🔥İndirim Gigabyte 27" Mo27u2 4k OLED Peşin Fiyatına 3-6-9 Taksit 33.315 ₺

Vatana oled monitör bakmaya gittim, çalışan aklımı çeldi. Oledi uzun süreli kullanamazsın max 1 saat kullanman lazım, soğutman lazım, yanar leke olur vs vs. Bunlar doğru mu? Madem böyle insanlar neden bu kadar para verip oled kullanıyor.
 
Vatana oled monitör bakmaya gittim, çalışan aklımı çeldi. Oledi uzun süreli kullanamazsın max 1 saat kullanman lazım, soğutman lazım, yanar leke olur vs vs. Bunlar doğru mu? Madem böyle insanlar neden bu kadar para verip oled kullanıyor.
O kadar az değil kullanım süresi 5 saatte bir 3dk lık bakım yaparak kullan yeterli. Zaten monitörü kapattigin sırada hallediyor monitör kendi bakimini.
 
dual mode olsaydı alırdım ama o kadar para verip 240hz de takılı kalmak istemem açıkcası. 31 üstü inch + dual mode + aspect ratio destekleyen bir tane alıp tüm işlerimi görmek mantıklı geliyor.
 
Vatana oled monitör bakmaya gittim, çalışan aklımı çeldi. Oledi uzun süreli kullanamazsın max 1 saat kullanman lazım, soğutman lazım, yanar leke olur vs vs. Bunlar doğru mu? Madem böyle insanlar neden bu kadar para verip oled kullanıyor.
Yok kral 10dk da bir ısısına bakcan eline ısı geliyosa kapatcan ya
:ROFLMAO:


Sıradan kullan abi zaten 5-6 saat aralıksız oturmaz bi insan 20dk pc başından kalksan monitörü kapatsan o sırada tüm bakımları falan hallediyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

dual mode olsaydı alırdım ama o kadar para verip 240hz de takılı kalmak istemem açıkcası. 31 üstü inch + dual mode + aspect ratio destekleyen bir tane alıp tüm işlerimi görmek mantıklı geliyor.
Bi 15k daha çıkarsan olabilir, bu özellikleri sunan en ucuz monitöre bu denmez bence 240hz diyoruz ama 4K 240Hz
 
Vatana oled monitör bakmaya gittim, çalışan aklımı çeldi. Oledi uzun süreli kullanamazsın max 1 saat kullanman lazım, soğutman lazım, yanar leke olur vs vs. Bunlar doğru mu? Madem böyle insanlar neden bu kadar para verip oled kullanıyor.
Saçmalamış ben aldığımdan beri bakım vs yapmadım tam 1 sene oldu. Bendeki modelde arkasında soğutucu blok var ve diğer koruma işlemlerini kendiliğinden yapıyor otomatik olarak. Günde 24 saat tek resim kullanırsan borsa ekranı izlemek gibi yanar tabi. Oled oyun film için diğer günlük işler için eski va/ips panel monitörü kullan.
 
Yok kral 10dk da bir ısısına bakcan eline ısı geliyosa kapatcan ya
:ROFLMAO:


Sıradan kullan abi zaten 5-6 saat aralıksız oturmaz bi insan 20dk pc başından kalksan monitörü kapatsan o sırada tüm bakımları falan hallediyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bi 15k daha çıkarsan olabilir, bu özellikleri sunan en ucuz monitöre bu denmez bence 240hz diyoruz ama 4K 240Hz
isterse 8k 240 hz olsun hocam fps oyunları için ne kadar fazla o kadar iyi, konudaki monitör 60 70k değerinden bu fiyatlara düştü daha da düşecek yeni triple mode monitörler tanıtıldı her gün teknoloji gelişiyor, arge için yeterli doygunluga ulaşınca elbet düşecektir. 2k ips 165 hz monitörüm var fena olmayan bir paneli var, alacağımı ana monitör yapıp kullandığımı 2. monitör yapacağım çok bi acelem yok. malum bu monitörleri alınca 2. elde satmasaı çok güç oluyor. bahsettiğim monitör asus rog strix var mesela sıfırı 55k 2. elde 42 43k ya bile aylardır ilanlar bekliyor.
 
Saçmalamış ben aldığımdan beri bakım vs yapmadım tam 1 sene oldu. Bendeki modelde arkasında soğutucu blok var ve diğer koruma işlemlerini kendiliğinden yapıyor otomatik olarak. Günde 24 saat tek resim kullanırsan borsa ekranı izlemek gibi yanar tabi. Oled oyun film için diğer günlük işler için eski va/ips panel monitörü kullan.
Zaten şuan aktif olarak lol ve valo oynuyorum. En ağır oynadığım oyun GTA V. şuan lenovo r25i-30 modelini kullanıyorum ips. 27’ 2k Oled bir monitör alıp lenovoyu2. Monitör yapmayı düşünüyorum.
 
isterse 8k 240 hz olsun hocam fps oyunları için ne kadar fazla o kadar iyi, konudaki monitör 60 70k değerinden bu fiyatlara düştü daha da düşecek yeni triple mode monitörler tanıtıldı her gün teknoloji gelişiyor, arge için yeterli doygunluga ulaşınca elbet düşecektir. 2k ips 165 hz monitörüm var fena olmayan bir paneli var, alacağımı ana monitör yapıp kullandığımı 2. monitör yapacağım çok bi acelem yok. malum bu monitörleri alınca 2. elde satmasaı çok güç oluyor. bahsettiğim monitör asus rog strix var mesela sıfırı 55k 2. elde 42 43k ya bile aylardır ilanlar bekliyor.
Oyle de 240hz yeter zaten bunu alan adama 33500 tl den bahsediyoruz zaten
 
Oledler bayadır düşüyor. Yurtdışına göre çok pahalıydı. Şimdi bir bakayım dedim yurtdışı fiyatına baya yakın hale gelmiş bu model özelinde. Yanık manık muhabbetlerinden dolayı hiç ısınamadım şu oledlere ben ipsden devam. Güzel miniled denk gelirse onu alırım belki
 
Oyle de 240hz yeter zaten bunu alan adama 33500 tl den bahsediyoruz zaten
5090 ekran kartıyla bile AAA kalite oyunlar 4k da 240 hz zor hocam. Bugün gow ragnarokta dlls açık 110 - 115 fps falan aldım 5070 ti ile :) Oyun gayet keyifli akıyor. Böyle illa 240 fps alıcam diye kasmakta gereksiz.
 
Ekran mor falan görünmüyor, sadece temizliği zor.
 
Ekran mor falan görünmüyor, sadece temizliği zor.
Ciddiye almayın. Kullanmadığı ürüne yorum yapıyor boş boş hocam :)

İnsanları gerip kaos ortamı oluşturmak amacı.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,919
Mesajlar
11,082,490
Üyeler
198,217
Son üye
Guemm
Geri
Top