Vatan Değişimi Onaylamıyor Thh Kararı Var

xfx rx 6600
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


para iadesi asla almam kartın güncel fiyatının yarısı kadar iade miktarı 2 yıl önce aldığım kart olduğu için
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


16 yaşındayım annemin üstüne fatura avukat falan işlerine illa girmek zorundamıyız.
Mail akışının çıktısını alıp, thh kararıyla birlikte avukata gidin. İcrayla alın avukat parasını da onlar öder bu durumda zaten
 
konuydu okudum hepsinide o kadar para nasıl gitti anlamadım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


blöf yapıyım o zaman değişim sağlamazsanız icraya falan vericem
başta yatırıyosun fakat zaten firmadan sonra alıyosun , sadece benim yatırdığım ücret 7000tlydi , sonrasında faiziyle aldım orası ayrı ama yine de yatırıyosun

aynen öyle blöf at fazla da uğraşmaya değmez ücret çok düşük gelmedi
 
başta yatırıyosun fakat zaten firmadan sonra alıyosun , sadece benim yatırdığım ücret 7000tlydi , sonrasında faiziyle aldım orası ayrı ama yine de yatırıyosun

aynen öyle blöf at fazla da uğraşmaya değmez ücret çok düşük gelmedi

O zaman arayıp söyleyin yapacak bir şey yok.
hiçbirşekilde değişim yapmayacaklarını 7600 istediğim takdirdede aradaki fiyat farkını ödeyeceğimi söylediler icraya falan vericem dedim yapabilirsiniz isterseniz maili geri çekeyim hukuk birimine dedi.
 
hiçbirşekilde değişim yapmayacaklarını 7600 istediğim takdirdede aradaki fiyat farkını ödeyeceğimi söylediler icraya falan vericem dedim yapabilirsiniz isterseniz maili geri çekeyim hukuk birimine dedi.
Yakınlarda tanıdık varsa avukat , anlat durumu böyle böyle hem vekalet ücreti alırsınız hem de ürünün güncelini veya güncel günümüz şartlardaki parasını alırsın ürün günümüzde üretilmiyo güncel hali belirlenicek bilirkişiye ihtiyaç var , 17 yaşındayım diyosun kolay işler değil bunlar uğraşamayacaksan iade al geç , hakkını ara ben de isterim de bazen şartlar uymayabiliyor işte , fatura da kendi adına değil belki senin bile işlem yapamıyor olman lazım araştırmak ve hukuki bilgi gerektiyor böyle şeyler , gerisi senin tercihine kalmış
 
Yakınlarda tanıdık varsa avukat , anlat durumu böyle böyle hem vekalet ücreti alırsınız hem de ürünün güncelini veya güncel günümüz şartlardaki parasını alırsın ürün günümüzde üretilmiyo güncel hali belirlenicek bilirkişiye ihtiyaç var , 17 yaşındayım diyosun kolay işler değil bunlar uğraşamayacaksan iade al geç , hakkını ara ben de isterim de bazen şartlar uymayabiliyor işte , fatura da kendi adına değil belki senin bile işlem yapamıyor olman lazım araştırmak ve hukuki bilgi gerektiyor böyle şeyler , gerisi senin tercihine kalmış
hakımı arasam kazanırmıyım uğraşmaya okeyim 6 aydır uğraşıyom ztn ama mahkeme falan olursa annem falan eski kafalı biraz
 
icra takibi için yazılı olarak kararı uygulamadıklarını göstermek için kanıtlı bişey gerekiyormu yoksa direk söylesem yetermi
Onların yani vatanın kararı uyguladığını ispat etmesi gerekiyor, sen sadece mahkeme kararı var diyerek bunun icrası için başvuracaksın. İlamlı icra oluyor sanırım bu işin karşılığı, forumda biri öyle aldığını söylemişti.
 
Pazarlık yapma. Bildirim gönderme. Doğrudan icraya git. Seni ne kadar oyalarsalar o kadar onların lehine. Onların zaten anlaşmalı bir avukatları var ve senden bir adım öndeler. Sen ilk olay değilsin. Onlar ne yaptıklarını bilerek yapıyor.
Sen forumdan destek alıyorsın. Çok da tınlarlar.
 
hakımı arasam kazanırmıyım uğraşmaya okeyim 6 aydır uğraşıyom ztn ama mahkeme falan olursa annem falan eski kafalı biraz
tamam o zaman 17 yaşındayım diyosun nasıl uğraşmayı düşünüyosun , dediğimi yap o zaman avukat bul söke söke alırsınız ekstra vekalet ücreti de yüklersin
 
Ya gözünü seveyim bir avukata git. Avukat parasını da karşısı ödeyecek zaten.
 
Geri
Top