Yeni taşındım internet bağlatayım dedim. Süperonline'ı aradım dün gelip kurulum yaptılar 24 saat geçti internet yok. 6 7 defa müşteri hizmetlerini aradım. Yok bir şey yapamıyoruz yok ekip yönlendirdik falan diyorlar. Tilt oldum. Günüm boşa gitti. Arayıp abonelik iptali istesem cayma bedeli çıkar mı? Kullanamadığım hizmete para vermek istemiyorum. Böyle bir durum yaşayan olduysa yardımcı olabilir mi? İyi forumlar.
Yeni taşındım internet bağlatayım dedim. Süperonline'ı aradım dün gelip kurulum yaptılar 24 saat geçti internet yok. 6 7 defa müşteri hizmetlerini aradım. Yok bir şey yapamıyoruz yok ekip yönlendirdik falan diyorlar. Tilt oldum. Günüm boşa gitti. Arayıp abonelik iptali istesem cayma bedeli çıkar mı? Kullanamadığım hizmete para vermek istemiyorum. Böyle bir durum yaşayan olduysa yardımcı olabilir mi? İyi forumlar.
Hocam Benimde superonline ile sıkıntılı işlemim olmuştu. Bölgeme fiber alt yapısı geldiğinde direkt bağlattım. Malum evden çalışma dönenimde olduğumuz için şirketin kullandığı vpn'i superonline ile kullanamıyordum. Kaç kere aradım mail attım bir türlü çözemediler. Hatta ilk 14 gün süre içerisinde olduğu için direkt iptal ettim ve bana 2.7K fatura çıkardılar. THH verdim ancak malumunuz tüketiciyi koruma diye bir süreç olmadığı için faturayı ödemek durumunda kaldım.
Şu İnternet sağlayıcılarından bir yüzümüz gülmedi be. Kral şimdi süperonline a bir mail gönder yaşadığın sorunu anlat ve tekrarı ya da çözülmemesi halinde sözleşmeni fesih edeceğini ve cayma bedeli ödemeden interneti kapatacağını belirt. Söylediklerini destekleyecek görsel varsa maile ekle. Sözleşmede internetin sağlanması 1-3 iş gününü bulur diye bir ibare yoksa elinde delil olur almadığın hizmetin bedelini firma senden isteyemez.
Şu İnternet sağlayıcılarından bir yüzümüz gülmedi be. Kral şimdi süperonline a bir mail gönder yaşadığın sorunu anlat ve tekrarı ya da çözülmemesi halinde sözleşmeni fesih edeceğini ve cayma bedeli ödemeden interneti kapatacağını belirt. Söylediklerini destekleyecek görsel varsa maile ekle. Sözleşmede internetin sağlanması 1-3 iş gününü bulur diye bir ibare yoksa elinde delil olur almadığın hizmetin bedelini firma senden isteyemez.
Hocam başvurum ayın 8i
Geçen ay arkadaşın evine süperonline bağlattık adamlar geldi ethernet kablosunu takar takmaz aktif oldu. Bu söylediğim afyonun ilçesinde oluyor.
Ben ankarada bu problemi yaşıyorum. Yıl 2005 sanki.
Şu İnternet sağlayıcılarından bir yüzümüz gülmedi be. Kral şimdi süperonline a bir mail gönder yaşadığın sorunu anlat ve tekrarı ya da çözülmemesi halinde sözleşmeni fesih edeceğini ve cayma bedeli ödemeden interneti kapatacağını belirt. Söylediklerini destekleyecek görsel varsa maile ekle. Sözleşmede internetin sağlanması 1-3 iş gününü bulur diye bir ibare yoksa elinde delil olur almadığın hizmetin bedelini firma senden isteyemez.
Vallahi lanet ettim hocam.
Arıyorum tc soruyor mail soruyor
Söylüyorum bilgileriniz eşleşmedi, ekranım kitlendi birdaha arayın diyorlar. Arıyorum her seferinde başka bir yetkili çıkıyor. Modemi camdan aşağı atasım geldi.
Hocam Benimde superonline ile sıkıntılı işlemim olmuştu. Bölgeme fiber alt yapısı geldiğinde direkt bağlattım. Malum evden çalışma dönenimde olduğumuz için şirketin kullandığı vpn'i superonline ile kullanamıyordum. Kaç kere aradım mail attım bir türlü çözemediler. Hatta ilk 14 gün süre içerisinde olduğu için direkt iptal ettim ve bana 2.7K fatura çıkardılar. THH verdim ancak malumunuz tüketiciyi koruma diye bir süreç olmadığı için faturayı ödemek durumunda kaldım.
Bu saatten sonra interneti bağlasalar da gönlüm bunlara para kazandırmak istemiyor.
İnternet fiber de değil. Televizyon kablosundan çekilen kablonet. Yetkililer de fok balığı gibi konuşuyor. Tane tane anlatan yok çıldıracağım.
Ben uzun yıllardır Kablonet kullanıyorum. Bölgesel bir alt yapı çalışmaları olduğunda bile öncesinde haber ediyorlar. Hatta bir keresinde ev taşıma sürecinde modemi toplamak durumunda oldum. 2 gün boyunca sinyaliniz gözükmüyor bir sorun mu var diyerekten aranmıştım.
