❌İndirim Bitti! Havıt H652bt Anc Bluetooth Kulak Üstü Kulaklık Siyah 199tl

Ben sadece bunları alabildim. Yurt içi kargo ile geldi . Teşekkürler herkese. En büyük kutuda küçücük sarı olan kulaklık çıktı :D

Alıntıyı görüntüle
Benimkini de sen almışsın zaten üstad özelden adres atıyorum kargolarsın sana zahmet :D

Şaka bir yana hayırlı olsun güle güle kullanın ben bu şekilde indirimden ürün aldığımda yeğenlere vs veriyorum beni de onları da çok mutlu ediyor tavsiye ederim :D
 
Koca kutu gelince dedim yanlışıkla fazlamı gönderdiler içine açınca rahatladık 😀
 

Ekler

  • 1.webp
    1.webp
    150.3 KB · Hit: 125
  • 2.webp
    2.webp
    72.5 KB · Hit: 125
arkadaşlar sipariş ederken telefon numaramı yanlış girmişim. sitede kargo takibiyle ilgili hiçbir bilgi yok. sms de alamadım nasıl takip edebilirim ?
Mediamarkt müşteri hizmetleri ile görüşüp kargo bilgisi isteyin. Bildiğim kadarıyla 1 iş günü içinde dönüş yapılıyor.
 
İptali iptal etmiş kargolamışlar diğer hala iptal çok ilginç firma
 
Benimkini de sen almışsın zaten üstad özelden adres atıyorum kargolarsın sana zahmet :D

Şaka bir yana hayırlı olsun güle güle kullanın ben bu şekilde indirimden ürün aldığımda yeğenlere vs veriyorum beni de onları da çok mutlu ediyor tavsiye ederim :D
Bunlar çabuk bozulur sıra sıra kullanırız artık :D. Telegramda 4er tane vivo alanlar felan vardı. Ben öğleden sonra almayı denedim sabahtan görseydim baya stoklardım :D

Birde şu ürünü bile varsa bir incelesin. Mağazada 29.999dan atıldığı videoyu gördüm. Ama internette başka fiyat bulamadım. Şuanki fiyatı iyi gibi.
1780915916903.webp


 
Bunlar çabuk bozulur sıra sıra kullanırız artık :D. Telegramda 4er tane vivo alanlar felan vardı. Ben öğleden sonra almayı denedim sabahtan görseydim baya stoklardım :D

Birde şu ürünü bile varsa bir incelesin. Mağazada 29.999dan atıldığı videoyu gördüm. Ama internette başka fiyat bulamadım. Şuanki fiyatı iyi gibi.
Alıntıyı görüntüle

1780916774483.webp
 
@KingDeViL her türlü bedava keske stok bende yetisebilseydim alırdım yürüyüşte lazım oluyordu , forumda olsak paramız kalmıyor olmasak bunları kacırıyoz :pikacu: hayırlı olsun.
 
@KingDeViL hocam pm atamıyom sana kapalı sanırım sen yazar mısın takip ettigin sayfa tg kanalı vs icin soracaktım
 
Geri
Top