lerensavasl
80+ Silver
- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 2,006
- Reaksiyon skoru
- 1,225
İyi akşamlar. Türk Telekom ev internetimiz 4 Kasım'da son buluyor. Daha sonrasında taahhütümüz bitecek. Arayıp yeni abonelik ve taahhüt oluşturmadığımızda ne olacağını sorduğum zaman taahhütsüz internet kullanımınız devam eder diyorlar. Aboneliğimi iptal ettirmek istediğimde cayma bedeli yansıtıyorlar. Zaten taahhütüm bitecek, yeni bir abonelik başlatmak istemiyorum, abonelik sonlandırmak istiyorum diyorum, böyle bir işlem söz konusu değil 28 günlük kullanımınız bulunuyor diyorlar bana. Cayma bedeli ödemeden, abonelik tarihimin bitişiyle birlikte Türk Telekom üyeliğimi nasıl sonlandıracağım o zaman?