- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #79
xt modeli için üzerine fark verdiniz miHocam 24 ünde aldım hatta RX 7600 yok diye xt modelini gönderdiler bana aynı sistemden bahsediyorum isterseniz wp den konuşalım 05359792575
xt modeli için üzerine fark verdiniz miHocam 24 ünde aldım hatta RX 7600 yok diye xt modelini gönderdiler bana aynı sistemden bahsediyorum isterseniz wp den konuşalım 05359792575
Evet 2kxt modeli için üzerine fark verdiniz mi
başvurucam hocam bu zamana kadar firma ile çözmeye çalıştım ama çözemedimBen şimdiye kadar thhye kaç kere başvurmuştum uzun sürüyor diye kaç aydır bekliyormuşsunuz zaten. Böyle zamanlarda hakkınızı aramanız gerekiyor. Para kolay kazanılmıyor. Bence hemen işlemi başlatın.
Önce yayıncısı ile iletişime geçsin internete düşüp viral olunca imajı zedelenmesin diye düzeltiyorlar diğer türlü zaten uzun sürüyor zaten uzun sürüyorBen şimdiye kadar thhye kaç kere başvurmuştum uzun sürüyor diye kaç aydır bekliyormuşsunuz zaten. Böyle zamanlarda hakkınızı aramanız gerekiyor. Para kolay kazanılmıyor. Bence hemen işlemi başlatın.
bende bunun için çabalıyorum hocam pc hocasına flnda yazdım ama dönüş alamadımÖnce yayıncısı ile iletişime geçsin internete düşüp viral olunca imajı zedelenmesin diye düzeltiyorlar diğer türlü zaten uzun sürüyor zaten uzun sürüyor
3 kere ekran kartı değiştirebilmiş olmanız bile aslında adamların müşteri memnuniyetine epey önem verdiğini gösterir. Sorun neydi, sıcaklıklar hangi koşulda kaç dereceye çıkıyordu da bu sizi rahatsız etti bilmiyorum. Ama gördüğüm kadarıyla ya sorun yok ya da kaynağı bambaşka olan bir durum için adamları bıktırmışsınız. Ben firmayı çok da haksız bulamadım.
hocam buna bakmaları için firmaya göndermem lazım firma böyle seçenek sunmadı ve ulaşamıyorumaltına imza atarım. benim aklıma gelen ilk şey kartta kronik sorun var. psuda sorun var yada bir başka parçadan dolayı kartı ısıtan bir şey var.
Hocam adamlara gonderdigin kart sorunsuz oldugu icin aynisini gonderiyorlar sen de degisim yaptilar saniyor olabilir misin baska bir sorunun olabilir mi? hatali gelme durumu hic olamaz bence. 1 oldu diyelim neyse de 4 asla. bu urunler birsuru QC kalite kontrolden geciyor. Urunun garantisi bitiyor gozukmesinin sebebi asus sattigi firmaya fatura ediyor yani urun rafta bekledigi surece garantisinden eksiliyor sana sattigi zaman senin fatura tarihinden itibaren 2 veya 3 sene neyse o kadar garanti sunuyor olabilir sana.Merhaba 02/10/2024 tarihinde gencergamingten HAQQUS-GEN XX (DDR5) sistemini aldım ve 3 kez ekran kartı değişimi yaptım 3 kez üretim hatalı ekran kartı gönderildi 22 kasımdan beri wp hatlarından cevap alamıyorum işlerim bilgisayar üzerinden ve bu nedenle ekran kartını tekrar değişime gönderemem çünkü min 20 gün değişim süreci ve 4. kez hatalı ekran kartı gelebilir bugün asusla ekran kartının derecelerini nasıl düşürebilirim diye iletişime geçtim şöyle bişey öğrendim ürüne 3 yıllık garanti yapılmış ve 15/01/2025 tarihinde garantinin ilk yılı bitiyomuş ekran kartı bana 28/11/2024 tarihinde gönderimi sağlandı ekran kartının bu tarihten itibaren 2 yıllık garantisi olması gerekirken asus bana yarın garantinin ilk yılının biticeğini söyledi bunun üzerine kullanılmış olabileceği için benden en son ekran kartının seri nosu olan fatura istendi ama bana böyle fatura gönderilmedi bu olaydan dolayı gencergamingin müdürü furkan beye yazdım furkan beyden güncel faturayı istedim bunun üzerine furkan beyden engel yedim bu konuyla ilgili ne yapabilirim
hocam gönderilen ürünlerin seri noları farklı sistemide onlardan aldım belki sistemde sorun vardır ama bize gönderin diye bişey demediler asus ilk 6 ay içinde değişim yapabiliyomuş müşteri hizmetleri bana böyle dedi isterseniz ss atabilirim ve ürünün garantisinin 1. yılı doldu bunun üzerine asus güncel fatura isteyin dedi bunun üzerine iletişime geçtiğimde engel yedim şuanda firmadan kimseyle iletişime geçemiyorumHocam adamlara gonderdigin kart sorunsuz oldugu icin aynisini gonderiyorlar sen de degisim yaptilar saniyor olabilir misin baska bir sorunun olabilir mi? hatali gelme durumu hic olamaz bence. 1 oldu diyelim neyse de 4 asla. bu urunler birsuru QC kalite kontrolden geciyor. Urunun garantisi bitiyor gozukmesinin sebebi asus sattigi firmaya fatura ediyor yani urun rafta bekledigi surece garantisinden eksiliyor sana sattigi zaman senin fatura tarihinden itibaren 2 veya 3 sene neyse o kadar garanti sunuyor olabilir sana.