Pc Toplamam Lazım ama Bileşenler Hakkında Pek Bilgim Yok

zaferss

80+
Katılım
9 Mayıs 2026
Mesajlar
4
Reaksiyon skoru
0
Merhaba arkadaşlar vatanda 49 k ya 5060 ti sistem var
ama ben kendim toplamak istiyorum
bi tane pc topladım ama uzaktan yakından alakam yok
bi bakabilirmisiniz
https://www.hepsiburada.com/asus-du...250mhz-hdmi-2xdp-ekran-karti-pm-HBC0000AAZ0HJ --------- EKRAN KARTI
ttps://www.hepsiburada.com/msi-mb-b850-gaming-plus-wifi6e-ddr5-8200mhz-oc-mhz-am5-atx-anakart-p-HBCV00009HSDYR ----------- ANAKART
https://www.sinerji.gen.tr/ocypus-d...l-1700p1851p-amd-uyumlu-sivi-sogutucu-p-56710 ----- SIVI SOĞUTMA
https://www.amazon.com.tr/dp/B0BHDS2P6Z?tag=akakcetr-21&linkCode=ogi&th=1&psc=1&psc=1 -------SSD
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CHMXHL7Y?tag=akakcetr-21&linkCode=ogi&th=1&psc=1&psc=1 ----İŞLEMCİ
RAM BULAMADIM
KASADA BULAMADIM
Görüşlerinizi bekliyorum
 
Merhaba arkadaşlar vatanda 49 k ya 5060 ti sistem var
ama ben kendim toplamak istiyorum
bi tane pc topladım ama uzaktan yakından alakam yok
bi bakabilirmisiniz
https://www.hepsiburada.com/asus-du...250mhz-hdmi-2xdp-ekran-karti-pm-HBC0000AAZ0HJ --------- EKRAN KARTI
ttps://www.hepsiburada.com/msi-mb-b850-gaming-plus-wifi6e-ddr5-8200mhz-oc-mhz-am5-atx-anakart-p-HBCV00009HSDYR ----------- ANAKART
https://www.sinerji.gen.tr/ocypus-d...l-1700p1851p-amd-uyumlu-sivi-sogutucu-p-56710 ----- SIVI SOĞUTMA
https://www.amazon.com.tr/dp/B0BHDS2P6Z?tag=akakcetr-21&linkCode=ogi&th=1&psc=1&psc=1 -------SSD
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CHMXHL7Y?tag=akakcetr-21&linkCode=ogi&th=1&psc=1&psc=1 ----İŞLEMCİ
RAM BULAMADIM
KASADA BULAMADIM
Görüşlerinizi bekliyorum
Hocam ben yerinde olsam kompakt bir sistem yapardım. Ekran kartın 2 fanlı ve küçük baya o yüzden büyük bir kasa alırsan içinde kaybolur. Zaten ısınan parçalar değiller mümkün mertebe kasanın dolu gözükmesini istersen mATX anakart al.
Anakart olarak şunu tavsiye ederim https://www.akakce.com/anakart/en-u...amd-am5-ddr5-micro-atx-fiyati,1206774903.html

Kasa olarak şu tarz bişey al kesinlikle https://www.akakce.com/bilgisayar-k...icro-atx-oyuncu-kasasi-fiyati,1355715020.html

Eğer küçük kasa alırsan haliyle 360mm sıvı soğutma sığmayacak. Sıvı soğutma olarak şunu önerebilirim ekranlı falan 7500F'i üfleyerek soğutursun zaten https://www.akakce.com/islemci-sogu...-islemci-sivi-sogutucu-fiyati,1114666349.html

Ram olarak kesinlikle şunu al https://www.hepsiburada.com/patriot...nership&utm_campaign=enucuzsistem_partnership
 
Geri
Top