Amazon Depo Üzerinden İkinci El Ekran Kartı Alımı Deneyimleri

Katılım
3 Kasım 2022
Mesajlar
20
Reaksiyon skoru
3
Merhaba daha önce amazon depo üzerinden kullanılmış yeni gibi ekran kartı alan oldu mu? Rtx 5070 aldım nelere dikkat etmem lazım bilgilendirir misiniz teşekkürler.
 
Açarken video çek.
Zaten iade hakkın var. Sıkıntı olursa verirsin iade.
 
Açarken video çek.
Zaten iade hakkın var. Sıkıntı olursa verirsin iade.
Video kesin çekerim 15 gün iade hakkım varmış.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

dikkat et iadelerde mağdur olma şikayet varda baya çoğalmış para iadesi konuları :kizginpeepo:
Sıkıntısız gelirde iade ile uğraşmam umarım amazon şimdiye kadar üzmedi ama hayırlısı
 
Video kesin çekerim 15 gün iade hakkım varmış.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Sıkıntısız gelirde iade ile uğraşmam umarım amazon şimdiye kadar üzmedi ama hayırlısı
Sanmam sorun olacağını.
 
Depo ürünlerinde iade sorunu yaşayan duymadım şu ana kadar. 30 gün süreniz var.
 
Amazon Depo ürünlerinin mantığını kafam almıyor, fiyat avantajı desen çok cüz-i, sıfırını almak çok daha mantıklı, garanti desen 1 yıl, ne bilim, alan arkadaşları anlayamıyorum.

Ben hiç almadım, Amazon bu anlayışla devam etttiği sürece de depo ürünlerini almayı düşünmüyorum.
 
Depo ürünlerinde iade sorunu yaşayan duymadım şu ana kadar. 30 gün süreniz var.
15 günmüş müşteri hizmetleri öyle söyledi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Amazon Depo ürünlerinin mantığını kafam almıyor, fiyat avantajı desen çok cüz-i, sıfırını almak çok daha mantıklı, garanti desen 1 yıl, ne bilim, alan arkadaşları anlayamıyorum.

Ben hiç almadım, Amazon bu anlayışla devam etttiği sürece de depo ürünlerini almayı düşünmüyorum.
Valla 5070msi gaming trio modelini 30000tl ye aldım hemde taksit fırsatı var işime geldi açıkçası vatanda parafkart istiyor o da olmadığı için başka seçenek kalmadı.
 
15 günmüş müşteri hizmetleri öyle söyledi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Valla 5070msi gaming trio modelini 30000tl ye aldım hemde taksit fırsatı var işime geldi açıkçası vatanda parafkart istiyor o da olmadığı için başka seçenek kalmadı.
Sende ki fiyat avantajı iyiymiş, değerlendirilebilir, bana denk gelen ürünlerde 2k civarı anca oluyur, komik...
 
Pembük Razer baracuda kablosuz kulaklık almıştım (2250lira), sıfır geldi ama muhtemelen pil ölü. Türlü uğraşlarıma rağmen güç almadı. İadeye gidiyor, stoğa düşerse bulaşmayın.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,874
Mesajlar
11,071,315
Üyeler
198,000
Son üye
Power59
Geri
Top