Wraith İade Almamak İçin Direniyor

dodo991

80+
Katılım
8 Temmuz 2025
Mesajlar
8
Reaksiyon skoru
4
Merhaba Öncelikle Konuyu Yanlış Yere Açtıysam Kusura Bakmayın Bu Forumun Yenisiyim Wraithden Aldığım 1 Temmuz Tarihinde Teslim Edilen Beast X Pro 8K İce Blue Mouse birçok sorunu barındırıyordu dongle ile kopma anormal şarj hareketleri sizlere bunları açıklayayım iyice dongle kopma içinden çıkan kedi 8k dongle da oluyor oyun oynarken normal PC ilk açtığımda bile oluyor kullanıyorum biraz çeviriyorum bı anda kopuyor gelmiyor kapat aç yine olmuyor şarj anormalliği ise şarjı 20 misal şarja takıyorum bı anda 50 oluyor biraz bekliyorum 60 oluyor çıkarıyorum yine 20 oluyor çok saçma şekilde iade istedim teknik ekibimiz incelesin dediler zaten bunları anlamak için incelemeye gerek yok ben direk iade istedim fakat 20 tane mail yazıştık hala iade Almıyorlar hijyen ürünü anlamayız distribütörlük yaptığımız ürün vs. Diye diye almadılar 14 gün sürem hala var THH'ye Başvurmayı Düşünüyorum Süreç Nasil İşler Başvururken Neler Yapmalıyım Nelere Dikkat Etmeliyim Destek Cevaplarınızı Bekliyorum Şimdiden Tüm Cevap Veren Arkadaşlara Teşekkür Ederim
 
up up
 
Thhye başvurun, internetten başvuru yapılıyor. Detaylıca olayı anlatın, gerekli mesajları kanıt olarak atın hallolur.
Peki THH'ye başvururken ybm bilgisayar adına mi şikayet oluşturmalıyım ilk defa edeceğim için bilmiyorum daha önce böyle sorunla karşılaşmadım
 
Peki THH'ye başvururken ybm bilgisayar adına mi şikayet oluşturmalıyım ilk defa edeceğim için bilmiyorum daha önce böyle sorunla karşılaşmadım
fatura da hangi firma ünvan adı nosu neyse o varsa onu yazman gerekiyor
 
La bu İyzico bakiyemi kullanıcam başka kart ile ödeme yapayım diyorum bunlar yine iş çıkardı başıma. Şu bakiyeyi çekeyim daha İyzico yu silicem.
 
La bu İyzico bakiyemi kullanıcam başka kart ile ödeme yapayım diyorum bunlar yine iş çıkardı başıma. Şu bakiyeyi çekeyim daha İyzico yu silicem.
Cidden yani bu siteyle ugrasilmaz ürün bozuk ısrarla almıyorlar çevremi de bilgilendireceğim bu konu hakkında kimsenin emeğine parasına yazık olmasın iyzico bakiyenizi mümkünse daha garanti yerlerde kullanın tavsiyem vatan Teknosa gibi yerlerde varsa
 
Kral uğraşma al yapıştır bunu bakalım halen direniyor mu

Merhaba,
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamında, mesafeli satışlarda tüketiciye hiçbir gerekçe göstermeksizin 14 gün içinde cayma hakkı tanınmıştır.
Mouse gibi elektronik ürünler, hijyen kapsamına girmez ve iade hakkım bu nedenle engellenemez.
Ürününüzde donanımsal sorunlar mevcut. Teknik incelemeye göndermek zorunda değilim. Yasal süre içerisinde cayma hakkımı kullanıyor ve ücret iadesi talep ediyorum.
Aksi takdirde Tüketici Hakem Heyeti’ne başvuracağımı bildiririm.
Saygılarımla.

direnirse gir e devlete tüketici hakem heyetine başvur bu satıcılar çok olmaya başladı.
 
Merhaba Öncelikle Konuyu Yanlış Yere Açtıysam Kusura Bakmayın Bu Forumun Yenisiyim Wraithden Aldığım 1 Temmuz Tarihinde Teslim Edilen Beast X Pro 8K İce Blue Mouse birçok sorunu barındırıyordu dongle ile kopma anormal şarj hareketleri sizlere bunları açıklayayım iyice dongle kopma içinden çıkan kedi 8k dongle da oluyor oyun oynarken normal PC ilk açtığımda bile oluyor kullanıyorum biraz çeviriyorum bı anda kopuyor gelmiyor kapat aç yine olmuyor şarj anormalliği ise şarjı 20 misal şarja takıyorum bı anda 50 oluyor biraz bekliyorum 60 oluyor çıkarıyorum yine 20 oluyor çok saçma şekilde iade istedim teknik ekibimiz incelesin dediler zaten bunları anlamak için incelemeye gerek yok ben direk iade istedim fakat 20 tane mail yazıştık hala iade Almıyorlar hijyen ürünü anlamayız distribütörlük yaptığımız ürün vs. Diye diye almadılar 14 gün sürem hala var THH'ye Başvurmayı Düşünüyorum Süreç Nasil İşler Başvururken Neler Yapmalıyım Nelere Dikkat Etmeliyim Destek Cevaplarınızı Bekliyorum Şimdiden Tüm Cevap Veren Arkadaşlara Teşekkür Ederim
Nereye başvurursan başvur sonuç alabileceğini düşünmüyorum, wraithin sorunu bu eğer ambalajı açtıysan bir daha iade almıyor ilgilenmiyor.
 
Nereye başvurursan başvur sonuç alabileceğini düşünmüyorum, wraithin sorunu bu eğer ambalajı açtıysan bir daha iade almıyor ilgilenmiyor.
O zaman dupe düz dolandirici paketi açmadan nerden bilelim :D vahiy inmesini mi bekliyorlar
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Kral uğraşma al yapıştır bunu bakalım halen direniyor mu

Merhaba,
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamında, mesafeli satışlarda tüketiciye hiçbir gerekçe göstermeksizin 14 gün içinde cayma hakkı tanınmıştır.
Mouse gibi elektronik ürünler, hijyen kapsamına girmez ve iade hakkım bu nedenle engellenemez.
Ürününüzde donanımsal sorunlar mevcut. Teknik incelemeye göndermek zorunda değilim. Yasal süre içerisinde cayma hakkımı kullanıyor ve ücret iadesi talep ediyorum.
Aksi takdirde Tüketici Hakem Heyeti’ne başvuracağımı bildiririm.
Saygılarımla.

direnirse gir e devlete tüketici hakem heyetine başvur bu satıcılar çok olmaya başladı.
20 den fazla mail atıldı toplamda THH'ye başvuracağımı söyledim almadılar bugün itibarıyla başvurdum bende sonucu bekleyecegiz bundan sonra da RAZER Logitech gibi markalar dışında almayız
 
O zaman dupe düz dolandirici paketi açmadan nerden bilelim :D vahiy inmesini mi bekliyorlar
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


20 den fazla mail atıldı toplamda THH'ye başvuracağımı söyledim almadılar bugün itibarıyla başvurdum bende sonucu bekleyecegiz bundan sonra da RAZER Logitech gibi markalar dışında almayız
Markayla ne ilgisi var.. Satıcı önemli.
 
Geri
Top