Yardım Nb Ergonomic Nb F80 Vs Nb H100 ?

f80 almak daha mantıklı. aradaki fiyat farkına değecek ekstra bir özellik sunmuyor h100
 
Biri yukarı aşağı kalkıyor ekstradan tek özelliği bu muhtemelen
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

F80 var bende 2 tane memnunum
 
h100 fiyatın yetiyor ise al arasındaki tek fark sanırsam girdiği direkten aşşağı yukarı yapıyor bu da ekstradan bir yükseklik sağlıyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

h100 fiyatın yetiyor ise al arasındaki tek fark sanırsam girdiği direkten aşşağı yukarı yapıyor bu da ekstradan bir yükseklik sağlıyor
ama h80 da pişman etmez ben h80 kullanıyorum
 
f80 al kupon ile 2026 versiyonu 980e aldım 3 gün önce çok memnunum çok yakışıklı duruyor hemde baya alan actı masada.H100e fazladan vermeye değmez hemde f80 bana göre h100den çok daha iyi duruyor.
 
Hangi kupon hocam
N11 de yeni hesap aç 250 kupon geliyor 2026 versiyon 980e geliyor eski üretim olanlar ise 930 mı ne geliyor farketmez ikiside aynı ama arda 50tl varken 2026yı aldım ben.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bunu aldım ben eski versiyon ile arasında 34tl oynuyor 987 ye mi ne geliyor
 
arkadaşlar çift monitör olanını almak mantıklı değil mi ya ?

iki monitör kullanıyorum ama nasıl olur bilemedim
 
Geri
Top