Sapphire 9070xt pure beyaz uyguna mı gidiyor ?

33e bırak kral minimum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


niye lazım?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

kart zaten yeni ve beyaz yerinde olsam 35e ilana koyup 33e falan satardım, ankarada olmanda büyük avantaj emin ol günden güne yazan sayısı artar
indirimle 30 a düşen kartı kaça satıcan? dolandırıcı bir şerefsizden farkın kalmasın diye düzgün fiyata satman lazım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

taksit sıkıştırmasa belki daha rahat olurumda usta 5080 in borcunu kapatacam o yüzden düştüm
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

3090 a 32k fiyat çekenler var dostlar
ama alan yok, 4060 a da 30k fiyat çeken var
 
çok akıllı şerefi bol donkey donkey sen hayatında kaç kere ikinci el bir şey aldın sattın neye göre fiyat yazılır haberdar mısın bu kart ne zaman 30a düştü donkey donkey ayrıca sen kim donkeysinki kimin neyi hangi fiyata koyacağın düzgün fiyat yaz diyerek uyarıyorsun en ucuzu 37k olan kart hA bu kartta güncel bir kart sence neredeyse 10k düşük bir fiyata satılabilir mi sen o tezekli 6800ü ilana koymaya karar verdiğinde ancak anlarsın donkey ismi uygun olmuş buarada
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

indirimle 30 a düşen kartı kaça satıcan? dolandırıcı bir şerefsizden farkın kalmasın diye düzgün fiyata satman lazım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ama alan yok, 4060 a da 30k fiyat çeken var
ayrıca fiyatını görüyorsun satan kişinin dolandırıcı olduğunu düşünüyorsun maşallaj aklın kuvvetli ama biraz daha kuvvetlendirip iradesi olan bir canlı olarak almamayı tercih etme hakkına sahipsin ya hani
 
çok akıllı şerefi bol donkey donkey sen hayatında kaç kere ikinci el bir şey aldın sattın neye göre fiyat yazılır haberdar mısın bu kart ne zaman 30a düştü donkey donkey ayrıca sen kim donkeysinki kimin neyi hangi fiyata koyacağın düzgün fiyat yaz diyerek uyarıyorsun en ucuzu 37k olan kart hA bu kartta güncel bir kart sence neredeyse 10k düşük bir fiyata satılabilir mi sen o tezekli 6800ü ilana koymaya karar verdiğinde ancak anlarsın donkey ismi uygun olmuş buarada

Şarkı sözü sandım
 
çok akıllı şerefi bol donkey donkey sen hayatında kaç kere ikinci el bir şey aldın sattın neye göre fiyat yazılır haberdar mısın bu kart ne zaman 30a düştü donkey donkey ayrıca sen kim donkeysinki kimin neyi hangi fiyata koyacağın düzgün fiyat yaz diyerek uyarıyorsun en ucuzu 37k olan kart hA bu kartta güncel bir kart sence neredeyse 10k düşük bir fiyata satılabilir mi sen o tezekli 6800ü ilana koymaya karar verdiğinde ancak anlarsın donkey ismi uygun olmuş buarada
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ayrıca fiyatını görüyorsun satan kişinin dolandırıcı olduğunu düşünüyorsun maşallaj aklın kuvvetli ama biraz daha kuvvetlendirip iradesi olan bir canlı olarak almamayı tercih etme hakkına sahipsin ya hani
dolandırıcıyı fırsatçı anlamında kullandım ama anlaşılmamış herhalde
 
işte forumda infial e neden olan o beyaz 29 luk kart :))
 

Ekler

  • WhatsApp Image 2026-03-28 at 21.23.27 (1).webp
    WhatsApp Image 2026-03-28 at 21.23.27 (1).webp
    798.4 KB · Hit: 28
  • WhatsApp Image 2026-03-28 at 21.23.27.webp
    WhatsApp Image 2026-03-28 at 21.23.27.webp
    279.1 KB · Hit: 25
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,873
Mesajlar
11,082,086
Üyeler
198,209
Son üye
PadreSoberano
Geri
Top