Bu konu bir markayı veya bir ürünü hedef göstermez, Karalamaz ve kötülemez. Sadece bireysel yaşadığım alışveriş sonrası yetkili servis deneyimini paylaşıyorum.
Konuda yazılabilecek her türlü yazıdan üyelerin kendileri sorumludur.
Geçtiğimiz günlerde Havit KB900L marka klavyemde sorun yaşadım. Ve yetkili servise kargoladım. Klavye için değişim kararı çıktı ve gönderdiğim kutu içine yeni klavye koyularak bana gönderildi.
Klavye geldikten sonra tuşa basarken hafif farklı bir ses geldiğini fark ettim.
Klavyede tuş stabilizerinden geldiğini düşündüm, acaba lubelanmamış olabilir mi diye bakayım derken, yamuk duran vidayı fark ettim.(Vidada tornavida izi var, ayrıca yamuk takılmış. O yüzden tam oturmamış.) İçim rahat etmedi tüm tuşları çıkarttım klavyenin altında bir kaç kıl vardı. Bazı yerlerinde hafif çizikler vardı.
Servise güvenim kalmadığı için daha fazla vakit kaybetmemek için hemde daha kötü bir ürün gönderebileceklerini düşündüğüm için direk thh verdim görselleri aşağı ekliyorum,
1 yıldan fazla süredir kullandığım klavyede bile en ufak nokta bile yoktu gelen yeni ürüne bakın;
Konuda yazılabilecek her türlü yazıdan üyelerin kendileri sorumludur.
Geçtiğimiz günlerde Havit KB900L marka klavyemde sorun yaşadım. Ve yetkili servise kargoladım. Klavye için değişim kararı çıktı ve gönderdiğim kutu içine yeni klavye koyularak bana gönderildi.
Klavye geldikten sonra tuşa basarken hafif farklı bir ses geldiğini fark ettim.
Klavyede tuş stabilizerinden geldiğini düşündüm, acaba lubelanmamış olabilir mi diye bakayım derken, yamuk duran vidayı fark ettim.(Vidada tornavida izi var, ayrıca yamuk takılmış. O yüzden tam oturmamış.) İçim rahat etmedi tüm tuşları çıkarttım klavyenin altında bir kaç kıl vardı. Bazı yerlerinde hafif çizikler vardı.
Servise güvenim kalmadığı için daha fazla vakit kaybetmemek için hemde daha kötü bir ürün gönderebileceklerini düşündüğüm için direk thh verdim görselleri aşağı ekliyorum,
1 yıldan fazla süredir kullandığım klavyede bile en ufak nokta bile yoktu gelen yeni ürüne bakın;
Son düzenleme: