150-200 Bine A2 Motor Önerisi

RS 200 bakabilirsin fiyatı da uygun üzmez 150-200 arasına alacağın r25 topuna girme bajaj dan bak hem parça fiyatı vs de uygun
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam bütce 150 diyosan ns200 fln alcan ozaman ama üstüne değer koysun diyosan japon dicemde 150 ye de 250lik japon imkanı yok ha ama dersen kardeşim erkek adam scooter a biner dersen 125lik pcx al yada sh125 al 2. elde bunlar değerinin üstünede koyar.
Şimdi ns200 rs200 al dsem o paradaki motor alınır ama bi yerden sonra üstüne değer koymaz tıpkı taksi çıkması arabaların 400bin km den 900bin km arasındakilerin çoğunun fiyatlarının yakın olması gibi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


rs200 ns200 alınır biner sağlamdır ama aldığı paraya satar çok bi kazanç sağlamaz kendisine
arkadaş bide prim yapcak bi motor arıyor ama oda sadece japonlarda var
aldığı fiyata satarda tecrübe vs edinmiş olur zarar etmez saçma sapan çin malı chopper alacağına bajaj alsın
 
RS 200 bakabilirsin fiyatı da uygun üzmez 150-200 arasına alacağın r25 topuna girme bajaj dan bak hem parça fiyatı vs de uygun
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


aldığı fiyata satarda tecrübe vs edinmiş olur zarar etmez saçma sapan çin malı chopper alacağına bajaj alsın
R25 e girerse 150bin tl ile işin içinden çıkamaz zaten kesinlikle bi uyarı 150bine r25 fln bakma hocam
 
Katılıyorum kesinlikle o topa girilmez
Hocam baba parasıyla Mt25 mi alim yoksa şerefimle hala tüpçü çıkması 2014 tvs scooty pep e binmeye devam mı edim (Oda babamın 2. motor)
 
Hocam baba parasıyla Mt25 mi alim yoksa şerefimle hala tüpçü çıkması 2014 tvs scooty pep e binmeye devam mı edim (Oda babamın 2. motor)
😂 hocam baba parası mevzusunu küçük görmemek lazım ailen destek çıkıyor sonuçta
Millet babasına motor aldırıp saçma sapan hareket eden dengesizlere laf yapıyorlar o konuda 😁☺️
 
😂 hocam baba parası mevzusunu küçük görmemek lazım ailen destek çıkıyor sonuçta
Millet babasına motor aldırıp saçma sapan hareket eden dengesizlere laf yapıyorlar o konuda 😁☺️
Ya işte ben öyle değilim efendi efendi pazardan pazara biner kafe önüne çekmem fln kendim için istiyom ondan dolayı sende motorucusunya ondan dedim baba parasıya alınır mı? diye. Yoksa babam alsa nasıl mutlu olurum biliyonmu üff.
Bu sene olurmu bilmem ama alabilir belki bi tane hem maksat sattığında prim yapcak hemde pazarları nadirende olsa binmeye
 
Ya işte ben öyle değilim efendi efendi pazardan pazara biner kafe önüne çekmem fln kendim için istiyom ondan dolayı sende motorucusunya ondan dedim baba parasıya alınır mı? diye. Yoksa babam alsa nasıl mutlu olurum biliyonmu üff.
Bu sene olurmu bilmem ama alabilir belki bi tane hem maksat sattığında prim yapcak hemde pazarları nadirende olsa binmeye
Alınır niye alınmasın ama aileyi fazla zorlama ☺️
Birde dediğin kendini de biliyorsun zaten
mt25 piyasasını kaybetmez iyi olur hasar kayıtlı da alabilirsin
ben öyle yapıyorum hafif kazalı alıyorum kendim topluyum
Şuan NC750x e biniyorum
 
Sağolun dostlar teşekkür ederim
 
Bütçe 150’ye düştü arkadaşlar 😆tipi güzel piyasası hızlı değer kaybetmeyecek motor onerilerinizi bekliyorum.
Valla amacın tablo almaksa tavsiye veremem ama amacın taşıt almaksa bu paraya ya Honda cb250r al ikinci el yada sıfır cb125F al
 
Alınır niye alınmasın ama aileyi fazla zorlama ☺️
Birde dediğin kendini de biliyorsun zaten
mt25 piyasasını kaybetmez iyi olur hasar kayıtlı da alabilirsin
ben öyle yapıyorum hafif kazalı alıyorum kendim topluyum
Şuan NC750x e biniyorum
Hocam yazlığı kiraya verecem o zaman bütçe 250-300 arasına çıkabilir araba ile motor arasında kaldım yaş 18
 
Geri
Top