yucexzzers
80+ Bronze
- Katılım
- 4 Nisan 2021
- Mesajlar
- 1,517
- Reaksiyon skoru
- 444
Merhabalar arkadaşlar ak-47 deagle baskılarını yaptım ama detaylı boya hiç denemedim internette birebir skin yapanlar var onların stickerlarını nasıl bulabilirim ya da illa ki akrilik boya ile ince işçilik yaparak mı boyamam gerekiyor