3000-3500 arası kasa

Hocam bunlarda çok pahalı olmuş koydeyim bunu alacaktım 3200-3300 den 3800 e kadar yükselmiş kargo ile beraber
Knk, corsair falan var ama 3 fan ile birlikte geliyor ayrıca egzoz fan alman lazım.

 
Hocam bunu çok gördüm soğutma performansı nasıldır malzeme kalitesi falan üzer mi bu kasa markasını pek bilmediğimden soruyom bı ara trendyoldan gameline grand premiun kasa almıştım her türlü sikintiliydi zararına sattım bunda ısınma vb. Yaşar miyim
 
Merhaba kasa öneriniz var mi
2000 tl ye alabilirsin bütçen 3 3.5 ise 2 ye kasayı al parçaları geliştir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

2000 tl ye alabilirsin bütçen 3 3.5 ise 2 ye kasayı al parçaları geliştir
hem msi kasa hemde ızgaralı hava akışıda iyi
 
2000 tl ye alabilirsin bütçen 3 3.5 ise 2 ye kasayı al parçaları geliştir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


hem msi kasa hemde ızgaralı hava akışıda iyi
Hocam bunu satmıştım zaten evet güzel kasa ama ışıkları değişmeyi geçtim kapanmiyor bile
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

2000 tl ye alabilirsin bütçen 3 3.5 ise 2 ye kasayı al parçaları geliştir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


hem msi kasa hemde ızgaralı hava akışıda iyi
Bide ilerde büyük bir ekran kartı alırsam kullanırım diye
 
Hocam şuan düşük biraz biraz aceleye getirilmiş cihaz ama ilerde elinden geldigince yükseltmeye caliscam şuan tam belli deil diyelim
bu özelliklere göre kasa seçmen gerekir ekran kartın sığıcakmı ana kartının boyutu ne sıvı soğutucumu kullanıcaksın hava soğutmamı kullanıcaksan boyutları ne bunlara göre seçmen gerekiyor ama yinede bi öneri yapıcaksam
bu kasayı öneririm bende almayı planlıyorum an akart olarak micro atxk boyutunu destekliyor 450mm ekran kartı için uzunluğu var 360mm radyatör desteği ve hava soğutma içinde 160mm destekliyor ama posu yok haberin olsun
 
bu özelliklere göre kasa seçmen gerekir ekran kartın sığıcakmı ana kartının boyutu ne sıvı soğutucumu kullanıcaksın hava soğutmamı kullanıcaksan boyutları ne bunlara göre seçmen gerekiyor ama yinede bi öneri yapıcaksam
bu kasayı öneririm bende almayı planlıyorum an akart olarak micro atxk boyutunu destekliyor 450mm ekran kartı için uzunluğu var 360mm radyatör desteği ve hava soğutma içinde 160mm destekliyor ama posu yok haberin olsun
Hocam akvaryum kasa olduğunda nedense bi şüphe ediyorum çünkü çok ısınır mi o aklımda kalıyor bundan önceki kasam gameline grand premiun diye bir akvaryum kasaydi korkulu rüyam oldu binbir türlü sıkıntısı vardı iade de olmadı en son 750 TL zararla satmistim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bu özelliklere göre kasa seçmen gerekir ekran kartın sığıcakmı ana kartının boyutu ne sıvı soğutucumu kullanıcaksın hava soğutmamı kullanıcaksan boyutları ne bunlara göre seçmen gerekiyor ama yinede bi öneri yapıcaksam
bu kasayı öneririm bende almayı planlıyorum an akart olarak micro atxk boyutunu destekliyor 450mm ekran kartı için uzunluğu var 360mm radyatör desteği ve hava soğutma içinde 160mm destekliyor ama posu yok haberin olsun
Sıkıntı yok tam 1200w PSU var :) Niye olduğunu boşver
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bu özelliklere göre kasa seçmen gerekir ekran kartın sığıcakmı ana kartının boyutu ne sıvı soğutucumu kullanıcaksın hava soğutmamı kullanıcaksan boyutları ne bunlara göre seçmen gerekiyor ama yinede bi öneri yapıcaksam
bu kasayı öneririm bende almayı planlıyorum an akart olarak micro atxk boyutunu destekliyor 450mm ekran kartı için uzunluğu var 360mm radyatör desteği ve hava soğutma içinde 160mm destekliyor ama posu yok haberin olsun
Bide bi köye gittim kasayı anlamamıştım 1 ayda kasalar baya fiyatı uçmuş
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,737
Mesajlar
11,080,578
Üyeler
198,185
Son üye
Wrymwood
Geri
Top