Horizon 6 Alıp Pişman Olan Var mı?

Daha önce hiç bi oyuna 2k küsür vermemiştim, 1000 tl üstüne çıkmamıştım öyle diyim. Şuan buna 2 küsür K verip pişman olur muyum diye düşünüyorumda. Horizon 5'ten baya baya farklı bir oyun diyebilir misiniz sadece map mi değişmiş? Sizce.
Oyunda böyle büyük bir değişim arıyorsan hayal kırıklığına uğrarsın. Bildiğimiz Forza, yepyeni bir map, iyileştirmeler eklentiler olsun gayet iyi oyun. Ama 2000 verilir mi tartışılır.

Ayrıca 4050 de oynatır.
 
Horizon 6 alacaktımda, oynayıp pişman olanlar var mı? Sizce alayim mi? 4 ve 5'i oynadımda, 2 bin küsur TL verip Horizon 6 almak konusunu biraz düşünüyorum da. Öneriniz nedir?
bir araba oyunundan ne bekliyorsan hepsu var işte grafikler falan güzel arabalar güzel ama bence araba sesleri ve detaylarü ic dizaynları daha iyi olmalıydı. oyun modu konusunda da eksikler var insan gta playlistteki gibi yarışlar oynamak istiyor
 


Keske full paketi alsam dedim 40 50 küsür verdim yükseltme için ana oyunuda satıyo

iade edebiliyosun zaten 2 saat dolana kadar oyna iade edersin beğenmezsen

Zaten 5 güzeldi . Güzel olan şeyi Japon mapı ekleyip süslemişler. Baştan yapıcak hali yok. Sevilen seriyi devam ettiriyorlar zaten

Forza 6 almayın aldırmayın.

Alıntıyı görüntüle

Oyunda böyle büyük bir değişim arıyorsan hayal kırıklığına uğrarsın. Bildiğimiz Forza, yepyeni bir map, iyileştirmeler eklentiler olsun gayet iyi oyun. Ama 2000 verilir mi tartışılır.

Ayrıca 4050 de oynatır.

Neden bu oyun yerine assetto corsa değil?

bir araba oyunundan ne bekliyorsan hepsu var işte grafikler falan güzel arabalar güzel ama bence araba sesleri ve detaylarü ic dizaynları daha iyi olmalıydı. oyun modu konusunda da eksikler var insan gta playlistteki gibi yarışlar oynamak istiyor
RTX 4050 6 gb ve i5 12450HX'li laptop var da. Düşük VRAM uyarısı gibi bir durum yaşayan var mı? High ayarda oynamayı düşünüyordumda.

(Not: Düşükte- ortada oyna demeseniz, 2K küsur TL verip yüksekte oynamayı düşünmüştüm. :) )
 
Horizon 6 alacaktımda, oynayıp pişman olanlar var mı? Sizce alayim mi? 4 ve 5'i oynadımda, 2 bin küsur TL verip Horizon 6 almak konusunu biraz düşünüyorum da. Öneriniz nedir?
Yok'da araba oyunu 7/24 oynanmiyor.
Böyle haftada 1 can sıkılınca.
 
RTX 4050 6 gb ve i5 12450HX'li laptop var da. Düşük VRAM uyarısı gibi bir durum yaşayan var mı? High ayarda oynamayı düşünüyordumda.

(Not: Düşükte- ortada oyna demeseniz, 2K küsur TL verip yüksekte oynamayı düşünmüştüm. :) )
ben rx6600 ryzen 5 5500 ile high + rt açık şekilde 60 fps oynuyorum
 
UCUNDAN
 
bazen haftada 1 bile cok geliyor oyun sarmiyor akmıyor oyunda yapacak bise gta playlist tarzi seyler olsa aşırı oynanır
Öyle ya yarışları beni çok sarmadı. Araç deneyip yanliyom.
 
Öyle ya yarışları beni çok sarmadı. Araç deneyip yanliyom.
araç denemekte sarmıyo beni hani araç detaylari ic dizayni falan cok kalitesiz geliyor. benim mi grafiklerim düşük bilmiyom ben otomatik high+ rt de oynuyorum yani kotü gelmemeli . yarışlar sarmıyo ben forza ile forza4 te tanıştım ilk defa ve beni en çok üzen sey yarişlarda drift atarsan diğerlerinden geride kalıyorsun çünkü fren yapmak daha iyi ama ben sadece gaz fren arasında gideceksen ne anlami varki bu oyunun . ben hızlı ve öfkelideki gibi oynamak istiyorum yarişlar driftli olsun istiyorum
 
araç denemekte sarmıyo beni hani araç detaylari ic dizayni falan cok kalitesiz geliyor. benim mi grafiklerim düşük bilmiyom ben otomatik high+ rt de oynuyorum yani kotü gelmemeli . yarışlar sarmıyo ben forza ile forza4 te tanıştım ilk defa ve beni en çok üzen sey yarişlarda drift atarsan diğerlerinden geride kalıyorsun çünkü fren yapmak daha iyi ama ben sadece gaz fren arasında gideceksen ne anlami varki bu oyunun . ben hızlı ve öfkelideki gibi oynamak istiyorum yarişlar driftli olsun istiyorum
onlıne drıft yarıslarıda var
 
Geri
Top