Karne paketinden bahsediyorsanız onun stoku bitti hocam başka bi sistemden bahsediyorsanız link atın lütfenVatanda 5070li bi oem var 56ya onu al ram ekle 11bine 67 yapar
Karne paketinden bahsediyorsanız onun stoku bitti hocam başka bi sistemden bahsediyorsanız link atın lütfen
Sabah baktığımda stokları bitmişti yenilenmiş demek ki. Sağ olun hocam. Başka önerilerede açığım ama, biraz daha bekleyeceğim.Var gozukuyo bendeINTEL U5 245KF - RTX 5070 - H810M - 1TB SSD - 16GB RAM fiyatı, teknik özellikleri, modelleri, en ucuz fiyatlarla Vatan Bilgisayar'da
INTEL U5 245KF - RTX 5070 - H810M - 1TB SSD - 16GB RAM fiyatı, teknik özellikleri, modelleri, en ucuz fiyatlarla Vatan Bilgisayar'dawww.vatanbilgisayar.com
RYZEN işlemci takıntısı yoksa ve AMD istemiyorsa bundan iyisi yok hocam şu an direkt alabilirsiniz.Sabah baktığımda stokları bitmişti yenilenmiş demek ki. Sağ olun hocam. Başka önerilerede açığım ama, biraz daha bekleyeceğim.
Sabah vardi öğlene doğru bitti, geri geldi. Durust oluyum bu fiyata tekrar zor. Yani bunu alicam ya gamer gende r5 7500fli 5070var o da 58bindi sanirim. Birde 66ya rx9070xt ve r5 7500x3d var o da 66 bindi sanirim. Bu fiyata sade 3u var suanlikSabah baktığımda stokları bitmişti yenilenmiş demek ki. Sağ olun hocam. Başka önerilerede açığım ama, biraz daha bekleyeceğim.
amd işlemciye karşı ön yargısı olan birini ilk defa gördümSöylenecek bir şey yok, tek şartı ekran kartının nvidia olması. AMD'yi katiyen istemiyor. Bütçe de 65-70 aralığında.
Anlamadımamd işlemciye karşı ön yargısı olan birini ilk defa gördüm
Teşekkürler kendisine ilettim.Sabah vardi öğlene doğru bitti, geri geldi. Durust oluyum bu fiyata tekrar zor. Yani bunu alicam ya gamer gende r5 7500fli 5070var o da 58bindi sanirim. Birde 66ya rx9070xt ve r5 7500x3d var o da 66 bindi sanirim. Bu fiyata sade 3u var suanlik
Sağ olun.RYZEN işlemci takıntısı yoksa ve AMD istemiyorsa bundan iyisi yok hocam şu an direkt alabilirsiniz.
amd istemiyor diye belirtmişsiniz ekran kartımı işlemcimi diye belirtmemişsinizAnlamadım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Teşekkürler kendisine ilettim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Sağ olun.
Onuda belirttim aslında ama. Neyse yanlış anlaşılma olmuş herhalde :damd istemiyor diye belirtmişsiniz ekran kartımı işlemcimi diye belirtmemişsiniz
gözüm kör oldu heralde forumda dolaşa dolaşa biraz uyusam iyi olacakOnuda belirttim aslında ama. Neyse yanlış anlaşılma olmuş herhalde :d
Olur öyle hocam sıkıntı yokgözüm kör oldu heralde forumda dolaşa dolaşa biraz uyusam iyi olacak![]()