maviplanet
80+
- Katılım
- 1 Ağustos 2024
- Mesajlar
- 158
- Reaksiyon skoru
- 52
Selam arkadaşlar. yeni toplıyacağım sisteme kasa seçmeye çaklışıyorum ama kararsızım. Değerli fikirlerinize başvurmak istedim. 7 tane link paylaşacağım sizlerle. kuracağım sistem 9070xt, b850 Atx anakart, kule tip çift soğutma olacak. güç kaynağı olarak 1st player NGDP 850 w olanı kullanacağım. Alacağım kasanın seçtiğim bu ürünler ile uyumlu olmasını istiyorum ve mümkünsede f/p bir ürün istiyorum. tercihim siyah kasa.
linkler:
https://www.epey.com/bilgisayar-kasasi/asus-gt302-tuf.html
https://www.epey.com/bilgisayar-kasasi/lian-li-lancool-207.html
https://www.epey.com/bilgisayar-kasasi/lian-li-lancool-216-rgb-siyah.html
https://www.epey.com/bilgisayar-kasasi/nzxt-h5-flow-rgb.html
https://www.epey.com/bilgisayar-kasasi/nzxt-h7-flow-rgb-cm-h72fw-r1.html
https://www.akakce.com/bilgisayar-k...a-argb-fanli-siyah-atx-fiyati,1060687415.html
https://www.teknobiyotik.com/donani...-usb-3-0-type-c-mesh-on-panelli-atx-kasa.html
Birde bu lian li 217 var. bunun fanlarını 5 adet.
Aerocool güzel bir ürün ama kablolamanın olduğu kısım biraz sıkıntılı, dar kabloları düzenlemek zor deniyor. 2,5-3 k olsa f/p olurmuş.
Asus 302 tip olarak çok hayran olmasam da işlevselliği çok güzel. yıl sonundaki 5k fiyata düşşe bu da f/p olurdu 8k ya yakın fiyattan da alasım gelmiyor. kazıklanmış hissiyatı oluşuyor içimde alırsam.
Lian li 207 biraz sıcak geliyor. h7 flow da siyah olanı 7 civarına beyazı 5 küsüre satıyorlar. siyah ucuz beyaz pahalı olması gerekmiyormuydu? h7 daha işlevsel ama yüksek. lian li lerde baya işlevsel ürünler gibi geldi bana.
sizlerin yorumlarını, kullanıyorsanız bu tarz ve boyutlardaki ürünlere dair sizin önerilerinizi bekliyorum.
linkler:
https://www.epey.com/bilgisayar-kasasi/asus-gt302-tuf.html
https://www.epey.com/bilgisayar-kasasi/lian-li-lancool-207.html
https://www.epey.com/bilgisayar-kasasi/lian-li-lancool-216-rgb-siyah.html
https://www.epey.com/bilgisayar-kasasi/nzxt-h5-flow-rgb.html
https://www.epey.com/bilgisayar-kasasi/nzxt-h7-flow-rgb-cm-h72fw-r1.html
https://www.akakce.com/bilgisayar-k...a-argb-fanli-siyah-atx-fiyati,1060687415.html
https://www.teknobiyotik.com/donani...-usb-3-0-type-c-mesh-on-panelli-atx-kasa.html
Birde bu lian li 217 var. bunun fanlarını 5 adet.
Aerocool güzel bir ürün ama kablolamanın olduğu kısım biraz sıkıntılı, dar kabloları düzenlemek zor deniyor. 2,5-3 k olsa f/p olurmuş.
Asus 302 tip olarak çok hayran olmasam da işlevselliği çok güzel. yıl sonundaki 5k fiyata düşşe bu da f/p olurdu 8k ya yakın fiyattan da alasım gelmiyor. kazıklanmış hissiyatı oluşuyor içimde alırsam.
Lian li 207 biraz sıcak geliyor. h7 flow da siyah olanı 7 civarına beyazı 5 küsüre satıyorlar. siyah ucuz beyaz pahalı olması gerekmiyormuydu? h7 daha işlevsel ama yüksek. lian li lerde baya işlevsel ürünler gibi geldi bana.
sizlerin yorumlarını, kullanıyorsanız bu tarz ve boyutlardaki ürünlere dair sizin önerilerinizi bekliyorum.
Son düzenleme: