ahmetmelihalemdar
80+ Gold
- Katılım
- 20 Nisan 2024
- Mesajlar
- 5,421
- Reaksiyon skoru
- 2,243
Arctic in kalitesini tartışmaya gerek yok. Soğutmada çok başarılı. Zaten bu fanları 3000 RPM de kullanamazsın, çok gürültü olduğunu duydum.Stokta olmamalarından dolayı şu nasıldır hocam: Arctic P12 Pro
Ama görsel olarak çok standart.