❌İndirim Bitti! Lenovo LOQ (5050 / 220 / 12 / 512 / HD) | 38,8 bin TL

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.

XanthiN

Kategori Moderatörü
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
2,249
Reaksiyon skoru
2,014
Ürün altında 200₺ kupon var, Telekomlu iseniz 300₺ kupon alabilirsiniz. akakçe
İçindeki RTX 5050 100W imiş, orijinali 24gb ram olup kapasite düşültme yapılmış modelmiş. Ucuz, idarelik laptop arayanlar tercih edebilir.

Lenovo LOQ 15AHP10 AI AMD Ryzen 5 220 12GB 512GB RTX5050 15.6 IPS 144Hz FHD FreeDos 83JG006BTR

1776887983043.webp
 
Ürün altında 200₺ kupon var, Telekomlu iseniz 300₺ kupon alabilirsiniz. akakçe
İçindeki RTX 5050 100W imiş, orijinali 24gb ram olup kapasite düşültme yapılmış modelmiş. Ucuz, idarelik laptop arayanlar tercih edebilir.

Lenovo LOQ 15AHP10 AI AMD Ryzen 5 220 12GB 512GB RTX5050 15.6 IPS 144Hz FHD FreeDos 83JG006BTR

Alıntıyı görüntüle
ryzen 5 220 5050 ye göre bile güçsüz değil mi ?
 
ryzen 5 220 5050 ye göre bile güçsüz değil mi ?
Evet zayıf bir işlemci. Yine de çok yüksek performans istemeyenleri mutlu eder. Bundan ucuza gaming laptop yok sanırım şu an.

RAM DDR5 4800 Mhz, adaptör 175w sanırım. Ekran %100 sRGB diye tahmin ediyorum.
 
Ürün altında 200₺ kupon var, Telekomlu iseniz 300₺ kupon alabilirsiniz. akakçe
İçindeki RTX 5050 100W imiş, orijinali 24gb ram olup kapasite düşültme yapılmış modelmiş. Ucuz, idarelik laptop arayanlar tercih edebilir.

Lenovo LOQ 15AHP10 AI AMD Ryzen 5 220 12GB 512GB RTX5050 15.6 IPS 144Hz FHD FreeDos 83JG006BTR

Alıntıyı görüntüle
Ben bunun yerine 4050 alırım ama düzgün işlemcili bişey alırım bu ne ?
 
Geçen ayın başında da aynı fiyatmış, yorum arayana:
 
Ram 16 olsa alabilirdim bu tarz bir laptop lazım ama 12 olması üzdü.
 
intel tarafında 210h-13420h amd tarafında r5 220'li cihazları önermiyorum. 39bin lira da az değil
 
Ben uzam durmayi tercih ederdim loq serisinden
sebep nedir çevremde türlerce marka kullan insanlar var ve hemen hemen aynı donanıma sahibiz daha az ısınıyor yazılımsal bir sorunu daha hiç görmedim ve oldukça sessiz çalışıyor tek sorunu şarja uzun süre gidememesi hatta oldukça kısa bir süre dayanabiliyor
 
sebep nedir çevremde türlerce marka kullan insanlar var ve hemen hemen aynı donanıma sahibiz daha az ısınıyor yazılımsal bir sorunu daha hiç görmedim ve oldukça sessiz çalışıyor tek sorunu şarja uzun süre gidememesi hatta oldukça kısa bir süre dayanabiliyor
Aslinda foruma uye olma sebebim bu bilgisayar. Tusu kiriliyor cevresinde vs hasar yok kabul etmedi vatan kullanici hatasi dendi kirik olmadan diger tus calismiyor yine ayni gpu fani TDI motor givi tikirti yapiyor yine ayni sonra artik calismayi durduruyor. Thh ile ugrastirdilar musteri hizmetlerine sordugumda "pc kusursuz mu hic mi fabrikadan hata olmaz"dedigimde "pc lerimiz kusursuzdur" diyor. Sonrasinda bam loq serisi anakart yakmaya basliyor. 1 yil boyunca ugrastim durdum. Vatandan ve lenovodan mumkun olduguncs uzak duruyorum artik.
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,826
Mesajlar
11,071,010
Üyeler
197,991
Son üye
noktalı virgül
Geri
Top