Msı Rtx5050 Ekran Kartı İndirim Fırsatı

buz gibi fırsat
 
11kya almıştım incehesap saat 10 fırsatlarında denk geldi, aynısı değil sanırım ama pek bi fark yoktur. normalde hayatta yanaşmazdım geçici olarak ikinci el almayı düşünüyodum paralanana kadar ama aynı fiyata gelmiş oldu. 13k vermeyin verdirmeyin...
 
Bedavaya verseler zor alırım şu kartı xd.
Ciddi misin aga neden almayi düşünüyordum peki 5060 8gb icin ne düşünüyorsun
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

11kya almıştım incehesap saat 10 fırsatlarında denk geldi, aynısı değil sanırım ama pek bi fark yoktur. normalde hayatta yanaşmazdım geçici olarak ikinci el almayı düşünüyodum paralanana kadar ama aynı fiyata gelmiş oldu. 13k vermeyin verdirmeyin...
Yani değmez diyorsun
 
Ciddi misin aga neden almayi düşünüyordum peki 5060 8gb icin ne düşünüyorsun
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Yani değmez diyorsun
O yine bir şekilde alınır da 5050 kesinlikle hayır :D
 
Geri
Top