Agalar Neden Şu Kızlar Her Önüne Gelenle İlişki Yaşıyor?

Olm bu konu buraya yazılır mı forumun %60-70 i patlak almaya razı sanki normal bişeymiş gibi bide bunun yargılayan insanları vatan haini ilan ediyor lar ben çalışacam 15 milyonluk daire alacam kapıya 4-5 milyonluk araba çekeceğim çalışacam edecem ne için başkasının koynuna girip benimle evlenecek bi kadın için mi yok arkadaş geçeceksiniz o işleri herkesle ilişkiye girmek için herşeyi normalleştiriyorsunuz bu ülkede lise 2-3 e gidip ilişki geçmişi olan insanlar var bu ne normal bişey nede normalleştirilebilecek bişey
15 milyonluk daire ve 4 milyonluk arabanın yükünün sadece erkekte olduğunu düşünmek de bir hayli komik. Evlenmek istediğin kişiyi eğer sen de geçmiş bakımından temizsen temizini istemen doğaldır fakat değilsen de istemen komiktir, demek istediğim bu. Klasik ataerkil düşünceler içerisindesiniz, bence eski nesil bir düşünce bu.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Valla hocam ben açık söylim bu zamana kadar değil bi sevgilim flörtüm bile olmadı ki bana saçma geliyor arkadaşlarımın var sokağa bile çıkmak için yok havla yok miyavla komutları alıyorlar
Ben çevremde hiç böyle ilişkisi olanı görmedim. Arkadaşların enayi. Öyle ilişkinin olmayacağını kendileri bilmeleri gerekiyor.
 
Valla inan ki bir yandan gülüp geçiyorum bir yandan da boğazım düğümleniyor sanki öfkemi kusmak istiyorum ama boğazıma takılıyor.
Kime nefret ediyim bilemiyorum?

Kızı aldatan erkeğe mi?
Aldatıldığını bildiği sürede söylenenlere razı olan kıza mı?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Sen dünden razıymışsın. Hadi uzaklaş konudan o zaman bu konu sana çok batar. 😂
fenasal rage bait işi ya burası konun acilis amacindan belli zaten
 
15 milyonluk daire ve 4 milyonluk arabanın yükünün sadece erkekte olduğunu düşünmek de bir hayli komik. Evlenmek istediğin kişiyi eğer sen de geçmiş bakımından temizsen temizini istemen doğaldır fakat değilsen de istemen komiktir, demek istediğim bu. Klasik ataerkil düşünceler içerisindesiniz, bence eski nesil bir düşünce bu.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ben çevremde hiç böyle ilişkisi olanı görmedim. Arkadaşların enayi. Öyle ilişkinin olmayacağını kendileri bilmeleri gerekiyor.
Hocam inanın ki sadece benim çevremde değil böyle ilişkisi olan ne insanlar var he bide konum uygulması mı ne onu da bağlamışlar neymiş nerde olduklarını öğreniyormuş ben onların enayi olduklarını daha doğrusu ***** olduklarını söylüyorum ama onlarlık değil bu tür binlerce ilişki var
 
Saçma bir düşünce bence. Bu eski nesildeki köylü nenelerin gelin bakire değilse namussuz, iffetsiz, ********, değersiz, çöp yığını gibi yaklaşıp damadı her halde temiz görmesinden farksız.
Sosyal çürümeyi ifade eden bir paragraf daha. Bakireliğe önem veren kişilere köylü muammelesi yapılmaya başlamış, nesil değiştikçe kadınlarla beraber erkeklerde genişliyor demek ki.
 
Hocam inanın ki sadece benim çevremde değil böyle ilişkisi olan ne insanlar var he bide konum uygulması mı ne onu da bağlamışlar neymiş nerde olduklarını öğreniyormuş ben onların enayi olduklarını daha doğrusu ***** olduklarını söylüyorum ama onlarlık değil bu tür binlerce ilişki var
Valla konum muhabbeti benim sevgilimle de var ama biz birbirimize hesap sormak için değil, yazışmadan araşmadan direkt nerdeyiz görebilmek ve ona göre müsaitliğimizi anlamak için kullanıyoruz. Mesela ben ehliyet kursuna gidiyorum beni orada gördüğünde arayıp rahatsız etmiyor gibi. Ben insanların o derece manyaklaşıp nasıl hala mutlu(?) şekilde ilişki yürütebildiğini bilmiyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sosyal çürümeyi ifade eden bir paragraf daha. Bakireliğe önem veren kişilere köylü muammelesi yapılmaya başlamış, nesil değiştikçe kadınlarla beraber erkeklerde genişliyor demek ki.
Benim dediğimden onu anladıysan yazık sana kanka engelliyorum uğraşamam senle. Türkiye'de halihazırda olan çürümeyi anlatmışım gelip beni suçlu yapmışsın.
 
Hocam inanın ki sadece benim çevremde değil böyle ilişkisi olan ne insanlar var he bide konum uygulması mı ne onu da bağlamışlar neymiş nerde olduklarını öğreniyormuş ben onların enayi olduklarını daha doğrusu ***** olduklarını söylüyorum ama onlarlık değil bu tür binlerce ilişki var
Bazen öyle keyfine ilan sitelerine bakıyorum. Kızın 18 yaşı var. Telefon numarasını atmış ciddi ilişki arıyorum diye.
Numarasını sorguluyorum programda. Nasıl kaydetmişler bu numarayı diye.
Masaj mı dersin? Eve misafir giden mi? dersin hepsinden var.

