Yardım Vatan Bilgisayar Değişim Sorunu

Cavuskerem

80+ Platinum
Katılım
27 Mart 2022
Mesajlar
13,659
Reaksiyon skoru
6,956
Zotac 3070ti ekran kartım vardı son günlerdeki ısınma sorunundan dolayı bakım için servise yolladım , yaklaşık 2 hafta sonra ürünün arızalı olduğu iade veya değişim yapabileceğim hakkında mesaj gönderildi , ben de mesajdan 1dk geçmeden hemen vatan bilgisayar ile iletişime geçtim ve kart tekrar taraflarına gönderilince isteğime göre değişim veya iade yapılabileceği söylendi . Diğer gün vatanbilgisayardan arkadaşa sistem aldık gitmişken de ben de benim işlemimin ne durumda olduğunu sordum ve ben aramama rağmen yarım saat sonra müşteri hizmetleri tarafından kafalarına göre iade işlemi başlatmışlar , 1 2 hafta uğraşmama rağmen ürünün sıfırını olmadığı ve muadil bir ekran kartı da veremeyeceklerini söylediler , misli ile ürün istediğimde ise fiyat farkıyla alabileceğimi söylediler , 3070ti ı hazır sistemle almıştım ve fatura fiyatı 10.000tl bu arada . En yakın kart olan 4070 istediğimde ise yaklaşık sıfırnı 32.500tl fiyat çıkarak benden 20.000 tl fiyat farkı istediler . THH ye başvursam olumlu sonuç alır mıyım ? daha önce böyle bir durum yaşayan var mı fikirlerinizi bekliyorum .
 
Tedarikçi kim hocam? Penta v.b.hakkıyla büyük bir tedarikçi olsaydı böyle mağduriyetler olmaması gerekirdi o yüzden Penta ihtimalini siliyorum koyuncu zotac getiriyor mu bilmiyorum
 
Son düzenleme:
Tedarikçi kim hocam? Penta v.b.hakkıyla büyük bir tedarikçi olsaydı böyle mağduriyetler olmaması gerekirdi o yüzden Penta ihtimalini siliyorum koyuncu zotac getiriyor mu bilmiyorum
Tam hatırlamıyorum ben direkt vatana yolladım kartı , garantiye tekrar onlar yolladı , burda suç vatanda mı oluyor o zaman tedarikçi firmada mı ?
 
Nence iade kesinlikle kabul etmemelisin. Gerekirse thh de yürüt bu işi ama iade alırsan yeni kart pahalı olur. Muadil yada sıfırıyla değişim zorunlu.
 
Nence iade kesinlikle kabul etmemelisin. Gerekirse thh de yürüt bu işi ama iade alırsan yeni kart pahalı olur. Muadil yada sıfırıyla değişim zorunlu.
Aynen hocam iade işlemini de reddettim , iade almayacağımı söyledim , onlar da değişim veya muadil ürün vermeyi reddetti şu an thh başvurup sonucunu bekleyeceğim gibi görünüyor
 
Tam hatırlamıyorum ben direkt vatana yolladım kartı , garantiye tekrar onlar yolladı , burda suç vatanda mı oluyor o zaman tedarikçi firmada mı ?
Hocam tedarikçi kimse değişim imkanlarını sunanlar da onlar oluyor genelde ama vatan bilgisayar da yapabilir miydi? Evet. Muhtemelen firma değişim çıkardı ama elde olmayınca direk iadeye çevirdiler thh açabilirsiniz sonuç ne olur bilemem ama denemeye değer. Örneğin penta değişimlerde raporda yazıyor Penta değiştirdi diye Penta size soruyor o ürün yok fakat şunları verebiliriz sonra ürünü vatana yolluyor teslim alıyorsunuz. o yüzden ekran kartı alırken penta ibaresi olmasına dikkat ediyorum genelde. Logitech ürünleri alırken de o yüzden rahat ediyorum elbette tadsız deneyimi olan vardır ama ben Penta da hiç sorun yaşamadım. Koyuncu da fena değildir muhtemelen deneyimlemedim ama zaten çok büyük bir iki firma var. Zotac muhtemelen atom bilişim de onlarla görüşmeniz daha iyi olur Vatan Bilgisayardan ziyade
 
THH'ye ver kazanma ihtimalin yüksek ürün stoklarda olmayabilir yoksa muadilini verirsin bir çözüm sunarsın ama yedirebildiğimize yedirelim yediremediğimize thh kararı sonrası işlem yaparız rahatlığıyla iş yapıyorlar. benim bildiğim çoğu distribütör böyle durumlarda muadil ürün sunarken bunlarda ki rahatlık niye
 
