RTX 5060ti Sistem Yük Altında Siyah Ekran Veriyor

Katılım
26 Kasım 2022
Mesajlar
45
Reaksiyon skoru
1
Sabahtan beri hiçbir sorun olmadan Forza oynadım. Birkaç saat önce tekrar girmek istedim fakat oyun açıldıktan 10 saniye sonra siyah ekran verdi ama PC çalışmaya devam etti. Bu birkaç defa tekrarlandı. Daha sonra driverları silip tekrar yükledim. Afterburner programında Core clock:-300, Memory clock:-500 ve Power limiti %83'e indirip tekrar denedim fakat değişen bir şey olmadı. PC boot oluyor. İnternete vs giriyor fakat yük bindiği an siyah ekran geliyor. Sorunun PSU'dan kaynaklandığını düşünüyorum. PSU'yu sisteme takalı 3,5 sene, yeni ekran kartının ise 3 ay olacak. 3 ay içinde hiçbir zaman problem vermedi. Yardımcı olursanız sevinirim. PSU: Power Boost stallion 700W 80+ Bronze
 
Sabahtan beri hiçbir sorun olmadan Forza oynadım. Birkaç saat önce tekrar girmek istedim fakat oyun açıldıktan 10 saniye sonra siyah ekran verdi ama PC çalışmaya devam etti. Bu birkaç defa tekrarlandı. Daha sonra driverları silip tekrar yükledim. Afterburner programında Core clock:-300, Memory clock:-500 ve Power limiti %83'e indirip tekrar denedim fakat değişen bir şey olmadı. PC boot oluyor. İnternete vs giriyor fakat yük bindiği an siyah ekran geliyor. Sorunun PSU'dan kaynaklandığını düşünüyorum. PSU'yu sisteme takalı 3,5 sene, yeni ekran kartının ise 3 ay olacak. 3 ay içinde hiçbir zaman problem vermedi. Yardımcı olursanız sevinirim. PSU: Power Boost stallion 700W 80+ Bronze
Değiştir hocam o psu'yu zaten. Sorun onda olsun olmasın kaliteli bir model al.
 
Psu psu psu amd nvidia fark etmez psu kötüyse yazılımda hata verır Sistem de çöker. Bas bas bağırıyoruz psu kaliteli secin sistemi riske atmayın diye.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Önceki kart neydi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu arada sorun psu olmasa bile daha güvenilir almanız da fayda var bunu da ekliyorum
 
Sabahtan beri hiçbir sorun olmadan Forza oynadım. Birkaç saat önce tekrar girmek istedim fakat oyun açıldıktan 10 saniye sonra siyah ekran verdi ama PC çalışmaya devam etti. Bu birkaç defa tekrarlandı. Daha sonra driverları silip tekrar yükledim. Afterburner programında Core clock:-300, Memory clock:-500 ve Power limiti %83'e indirip tekrar denedim fakat değişen bir şey olmadı. PC boot oluyor. İnternete vs giriyor fakat yük bindiği an siyah ekran geliyor. Sorunun PSU'dan kaynaklandığını düşünüyorum. PSU'yu sisteme takalı 3,5 sene, yeni ekran kartının ise 3 ay olacak. 3 ay içinde hiçbir zaman problem vermedi. Yardımcı olursanız sevinirim. PSU: Power Boost stallion 700W 80+ Bronze
Nvidia kartı bile hataya düşürüyorsa PSU cidden leştir, ondan kurtul.
 
Sabahtan beri hiçbir sorun olmadan Forza oynadım. Birkaç saat önce tekrar girmek istedim fakat oyun açıldıktan 10 saniye sonra siyah ekran verdi ama PC çalışmaya devam etti. Bu birkaç defa tekrarlandı. Daha sonra driverları silip tekrar yükledim. Afterburner programında Core clock:-300, Memory clock:-500 ve Power limiti %83'e indirip tekrar denedim fakat değişen bir şey olmadı. PC boot oluyor. İnternete vs giriyor fakat yük bindiği an siyah ekran geliyor. Sorunun PSU'dan kaynaklandığını düşünüyorum. PSU'yu sisteme takalı 3,5 sene, yeni ekran kartının ise 3 ay olacak. 3 ay içinde hiçbir zaman problem vermedi. Yardımcı olursanız sevinirim. PSU: Power Boost stallion 700W 80+ Bronze
psu zaten çok yetersiz kalitesiz bir psu iç aksamı hakkında detaylı bilgi yok marka bazında biraz bakındım saatli bomba minimalinde ürünleri indirimde rajintekler makul olabiliyor değerlendirilebilir
 
