- Katılım
- 12 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 155
- Reaksiyon skoru
- 27
23 Mayıs 2025 tarihinde teknosadan 6200 küsür liraya aldığım airpodsum durduğu yerde az kullanıma rağmen bozuldu. 25 Haziran 2025 çarşamba sabah saatlerinde gürgençler Mall of ist şubesine bıraktım ve bana sormadan inceleyip bilgilendireceğiz dedi. Cihaza makineden bakıldı ve bir sıkıntı var dendi işleme alındı. 26 Haziran bugün saat 4 gibi bana mesaj geldi ve sayın .. numaralı cihazınız teslime hazırdır. Öncelikle bu ne demek yani arıza mı giderildi demek ? İkincisi bu ürünlerde ayıplı mal şartları neler yani ben bu sorunu 1 ay geçmeden kendi kendine yaşadım bu bir üretim hatası değil midir? Bu cihazı iade ya da değişim hakkım var mıdır ? Bilgisayar bölümünde 3 cihaz iade ettikten sonra ayıp nedir anladım ama bu cihazlarda nasıl oluyor acaba