Safir Nitro+ 9070xt 16gb

sinirbazz

80+
Katılım
2 Haziran 2026
Mesajlar
3
Reaksiyon skoru
1
Herkese selamlar bilgisayardan pek anlamıyorum sormak istedim.
Bu ekran kartında bir sıkıntı yaşar mıyım? Biraz korkuttular da.
 
Sapphire 9070XT nitro+ top tier bir kart neyinden korkuttular ?
 
en harıka 9070xt dir. 5080 kartım var satıp 9070xt nıtro almayı dusunuyorum o derece kraldır .
 
Kral kaç para bütçen var ekran kartını ne için kullanacaksın ona göre tavsiye verelim. Amd kartlar bozuk falan değil. Nvidia'ya göre bir iki eksik yanı var. Onu da çoğu farketmez. Nvidia'da da bir sürü sıkıntı yaşanıyor. Teknoloji şans işi. 9070 XT AMD'nin uzun zamandır ürettiği en iyi kartlardan biri ve dünya pazarında ciddi talep görüyor. Bu kadar insanın alıp kullandığı bir kart %100 sorunlu olabilir mi? Dünyadaki en kötü kart sana gelse en kötü ikinci elden satar 5070 alırsın. Takmayın bu kadar kafaya.
 
Kral kaç para bütçen var ekran kartını ne için kullanacaksın ona göre tavsiye verelim. Amd kartlar bozuk falan değil. Nvidia'ya göre bir iki eksik yanı var. Onu da çoğu farketmez. Nvidia'da da bir sürü sıkıntı yaşanıyor. Teknoloji şans işi. 9070 XT AMD'nin uzun zamandır ürettiği en iyi kartlardan biri ve dünya pazarında ciddi talep görüyor. Bu kadar insanın alıp kullandığı bir kart %100 sorunlu olabilir mi? Dünyadaki en kötü kart sana gelse en kötü ikinci elden satar 5070 alırsın. Takmayın bu kadar kafaya.
Oyun için kullanıcam sadece zaten almıştım rahatlattınız teşekkür ederim senin nezdinde herkese 🙏🙏
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,389
Mesajlar
11,066,280
Üyeler
197,887
Son üye
Kyut
Geri
Top