Ben uzun yıllardır Kablonet kullanıyorum. Bölgesel bir alt yapı çalışmaları olduğunda bile öncesinde haber ediyorlar. Hatta bir keresinde ev taşıma sürecinde modemi toplamak durumunda oldum. 2 gün boyunca sinyaliniz gözükmüyor bir sorun mu var diyerekten aranmıştım.
Türkcell şubesine gidiyorum son çare olarak bilgilerimi Manuel güncelleyeceğim. Çağrı merkezi saçma sapan sorular soruyor. Gün içinde halletmezlerse sözleşmeyi feshedeceğim. Keşke kablonet bağlatsaydım...
Hocam Benimde superonline ile sıkıntılı işlemim olmuştu. Bölgeme fiber alt yapısı geldiğinde direkt bağlattım. Malum evden çalışma dönenimde olduğumuz için şirketin kullandığı vpn'i superonline ile kullanamıyordum. Kaç kere aradım mail attım bir türlü çözemediler. Hatta ilk 14 gün süre içerisinde olduğu için direkt iptal ettim ve bana 2.7K fatura çıkardılar. THH verdim ancak malumunuz tüketiciyi koruma diye bir süreç olmadığı için faturayı ödemek durumunda kaldım.
Son gelişmeleri aktarayım: Sonunda işini bilen bir temsilciye denk geldim. Bilgilerimi güncelleyemediğimi söyledim. (Aktivasyon tamamlanmadığı için Müşteri numaram dışında hiçbir bölüme erişimim yok) Yetkili bayi çok uzak ve bu işi halletmek benim sorumluluğum değil dedim. Kadına mail verdim güncelleme yaptı (Diğer 8 temsilci biz bunu yapamıyoruz dedi, ekranım kitlendi falan diye yalan konuştular)
Arıza kaydı açtı, 24 saat içinde ya uzaktan müdahale ya da adresinize ekip gelecek dedi.
Aboneliğin iptalini istesem cayma bedeli çıkarır mısınız dedim.
FATURANIZ BİLE OLUŞMAMIŞ CAYMA BEDELİ ÇIKMAZ DEDİ. Görüştüğüm diğer 8 temsilci abonelik iptalini sağlayamayacağını söyledi çünkü internet teknik olarak bağlanmadığı için iptal edemiyoruz dediler.
İptal etmek mümkün diyen temsilciye mesai bitimine kadar beklerim ekip gelmezse iptal girmeniz için tekrar arayacağım dedim.
Güncel durumu paylaşıyorum. Abonelik iptali istedim, hiç hizmet alamama rağmen 2600 tl cayma bedeli çıkardılar. İptal süreci tamamlanmadan süreci durdurdum. Ekip göndereceğiz vs dediler, gelen giden olmadı. 5 günün sonunda interneti sağladılar.
2025 yılında hatlarda ve modelde sorun olmamasına rağmen interneti ancak 5. günde sağlayabilen rezil bir firma.
Sorun çözüldü ancak 5 günüm çöp oldu. Umarım sizler böyle bir sıkıntıyla karşılaşmazsınız. 4 farklı operatör gördüm en rezili bunlar çıktı.
Yeni taşındım internet bağlatayım dedim. Süperonline'ı aradım dün gelip kurulum yaptılar 24 saat geçti internet yok. 6 7 defa müşteri hizmetlerini aradım. Yok bir şey yapamıyoruz yok ekip yönlendirdik falan diyorlar. Tilt oldum. Günüm boşa gitti. Arayıp abonelik iptali istesem cayma bedeli çıkar mı? Kullanamadığım hizmete para vermek istemiyorum. Böyle bir durum yaşayan olduysa yardımcı olabilir mi? İyi forumlar.
Kardeşim superonline sayfasına girip iletişim formunu doldur ve görsel olarak da yazını destekle. İçeriğe sözleşme tahhüdünü yerine getirmediği ve ayıplı hizmet verdiği için 24 saat içerisinde sorunun çözülmez ise e devletten tek taraflı fesih hakkını cayma bedeli olmaksızın kullanacağını belirt. 24 saat içinde çözüm olmaz ise mailin delil teşkil ettiği için senden cayma bedeli alamazlar cayma bedeli çıkarsalar bile müşteri hizmetlerini arayıp cayma bedeline makul ve düzgün bir şekilde anlatıp itiraz et ama sakın sinirli konuşma. Sözleşme gereği vermediğiniz hizmete ve tahhüde uymadığınız için ayıplı hizmete cayma bedeli gibi bir ücret ödemenin söz konusu olmayacağını da belirt.
Kardeşim superonline sayfasına girip iletişim formunu doldur ve görsel olarak da yazını destekle. İçeriğe sözleşme tahhüdünü yerine getirmediği ve ayıplı hizmet verdiği için 24 saat içerisinde sorunun çözülmez ise e devletten tek taraflı fesih hakkını cayma bedeli olmaksızın kullanacağını belirt. 24 saat içinde çözüm olmaz ise mailin delil teşkil ettiği için senden cayma bedeli alamazlar cayma bedeli çıkarsalar bile müşteri hizmetlerini arayıp cayma bedeline makul ve düzgün bir şekilde anlatıp itiraz et ama sakın sinirli konuşma. Sözleşme gereği vermediğiniz hizmete ve tahhüde uymadığınız için ayıplı hizmete cayma bedeli gibi bir ücret ödemenin söz konusu olmayacağını da belirt.