederim ki bence çok daha şık bir model.
 
Ben pure alırdım hocam xfx mercury kötü olduğu için değil ama pure çok daha sessiz bir kart hocam. Hem hepsiburadada 6-9 taksit mis gibi.
Ne diyorsun kral xfx mercury magnetic bu fanlar manyetik mıknatıslı en tepe modeldir pure gibi giriş seviyesi değildir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

soğutma olarak iyimiş de yinede pure daha mantıklı gibi gelmeye başladı ya,teşekkür ederim sağolun.
Yarışabilecek kartlar değil hocam aklınız karışmasın mercury pure u yok eder
 
358w çekerken 1589 rpm çevirirken o ses var
330a düşürsek kaç dba olur ki
hocam açıkcası donanım kısmında aşırı bilgili değilim o yüzden ne kadar basit olursa o kadar iyi olur
Ne diyorsun kral xfx mercury magnetec bu fanlar manyetik mıknatıslı en tepe modeldir pure gibi giriş seviyesi deüildir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Yarışabilecek kartlar değil hocam aklınız karışmasın mercury pure u yok eder
hocam siz 5070 gaming trio tercih etmişsiniz siz nasıl bir tercih yapardınız su durumda
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,655
Mesajlar
11,079,496
Üyeler
198,172
Son üye
esquivom
Geri
Top