Kulaklik Önerisi 3500tl

eminklbz

80+
Katılım
29 Mayıs 2026
Mesajlar
13
Reaksiyon skoru
1
Bütçe
3500
Merhabalar bana mikrofonu iyi olan kablosuz bir kulaklık lazım ne tavsiye edersiniz
 
atk neptune n9
best
 

Kullanıyorum gayet memnunum.
 
kaç aydır kullanıyosun hocam bide mikrofan ve ped kalitesi nasıl
Hocam 4 aydır sanırım kullanıyorum ben gayet memnunum.beyaz olanı almıştım siyah olmadığı için.mikrofon pedi 1 haftada sarardı bende hem mikrofon pedini hemde kulak pedini siyah aldım ayriyetten taktım.tabii ki orjinal pedi daha konforluydu fakat deri olduğu için havalarda sıcak terletiyor hayliyle şuanda taktığım ped pek konforlu değil ama en azındsn fazla terletmiyor.
Mikrofon kalitesi olarakda gayet iyi hatta mikrofonu biraz uzaklaştırıyorum yakın iken karşıya fazla ses gittiği için 😀
 
Hocam 4 aydır sanırım kullanıyorum ben gayet memnunum.beyaz olanı almıştım siyah olmadığı için.mikrofon pedi 1 haftada sarardı bende hem mikrofon pedini hemde kulak pedini siyah aldım ayriyetten taktım.tabii ki orjinal pedi daha konforluydu fakat deri olduğu için havalarda sıcak terletiyor hayliyle şuanda taktığım ped pek konforlu değil ama en azındsn fazla terletmiyor.
Mikrofon kalitesi olarakda gayet iyi hatta mikrofonu biraz uzaklaştırıyorum yakın iken karşıya fazla ses gittiği için 😀
He anladım hocam ses kalitesi konusunda özellikle ses kasma konusunda nasıl
 
Geri
Top