THH başvuru yap mislini istediğini belirt vermek zorunda
 
Hocam tedarikçi kimse değişim imkanlarını sunanlar da onlar oluyor genelde ama vatan bilgisayar da yapabilir miydi? Evet. Muhtemelen firma değişim çıkardı ama elde olmayınca direk iadeye çevirdiler thh açabilirsiniz sonuç ne olur bilemem ama denemeye değer. Örneğin penta değişimlerde raporda yazıyor Penta değiştirdi diye Penta size soruyor o ürün yok fakat şunları verebiliriz sonra ürünü vatana yolluyor teslim alıyorsunuz. o yüzden ekran kartı alırken penta ibaresi olmasına dikkat ediyorum genelde. Logitech ürünleri alırken de o yüzden rahat ediyorum elbette tadsız deneyimi olan vardır ama ben Penta da hiç sorun yaşamadım. Koyuncu da fena değildir muhtemelen deneyimlemedim ama zaten çok büyük bir iki firma var. Zotac muhtemelen atom bilişim de onlarla görüşmeniz daha iyi olur Vatan Bilgisayardan ziyade
daha önce aynı şekilde çok firmada değişim kararı çıktı en kötü muadil ürün verdiler , vatanda bunu yaşayacağımı hiç düşünmüyodum açıkcası benim için de kötü oldu baya , ayrıca ekran kartsız kaldım :D
THH'ye ver kazanma ihtimalin yüksek ürün stoklarda olmayabilir yoksa muadilini verirsin bir çözüm sunarsın ama yedirebildiğimize yedirelim yediremediğimize thh kararı sonrası işlem yaparız rahatlığıyla iş yapıyorlar. benim bildiğim çoğu distribütör böyle durumlarda muadil ürün sunarken bunlarda ki rahatlık niye
aynı şekilde düşünüyorum hocam , en kötü benim kararıma göre iade almaları lazım , direkt kafalarına göre kartı aldılar bide ekran kartı almak zorunda kaldım thh 5 6 ay sürer muhtemelen
THH başvuru yap mislini istediğini belirt vermek zorunda
eyvallah
 
daha önce aynı şekilde çok firmada değişim kararı çıktı en kötü muadil ürün verdiler , vatanda bunu yaşayacağımı hiç düşünmüyodum açıkcası benim için de kötü oldu baya , ayrıca ekran kartsız kaldım :D

aynı şekilde düşünüyorum hocam , en kötü benim kararıma göre iade almaları lazım , direkt kafalarına göre kartı aldılar bide ekran kartı almak zorunda kaldım thh 5 6 ay sürer muhtemelen

eyvallah
Genelde değişim muadil ürün teklifi firmadan gelir aracıdan (Vatan) değil hocam
 
Genelde değişim muadil ürün teklifi firmadan gelir aracıdan (Vatan) değil hocam
O zaman firmayı mı thhye vermem gerekir , başvuruyu ona göre yapayım , firmayla hiç iletişimim de olmadı öyle bir durum da var
 
O zaman firmayı mı thhye vermem gerekir , başvuruyu ona göre yapayım , firmayla hiç iletişimim de olmadı öyle bir durum da var
Mantıken öyle olmalı ama ilk bir görüşün garanti kim öğrenin arayıp söyleyin 3070 ti muadili şuanda 5070 vermeleri lazım min muadilden kastım seri değişti yani Asus ve MSI bu şekilde hareket ediyor bildiğim kadarıyla zotac da böyle yapmalı zaten 10 yılda yedek parça bulundurma şartları var bildiğim kadarıyla tamir edebilmek zorundaydılar.
 
Tam hatırlamıyorum ben direkt vatana yolladım kartı , garantiye tekrar onlar yolladı , burda suç vatanda mı oluyor o zaman tedarikçi firmada mı ?
Bence ilk hatayı siz yapmışsınız, ürünü aldıktan sonra iade süresi geçtikten sonra satın aldığınız yerle bir muhataplığınız kalmıyor. Keşke direkt siz servise verseydiniz o zaman Vatan kafasına göre iş tutamazdı. Aldığınız yerle tekrar muhatap olacağınız an servisin değişim veya iade raporu çıkarttığı an olacaktı. Tüketici hakem heyetine taşıyın konuyu orada çözülecektir.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,151,216
Mesajlar
10,373,835
Üyeler
183,076
Son üye
darangel
Geri
Top