Raijintek 850w 4080i Taşır mı?

Bu abi sponsorlu bir de cratos lite ile cratos hemen hemen aynı farkları yok diyor. Yalan yani. Psu'ların ağırlıklarını ölçüp birbirine yakın çıkınca benzer psular falan diyordu sanırım videoyu tam hatırlamıyorum da :D
Ürünün incelemesini yapan başka biryer yok gördüğüm kadarıyla. En azından korumalar ve iç kompanentleri görme ve öğrenme adına izlenebilir. Ufak bir fan testi de yapıyor.
 
neden sallayayım ki Bana ne fayda 🤔 buyur incelemesi var ikiside birbirine benziyor biraz daha kısılmış ve modüler olmayan bir yapı
Adam sponsorlu video çekiyor zaten, cratos lite kötü model almayın mı desin ne istiyorsun :D
 
Bu abi sponsorlu bir de cratos lite ile cratos hemen hemen aynı farkları yok diyor. Yalan yani. Psu'ların ağırlıklarını ölçüp birbirine yakın çıkınca benzer psular falan diyordu sanırım videoyu tam hatırlamıyorum da :D
İçini açıp baktı dostum Adam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Adam sponsorlu video çekiyor zaten, cratos lite kötü model almayın mı desin ne istiyorsun :D
Bana iPhone ile iPhone lite farkını anlatır mısın lite demek kısılmış model demek Dostum bazı özellikleri eksik ama yapı itibari ile benzer özelliğe sahip demek 🤔
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

https://forum.donanimarsivi.com/konu/raijintek-cratos-lite-850w-modeli-nasildir.1168743/ bu adamda sponsor herhalde
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Maliyeti düşürülmüş cratos denebilir. Bütçe dostu tercih edilebilir ama ben yine de lite olmayan modeli her türlü tercih ederdim bunda da sorun olacağını sanmıyorum genel hatları ile
 
Son düzenleme:
nasıl bi kronik yani ne oluyor fan ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:




yaklaşık 2 yıldır bunu kullanıyorum ben 7700xt 5700x3d kombinasyonunda bir falsosunu görmedim ağzı var dili yok görevini yapıyor
I.R.O.N Tier listte şöyle diyor "ATX 3.1 modellerinin fan eğrisi sıkıntılı. Cratos Lite'daki gibi 10-15 dakikada bir fan boştayken fullenip kapanıyor. SANR nasılsa bozmuş. Yate Loon fan. Alt seviye."

Ampere modeli için geçerli mi bilmiyorum Cratos ve Cratos Lite modelini incelemiş sadece.
 
@TaHao bu arkadaş kullanıyor daha detayli cevaplar isterse
Anladığım kadarıyla psu çok sesli değil ama bir süre fanı son hız çalışıp soğuyunca duruyor. Çok sessiz bir kasada kullanılmadığı sürece anlamak mümkün değil. Alınmaz demek saçma yani fiyatına göre 10/10 psu
Arkadaş açıklamış her şeyi durum aynen böyle. Ben 9070xt nitro ve 9700x'te sorunsuz kullanıyorum ve memnunum. Enermax diyorlar tierini bilmiyorum o da alınabilir. 8 ay önce bu ikisi arasında kalmıştım, teknobiyotiğin satış sonrası desteğini çok beğendiğim için raijinteki tercih etmiştim.
 
Adam sponsorlu video çekiyor zaten, cratos lite kötü model almayın mı desin ne istiyorsun :D
IMG_20260610_005521.webp

Son paramla da bunu aldım bakalım eve haciz gelene kadar devam😁😁
https://www.teknobiyotik.com/raijin...c-kaynagi-0r30b00037.html?ref=akakce&v=1.29.5

bu linkteki psuyu kullanan var mı bir kroniği sıkıntısı bilen vs
4070ti super/4080/5070ti bu 3 karttan biriyle kullanmayı düşünüyorum işlemcim 9700x
 
hayırlı sorunsuz olsun. nasıl bir sistemle kullanacaksınız daha sonra memnun kalırsanız bilgilendirir misiniz?
İnşallah hocam.Sistem imzada yazıyor pek güç tüketen bir sistemle kullanmayacağım. 4060 7500f , alıp kurduktan sonra detayları paylaşırım.
 
Raijintek güç kaynakları genelde giriş seviyesi kalıyor o sisteme emanet edilmez. Bütçeyi zorlayıp daha sağlam bir markaya geç bence ileride başının ağrımasın
 
Raijintek güç kaynakları genelde giriş seviyesi kalıyor o sisteme emanet edilmez. Bütçeyi zorlayıp daha sağlam bir markaya geç bence ileride başının ağrımasın
Nasıl böyle bir genellemeye vardın?
 
Geri
Top