Hangi bölümü okuyorsun? Ve nerede okuyorsun?Her mühendislik bölümü iş görüyor ancak sağlam bir okulda eğitim görmen lazım. Ayrıca e devlette sertifika veriliyor üniversite okurken bir yandan da o sertifikaları alırsan cvni doldurursun.
genelde bilgisayar mühendisliği okuyup yapay zekada yüksek lisans yapılması öneriliyor ne kadar doğru bilememYapay zeka mühendisliği
Sen akademisyen mi olmak istiyorsun sektörde mi çalışmak istiyorsun. İkisi ayrı şeyler. Yüksek lisans yapınca sektördeki firmalar gel yarın başla demeyecekler. Neler yaptın bu zamana kadar, hangi projelerde görev aldın gibi sorular soracaklar.genelde bilgisayar mühendisliği okuyup yapay zekada yüksek lisans yapılması öneriliyor ne kadar doğru bilemem