HOhe geldi bugun kargo f5 sagolsun
lan beni çalmışsınKod geldi kodu söyle adamaa
yaw dayı bende pembesini aldıydım hem daha ucuza hemde daha sexi renk enin psu ne renk?
bu kasanıın pembesi ne ara indirimi girdi de aldınyaw dayı bende pembesini aldıydım hem daha ucuza hemde daha sexi renk geldi
BEyaz psu çıkarsa içinden sana vercem hadi kıyak olsun siyahı alıplan beni çalmışsın
pembe için bence 500tl fazladan verilirdi , bu kasa mavi mi, mor mu bilemedim18 mayısta 500 tl daha pahalı inmiş
Alıntıyı görüntüle
Mavi diyelim ozmn akiam lian li kasa indirime girerse almam gibi güzel fiyata amahangi rengi istiyorsan o renkmiş gibi düşün![]()