XenoDonkey
80+
- Katılım
- 14 Mayıs 2024
- Mesajlar
- 389
- Reaksiyon skoru
- 108
indirimle 30 a düşen kartı kaça satıcan? dolandırıcı bir şerefsizden farkın kalmasın diye düzgün fiyata satman lazım33e bırak kral minimum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
niye lazım?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
kart zaten yeni ve beyaz yerinde olsam 35e ilana koyup 33e falan satardım, ankarada olmanda büyük avantaj emin ol günden güne yazan sayısı artar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
ama alan yok, 4060 a da 30k fiyat çeken vartaksit sıkıştırmasa belki daha rahat olurumda usta 5080 in borcunu kapatacam o yüzden düştüm
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
3090 a 32k fiyat çekenler var dostlar