❌İndirim Bitti! Havıt H652bt Anc Bluetooth Kulak Üstü Kulaklık Siyah 199tl

Ben sadece bunları alabildim. Yurt içi kargo ile geldi . Teşekkürler herkese. En büyük kutuda küçücük sarı olan kulaklık çıktı :D

Alıntıyı görüntüle
Benimkini de sen almışsın zaten üstad özelden adres atıyorum kargolarsın sana zahmet :D

Şaka bir yana hayırlı olsun güle güle kullanın ben bu şekilde indirimden ürün aldığımda yeğenlere vs veriyorum beni de onları da çok mutlu ediyor tavsiye ederim :D
 
Koca kutu gelince dedim yanlışıkla fazlamı gönderdiler içine açınca rahatladık 😀
 

Ekler

  • 1.webp
    1.webp
    150.3 KB · Hit: 126
  • 2.webp
    2.webp
    72.5 KB · Hit: 126
arkadaşlar sipariş ederken telefon numaramı yanlış girmişim. sitede kargo takibiyle ilgili hiçbir bilgi yok. sms de alamadım nasıl takip edebilirim ?
Mediamarkt müşteri hizmetleri ile görüşüp kargo bilgisi isteyin. Bildiğim kadarıyla 1 iş günü içinde dönüş yapılıyor.
 
İptali iptal etmiş kargolamışlar diğer hala iptal çok ilginç firma
 
Benimkini de sen almışsın zaten üstad özelden adres atıyorum kargolarsın sana zahmet :D

Şaka bir yana hayırlı olsun güle güle kullanın ben bu şekilde indirimden ürün aldığımda yeğenlere vs veriyorum beni de onları da çok mutlu ediyor tavsiye ederim :D
Bunlar çabuk bozulur sıra sıra kullanırız artık :D. Telegramda 4er tane vivo alanlar felan vardı. Ben öğleden sonra almayı denedim sabahtan görseydim baya stoklardım :D

Birde şu ürünü bile varsa bir incelesin. Mağazada 29.999dan atıldığı videoyu gördüm. Ama internette başka fiyat bulamadım. Şuanki fiyatı iyi gibi.
1780915916903.webp


 
Bunlar çabuk bozulur sıra sıra kullanırız artık :D. Telegramda 4er tane vivo alanlar felan vardı. Ben öğleden sonra almayı denedim sabahtan görseydim baya stoklardım :D

Birde şu ürünü bile varsa bir incelesin. Mağazada 29.999dan atıldığı videoyu gördüm. Ama internette başka fiyat bulamadım. Şuanki fiyatı iyi gibi.
Alıntıyı görüntüle

1780916774483.webp
 
@KingDeViL her türlü bedava keske stok bende yetisebilseydim alırdım yürüyüşte lazım oluyordu , forumda olsak paramız kalmıyor olmasak bunları kacırıyoz :pikacu: hayırlı olsun.
 
@KingDeViL hocam pm atamıyom sana kapalı sanırım sen yazar mısın takip ettigin sayfa tg kanalı vs icin soracaktım
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,962
Mesajlar
11,082,875
Üyeler
198,222
Son üye
erenalyoruk
Geri
Top