Arkadaşlar 2012-13 model bluetoothlu araba bakıyorum
aklımdaki araba chevrolet aveo 1.3DLT ama genellikle ön kaput falan değişenli oluyor o yüzden düzgün araba bulamıyorum
km 250 bini geçmiyecek şekilde 370 bin bandında önerebileceğiniz araba modeli var mıdır
MANUEL BAKIYORUM
Merhaba araba piyasasını son zamanlarda takip etmiyorum fakat citroen c1 1.4 hdi modellerine bakabilirsiniz o fiyata km si düşük bulabilirsiniz diye tahmin ediyorum.
Kendim kullanıyorum 2 seneyi gecti, yakıt tüketimi İstanbulda yoğun trafikte 5.3-5.6 litrelerde geziyor uzun yolda ise 3.4 litreydi.
Sadece aklınızda bulunması için bahsetmek istedim selamlar.
Merhaba araba piyasasını son zamanlarda takip etmiyorum fakat citroen c1 1.4 hdi modellerine bakabilirsiniz o fiyata km si düşük bulabilirsiniz diye tahmin ediyorum.
Kendim kullanıyorum 2 seneyi gecti, yakıt tüketimi İstanbulda yoğun trafikte 5.3-5.6 litrelerde geziyor uzun yolda ise 3.4 litreydi.
Sadece aklınızda bulunması için bahsetmek istedim selamlar.
Arkadaşlar 2012-13 model bluetoothlu araba bakıyorum
aklımdaki araba chevrolet aveo 1.3DLT ama genellikle ön kaput falan değişenli oluyor o yüzden düzgün araba bulamıyorum
km 250 bini geçmiyecek şekilde 370 bin bandında önerebileceğiniz araba modeli var mıdır
MANUEL BAKIYORUM
Arkadaşlar 2012-13 model bluetoothlu araba bakıyorum
aklımdaki araba chevrolet aveo 1.3DLT ama genellikle ön kaput falan değişenli oluyor o yüzden düzgün araba bulamıyorum
km 250 bini geçmiyecek şekilde 370 bin bandında önerebileceğiniz araba modeli var mıdır
MANUEL BAKIYORUM
Arkadaşlar 2012-13 model bluetoothlu araba bakıyorum
aklımdaki araba chevrolet aveo 1.3DLT ama genellikle ön kaput falan değişenli oluyor o yüzden düzgün araba bulamıyorum
km 250 bini geçmiyecek şekilde 370 bin bandında önerebileceğiniz araba modeli var mıdır
MANUEL BAKIYORUM
Ticari olarak benim de kullandığım connect düşünürmüsünüz? Parçası ucuz, ustası çok, 75 / 90 / 110 hp olarak modeller mevcut. Otomatik aynalar, bluetooth, eve dönüş ışıkları, orjinalinde kaliteli ses sistemi, rezistans, geniş bagaj hacmi ve katlanabilir koltuklarla extra geniş bagaj hacmi, 90 ve 110 luk modelleri az yakmaz ama çok kaçar, diğer araçlara nazaran neredeyse hiç hararet yapmaz, tonlarca farklı aksesuar desteği var, neredeyse düz duvara tırmanır torku çoğu araca göre fazladır, yılına göre güzel iç dizayna sahiptir, yol tutuşu çoğu arabayı geride bırakır.
Kendi deneyimlerime geleyim:
Muayene yıllık olduğu için uğraştırabilir, bagaj kapağındaki iç taraftaki metal gövdelerin tırnakları senede bir gevrer ve her sene değiştirmen gerekir yoksa tam tutmaz, farındanmıdır ustadanmıdır bilinmez ama farlarda bir türlü odak noktası veya çizgi yakalanmıyor, emniyet kemerinin tokasını taksan bile bazen tam oturmuyor ve yolun ortasında kendini geri atıyor, orjinal paspasları çok çabuk yırtılıyor, kapıların sensörleri yılından dolayı zamanla kitlememe veya kilidi açmama yapabiliyor.
Bunlar deneyimlediğim eksileriydi şimdi gelelim artılarına.
Rover sport 2008 le 300°+ 80 le dönmeye çalışıp savrulduğumuz aynı virajı 120 ile sorunsuz dönüyor, aşırı iyi yol tutuşu var, makaslı sistem olduğu için konforu biraz düşük ama bu arazide vb aşırı iyi bişey, araç belki 15-20 kere aha patladım dediğim yerlerde bile kurtardı yani ben değil araç kurtardı o kadar sağlam yapışıyor yere, bagaj hacmi sayesinde arkaya istediğin at gez tatilini yap, pikniğine git.
Aracın şanzıman sistemi aynı yıldaki diğer ticarilere göre çok daha yumuşak, çok daha iyi hissiyatlı, bakımını yaptığın sürece masraf çıkarmıyor.
Gelelim kronik sorunlarına:
Panjur logosu çok kolay kırılıyor ve logo için komple panjur değiştirmek gerekiyor.
1.8 tdci motorlarda olan egr kurum yapıyor ve değişmesi gerekiyor, egr fiyatları aşırı pahalı onun yerine 200tl ye bi conta kestiriyorsun egr yi iptal ediyorsun, arabanın gücü artıyor fakat yakıt tüketimi de artıyor.
Bagaj pistonları orjinalse fazla dayanmıyor ama ucuz parça yenisini tak geç.
Araç bazen durduk yere stoplarını, parklarını yakıyor, genellikle gece oluyor sebebini bilmiyorum.
krikonun koyulduğu bölümün kapağı bikaç tak çıkarda tırnaklarını yiyiyor tam oturmuyor.
Aracın panjuru kaydırmalı katlanmalı ve kısa süre içinde aradaki parça kırılıyor fakat bunun çözümü de yuvaya trifon vida atmak.
Park lambalarının yuvası durmadan gevşiyor her yıl en az 1 defa sıkmak gerekiyor ki bu basit bir şey.
Bu fiyat bandında kaliteli, güvenli, masraf çıkarmayan, ustası çok, parçası çok, her kullanıma uygun, beyni yazılıma elverişli ve biraz makyaj yaptığında karizmatik duran bi araba olduğunu sanmıyorum.
bu paralara yüksek model bulunur mu belki olanlarda ya km uçuk yada hasarı çok olanlar eli ayağı düzgün clio 2 sedan filan bulursun gibi geliyor bana, millete sorunca bi sürü araba önerirler gidip ilanlara baktıgında hiç birini bulamazsın bulduklarında feleğin çemberinden geçmiş olanlar her ne kadar piyasa yavaşta olsa bu fiyat bandında öyle ucuzlayan pek araba yok piyasa ucuzladı diye yüksek model arabalarını clio parasına vermezler , mesala megan 2 bulunur mu bulunur ama dedigim gibi kafanı ağrıtacak araba olur , umarım gönlüne göre bulursun