Türk Telekom Cayma Bedeli Yansıtıyor

lerensavasl

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
2,006
Reaksiyon skoru
1,225
İyi akşamlar. Türk Telekom ev internetimiz 4 Kasım'da son buluyor. Daha sonrasında taahhütümüz bitecek. Arayıp yeni abonelik ve taahhüt oluşturmadığımızda ne olacağını sorduğum zaman taahhütsüz internet kullanımınız devam eder diyorlar. Aboneliğimi iptal ettirmek istediğimde cayma bedeli yansıtıyorlar. Zaten taahhütüm bitecek, yeni bir abonelik başlatmak istemiyorum, abonelik sonlandırmak istiyorum diyorum, böyle bir işlem söz konusu değil 28 günlük kullanımınız bulunuyor diyorlar bana. Cayma bedeli ödemeden, abonelik tarihimin bitişiyle birlikte Türk Telekom üyeliğimi nasıl sonlandıracağım o zaman?
 
Taahhütünüz bittiğinde sizi ararlar ya da siz onları arayın 'taahhütü biten' internetimi iptal ettirmek istiyorum deyin olur biter veya evinizdeki modem durur iptal ettirmeden yeni bir paketle yeni bir taahhütün başlangıcı da söz konusu olabilir. Bu ikisini de yapmazsanız aylık faturanız pahalı gelir( taahhütsüz internet Kullandığınız için). Yani kısaca taahhüt bitince ya iptal ettirin yeni bir internete geçin ya da evinizdeki modem durur ve onla birlikte evinize adamlar gelmeden yeni pakete geçebilirsiniz.
 
Taahhütünüz bittiğinde sizi ararlar ya da siz onları arayın 'taahhütü biten' internetimi iptal ettirmek istiyorum deyin olur biter veya evinizdeki modem durur iptal ettirmeden yeni bir paketle yeni bir taahhütün başlangıcı da söz konusu olabilir. Bu ikisini de yapmazsanız aylık faturanız pahalı gelir( taahhütsüz internet Kullandığınız için). Yani kısaca taahhüt bitince ya iptal ettirin yeni bir internete geçin ya da evinizdeki modem durur ve onla birlikte evinize adamlar gelmeden yeni pakete geçebilirsiniz.
E adamlar zaten taahhüt bitince benden devam edeceksin yoksa bitse dahi cayma bedeli alırım diyorlarmış
 
Tahhüt bittikten 1 gün sonra iptal ederseniz cayma bedeli çıkmaz, yoksa her türlü cayma bedeli uyguluyorlar.
 
aylık olarak baz alniyor eğer iptal edersen taahütsüz bedelden ödeniyor cezalar bitmesine yakın şubeden işlem yaptır en rahatı ben öyle yaptim
 
Öyle bir davayok cidden mi öyle diyorlar? O zaman bittiğinde arasın belki şimdiden TT daki adamlar yanlış bilgi vermiştir.
Valla kansız bu operatörler yapar mı yaparlar. Ben superonline ev internetini iptal ettim modem ücreti çıkardılar modemi iade ederseniz sileriz dediler iade ettim ettim borcu silmediler üstüne icralık oldum hem modemi verdim hem parasını ödedim hem icralık oldum
 
İyi akşamlar. Türk Telekom ev internetimiz 4 Kasım'da son buluyor. Daha sonrasında taahhütümüz bitecek. Arayıp yeni abonelik ve taahhüt oluşturmadığımızda ne olacağını sorduğum zaman taahhütsüz internet kullanımınız devam eder diyorlar. Aboneliğimi iptal ettirmek istediğimde cayma bedeli yansıtıyorlar. Zaten taahhütüm bitecek, yeni bir abonelik başlatmak istemiyorum, abonelik sonlandırmak istiyorum diyorum, böyle bir işlem söz konusu değil 28 günlük kullanımınız bulunuyor diyorlar bana. Cayma bedeli ödemeden, abonelik tarihimin bitişiyle birlikte Türk Telekom üyeliğimi nasıl sonlandıracağım o zaman?
Bu yüzden taahhütsüz internet saglayicı alın daha iyi. Belki avantajlı olmayabilir ama hiçbir zaman bagli kalmiyorsunuz. Netspeed,comnet,millenicom kullandım . Sorun olsa bile iss degistirmem kolay oluyor.
 
E adamlar zaten taahhüt bitince benden devam edeceksin yoksa bitse dahi cayma bedeli alırım diyorlarmış
Aynen öyle bir durumla karşı karşıyayız. Hattımız 4 Kasım'da kapanacak, hattın üzerine olduğu ev arkadaşım ülkesine dönüyor, burda olmayacak. Haliyle 4 Kasım ve sonrasında işlem yapmamız mümkün değil. Ben 4 Kasım'dan sonra benim hizmetimi devam ettirmeyin diyorum, geleceğe dayalı işlem yapamıyoruz diyorlar. Taahhütüm bittikten sonra aboneliğime devam etmek istemiyorum diyorum, o zaman cayma bedeli ödeyeceksiniz diyorlar. Turknet'i aradım cayma bedeli karşıladıkları bir kampanya olduğu için ama aynı kişi üzerinden işlem yapılırsa oluyormuş, onun dışında mümkün değilmiş. Yani cayma bedeli ödemeden hattan kurtulamıyoruz gibi bir durum var şuan.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Tahhüt bittikten 1 gün sonra iptal ederseniz cayma bedeli çıkmaz, yoksa her türlü cayma bedeli uyguluyorlar.
Valla çok kötü yakaladılar bu sefer :) Çıkış yolu arıyoruz bakalım ama illa cayma bedeliyle karşılaşacağız gibi. Türk Telekomdan da devam ederiz ama seneye Haziran'da evden çıkacağız, 12 ay taahhüt verince bu sefer daha saçma bir senaryoya denk geliyoruz.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,157,588
Mesajlar
10,432,966
Üyeler
183,858
Son üye
rehruuyhg
Geri
Top