🔥İndirim İtopya 18.00 / 23.00 İndirimleri

merabalar. forumda yeniyim yanlış yere yazdıysam kusura bakmayın. birkaç gün önce itopyada satılan frisby soğutucuyu satın almıştım. herkes çentikli olduğunu yazmıştı, bana bir ürün geldi içinde kurulum klavuzu olmadığı gibi soğutucu blokta veya kutu içeriğinde çentikli vs bir şey yok. iki adet vidalı aparat var ve bunlardan düz olanı galiba amd uyumlu emin değilim. kutunun dışında 1x90mm fan yazıyor, ürün modeli p6s. ama fan da 12cm fan. itopya malesef mağaza haricinde teknik destek de vermiyormuş onu da bu vesileyle öğrendik. biraz bakındım ürün FSP nc5 markalı bir başka ürünle fanı haricinde neredeyse aynı. sonuç olarak vidalı yapıda olması benim için daha iyi ama bu ürünü alan diğer arkadaşlara nasıl bir ürün geldi gerçekten merak ettim.
düz metal ayaklar amd'nin. içerisinde 4 tane vida çıkacak o vidalarla metal ayakları kuleye sabitle. metal ayakların çıkıntılı kısımları dışarı doğru bakacak.
diğer eğri profil ayaklar intelin o da dışarı doğru çıkıntılı takılacak. plastik x işaretine benzeyen aparatta intel anakartın arkasına takılıp, eğri profil ayaklarla kule sabitleniyor.
özetle böyle, bilen adama klavuz lazım değil ama bilmeyen için bu kule tipini takmak sinir edici olabilir. 0 detay var çünkü . klavuz kitapcıgıda stok fan anlatıyor nasıl takıldığını :D
edit: fotoğrafta ayaklar bi tık alta kaydırılıp takılması lazım. üste takarsan işlemciye bakır yüzey temas etmez gibi duruyor.
 
düz metal ayaklar amd'nin. içerisinde 4 tane vida çıkacak o vidalarla metal ayakları kuleye sabitle. metal ayakların çıkıntılı kısımları dışarı doğru bakacak.
diğer eğri profil ayaklar intelin o da dışarı doğru çıkıntılı takılacak. plastik x işaretine benzeyen aparatta intel anakartın arkasına takılıp, eğri profil ayaklarla kule sabitleniyor.
özetle böyle, bilen adama klavuz lazım değil ama bilmeyen için bu kule tipini takmak sinir edici olabilir. 0 detay var çünkü . klavuz kitapcıgıda stok fan anlatıyor nasıl takıldığını :D
edit: fotoğrafta ayaklar bi tık alta kaydırılıp takılması lazım. üste takarsan işlemciye bakır yüzey temas etmez gibi duruyor.
Teşekür ederim. Klavuz olmamasi bilmeyen için gercekten büyük sorun. Bir de ürün çentikli 12cm fanlı diye satıliyor, kutuda 9cm fan yazıyor, başta ürün eksik/yanlış geldi sandım. Kutu iceriği ile ilgili bir bilgi de yok. Gercekten de kutu içeriginden çıkan ufak kağitta stok fan göreseli mevcut. Bu şekilde çok çok daha iyi ama az daha iade edecektim 😅. herkese aynı ürün gitmiş galiba
 
Teşekür ederim. Klavuz olmamasi bilmeyen için gercekten büyük sorun. Bir de ürün çentikli 12cm fanlı diye satıliyor, kutuda 9cm fan yazıyor, başta ürün eksik/yanlış geldi sandım. Kutu iceriği ile ilgili bir bilgi de yok. Gercekten de kutu içeriginden çıkan ufak kağitta stok fan göreseli mevcut. Bu şekilde çok çok daha iyi ama az daha iade edecektim 😅. herkese aynı ürün gitmiş galiba
bana gelen de aynı, kutu görsel hatalı, 9cm fan yazıyor , kılavuz kağıdı ürünle alakası yok. montajlama aparatları vidalı olarak çıkıyor. tam bir sürpriz yumurta oldu benim için :D
 
çöptopya hortlattı
 
bi ram indirimi istedim ya sanki canını istedik itopya
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,335
Mesajlar
11,076,176
Üyeler
198,108
Son üye
Miran_çakar
Geri
Top