🔥İndirim Segotep Fz6 Pro Hava Soğutma 1300tl

Sadece fanları için almak saçma mı olur, ne dersin? 83CFM 2.28 mm h20 fanları. Tekil iyi fan fiyatları soğutucular kadar olmuş. Soğutuculardan alıp, sökmeyi düşünüyorum; soğutucular da yedekte yatar.
 
7500f için yeterli olur belki o macun ya.

Bilemiyorum. Ben bu soğutucuyu aldığım zaman, içinden çıkan macun kullanılır mı diye konusunu açmıştım ama hiç kimse önermemişti. Çoğu kişi MX-4 veya TF 7 gibi macunlar önermişti ben de gidip TF 7 aldım.
 
Sadece fanları için almak saçma mı olur, ne dersin? 83CFM 2.28 mm h20 fanları. Tekil iyi fan fiyatları soğutucular kadar olmuş. Soğutuculardan alıp, sökmeyi düşünüyorum; soğutucular da yedekte yatar.
soğutucuyu kullanmayacaksan boşuna para vermiş olursun, 1000 liraya 2 tane iyi fan alınır zaten
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,924
Mesajlar
11,082,548
Üyeler
198,218
Son üye
okansabancioglu
Geri
Top