Psu psu psu amd nvidia fark etmez psu kötüyse yazılımda hata verır Sistem de çöker. Bas bas bağırıyoruz psu kaliteli secin sistemi riske atmayın diye.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Önceki kart neydi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu arada sorun psu olmasa bile daha güvenilir almanız da fayda var bunu da ekliyorum
Önceki kart 4060. Şuanda yeni ve kaliteli bir PSU alsam sorunum çözülür mü ?
 
Sabahtan beri hiçbir sorun olmadan Forza oynadım. Birkaç saat önce tekrar girmek istedim fakat oyun açıldıktan 10 saniye sonra siyah ekran verdi ama PC çalışmaya devam etti. Bu birkaç defa tekrarlandı. Daha sonra driverları silip tekrar yükledim. Afterburner programında Core clock:-300, Memory clock:-500 ve Power limiti %83'e indirip tekrar denedim fakat değişen bir şey olmadı. PC boot oluyor. İnternete vs giriyor fakat yük bindiği an siyah ekran geliyor. Sorunun PSU'dan kaynaklandığını düşünüyorum. PSU'yu sisteme takalı 3,5 sene, yeni ekran kartının ise 3 ay olacak. 3 ay içinde hiçbir zaman problem vermedi. Yardımcı olursanız sevinirim. PSU: Power Boost stallion 700W 80+ Bronze
Bu psu nedir üstadım sorun psudan kaynaklanıyor veya kaynaklanmıyor olabilir ama yine de onu değiştirmek lazım. Çok ciddi problemler yaşarsın yazık edersin
 
psu zaten çok yetersiz kalitesiz bir psu iç aksamı hakkında detaylı bilgi yok marka bazında biraz bakındım saatli bomba minimalinde ürünleri indirimde rajintekler makul olabiliyor değerlendirilebilir
Kaç yıl boyunca 2060 la 1 ay öncesine kadar 650w 80+ sertifikası olan piyasadaki en ucuz 650w zoko psu kullandım. Şuanda rog strix var ama hiç sorun yaşamadım sadece aldığımdan beri sesi fazlaydı o kadar. Forumlarda soranların hepsi almayın falan diyordu.
 
Kaç yıl boyunca 2060 la 1 ay öncesine kadar 650w 80+ sertifikası olan piyasadaki en ucuz 650w zoko psu kullandım. Şuanda rog strix var ama hiç sorun yaşamadım sadece aldığımdan beri sesi fazlaydı o kadar. Forumlarda soranların hepsi almayın falan diyordu.
Şansına sorun yaşamamışsın bir istatistik alınırken + değerin - ye oranının ortalamasına bakılır bu tarz ürünlerde umarım anlatabilmişimdir
 
Şansına sorun yaşamamışsın bir istatistik alınırken + değerin - ye oranının ortalamasına bakılır bu tarz ürünlerde umarım anlatabilmişimdir
Ya dediğin doğru kaç kullanıcı da kaç sorun çıktığı önemli ama hani epeye girdim 80+ ı seçtim en düşük fiyattaki ne ise onu aldım. Uzun süre boyunca işimi gördü. Şimdi ise kaliteli ile değiştirdim. İdare etmelik değil bile aslında. Yaklaşık 5 yıl falan kullandım sanırım.
 
Ya dediğin doğru kaç kullanıcı da kaç sorun çıktığı önemli ama hani epeye girdim 80+ ı seçtim en düşük fiyattaki ne ise onu aldım. Uzun süre boyunca işimi gördü. Şimdi ise kaliteli ile değiştirdim. İdare etmelik değil bile aslında. Yaklaşık 5 yıl falan kullandım sanırım.
Hocam hepimiz yaptık bunu forumun %60-70i belki hadron psu bile kullandı zamanında ama güncelde sistemi emanet etmek bu şartlarda çok saçma kaliteli firmalar güvence+sigorta karşılığı veriyor binevi
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,726
Mesajlar
11,080,325
Üyeler
198,182
Son üye
celeste
Geri
Top