Gıgabyte Mo27u2 27" 4k 240hz OLED Monıtor 33.999 TL

Bende mi bi sorun var bi monitöre ne olursa olsun vereceğim para maks. 20k dır. İmkan meselesi tabii de yevmiyeci adamız ağam bizi aşar

Sistemde görüntü ve ses kalitesi deneyimi alınan zevki direkt doğrudan etkiliyor ikisi de çok önemli görüyoruz duyuyoruz.
 
Son düzenleme:
ekran kartım 9070xt nitro+ dp2.1 mevzusu varmış 4k 280hz oynatıyormuş benim ekran kartımla uyumlu mu? acaba? bilen varmı
 
Bende mi bi sorun var bi monitöre ne olursa olsun vereceğim para maks. 20k dır. İmkan meselesi tabii de yevmiyeci adamız ağam bizi aşar
Hocam bende senin gibi düşünüyordum. Sonra indirimden gönülsüz olarak samsung 360 hz oled aldım. İkisini yan yana koydum gene pişman oldum fark yok dedim:D 6 ay kullandım ve sattım oled monitörü sonra gene eski monitörüme döndüm. Oyunlara giresim gelmedi. Farkı o zman anladım. Last of us oynuyordum o esnada full ayarlarda eski monütere geçince sanki low ayarlara düştüm gibi geldi bana. Karakterin yüzündeki çiiller gitti. Netlik gitti. Eski monörümde kötü sayılmaz msi g274qpx modeli. İşin özü 5090 ekran kartın olsada monitörün iyi bir oled değilse ekran kartının tam verimini alamazsin diye düşünüyorum. Sattığıma bin pişmanım. Durumum düzelince 4k bir olede alacağım.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,179
Mesajlar
11,085,071
Üyeler
198,256
Son üye
ahmetiri12
   
Geri
Top