Cavuskerem
80+ Platinum
- Katılım
- 27 Mart 2022
- Mesajlar
- 13,659
- Reaksiyon skoru
- 6,956
Zotac 3070ti ekran kartım vardı son günlerdeki ısınma sorunundan dolayı bakım için servise yolladım , yaklaşık 2 hafta sonra ürünün arızalı olduğu iade veya değişim yapabileceğim hakkında mesaj gönderildi , ben de mesajdan 1dk geçmeden hemen vatan bilgisayar ile iletişime geçtim ve kart tekrar taraflarına gönderilince isteğime göre değişim veya iade yapılabileceği söylendi . Diğer gün vatanbilgisayardan arkadaşa sistem aldık gitmişken de ben de benim işlemimin ne durumda olduğunu sordum ve ben aramama rağmen yarım saat sonra müşteri hizmetleri tarafından kafalarına göre iade işlemi başlatmışlar , 1 2 hafta uğraşmama rağmen ürünün sıfırını olmadığı ve muadil bir ekran kartı da veremeyeceklerini söylediler , misli ile ürün istediğimde ise fiyat farkıyla alabileceğimi söylediler , 3070ti ı hazır sistemle almıştım ve fatura fiyatı 10.000tl bu arada . En yakın kart olan 4070 istediğimde ise yaklaşık sıfırnı 32.500tl fiyat çıkarak benden 20.000 tl fiyat farkı istediler . THH ye başvursam olumlu sonuç alır mıyım ? daha önce böyle bir durum yaşayan var mı fikirlerinizi bekliyorum .