Allah korusun karşılaştırmasın hayatını düzgün yaşamış erkeğe.
 
Bazen öyle keyfine ilan sitelerine bakıyorum. Kızın 18 yaşı var. Telefon numarasını atmış ciddi ilişki arıyorum diye.
Numarasını sorguluyorum programda. Nasıl kaydetmişler bu numarayı diye.
Masaj mı dersin? Eve misafir giden mi? dersin hepsinden var.

Allah korusun karşılaştırmasın hayatını düzgün yaşamış erkeğe.
O hangi site? Ek olarak ilk satırlarda yazdığın önüne gelenle ciddi/kısa ilişki arıyorum diyen erkek sayısı verisel olarak daha fazla hatta dozunu iyice abartanlar çok. Pedofilisi, masörü (sözde), sapığı, fetişçisi, tacizcisi ne ararsan bol bol var maalesef. Bu tarz konularda kadınlara laf atmayı geç, erkekler bu işin asıl bokunu çıkaran ve gündem yapan taraftır.
 
Valla konum muhabbeti benim sevgilimle de var ama biz birbirimize hesap sormak için değil, yazışmadan araşmadan direkt nerdeyiz görebilmek ve ona göre müsaitliğimizi anlamak için kullanıyoruz. Mesela ben ehliyet kursuna gidiyorum beni orada gördüğünde arayıp rahatsız etmiyor gibi. Ben insanların o derece manyaklaşıp nasıl hala mutlu(?) şekilde ilişki yürütebildiğini bilmiyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Benim dediğimden onu anladıysan yazık sana kanka engelliyorum uğraşamam senle. Türkiye'de halihazırda olan çürümeyi anlatmışım gelip beni suçlu yapmışsın.
Erkekle kadının bir tutulmamasımı çürüme? Bakireliğin önemsiz görülmesi mi çürüme? Erkeğin ile bu konuda kadınla bir tutulmasını savunuyorsan feministsin, ama bakireliğin köylü işi olduğunu söylüyorsan 14 yaşındaki tiktok bağımlısı ecrinsunun hayalindeki erkeksin. Bu zampara ve flörtöz olayını baban veya annen üzerinden düşün babanın küçükken böyle bir şey yapması seni üzer mi?

Valla beni engelleyip engellememen hiç umrumda değil. 😀 Yazdığın cümleleri düşün.
 
O hangi site? Ek olarak ilk satırlarda yazdığın önüne gelenle ciddi/kısa ilişki arıyorum diyen erkek sayısı verisel olarak daha fazla hatta dozunu iyice abartanlar çok. Pedofilisi, masörü (sözde), sapığı, fetişçisi, tacizcisi ne ararsan bol bol var maalesef. Bu tarz konularda kadınlara laf atmayı geç, erkekler bu işin asıl bokunu çıkaran ve gündem yapan taraftır.
Sanırım bir birimizi anlamakta sıkıntı çekiyoruz.

Kız istemezse hiç bir erkek kızın saçının 1 teline dokunamaz. Bu ne demektir gidip bir tanıdık arkadaşın olan kızdan sor.
Erkekler elbette kandırıyorlar hatta daha fazla suçları var. Kız sınırları indiriyorsa artık suç kızın.

Anlatmak istediğim bu kadar daha da söylemiyicem 😂
Ciddi evlilik arayan ilanlar var. Herkes paylaşıyor site Türkiyeye ait değil.
 
Valla abi parktan yeni döndüm. Bildiğin millet Zorno yapıyor. Köşede kıyıda. Hatta demin parkta gördüğüm kızı hamile bıraktığına parmağımı basarım. Kimbilir sonunda öyle kızlar kiminle evlenicek. Dünya dağıl artık DAĞILLLL yeter bee. reset at canımız dinlensin :confused:
Kaçıncı kez şahit oluyorum böyle olaya bilmiyorum artık. Hadi çok seviyorsanız evlenin bitsin gitsin olay. Başkasının hayatını mahvetmeyin kendi çirkefliğinizi gizlemekle. Eninde sonunda gün yüzüne çıkıyor da böyle olaylar. Ölümle kanla bitiyor sonu
Milletimiz dikizliyon usta napcan sen mileletin zornosunu sen amerikada avrupada iliskiler nasil bak hayalini kurdugumuz ulkelere onlara benziyoruz işte ne var bunda
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bakıyorum da bazılarını fena kötü etkiledi konu.
Erkek adam evlenmeden önce sevdiği kızla ilişki yaşarmı ki? Erkek diyorlar kendilerine birde
Şunu diye diye mileltin akliyla ne guzel oynuyonuz be abi sizin kesim yokmu ya kendi doğrunuzu sanki kural gibi lanse ediyorsunuz yariliyorum :D siz belirliyonuz zaten erkeği demi onay lazim sizden
 
Milletimiz dikizliyon usta napcan sen mileletin zornosunu sen amerikada avrupada iliskiler nasil bak hayalini kurdugumuz ulkelere onlara benziyoruz işte ne var bunda
Bu Övünmek mi Amerikaya Avrupaya benziyoruz diye?
Ne var bunda diyorsun da bu olaylar çok yaygın olursa artık herkesin ailesindeki bireyler parkta bir başkasıyla sevişir.

Bir bakıcaklar baba bir başka kızı götürmüş köşesine çekilmiş. Anne bir yetişkin erkekle diğer köşede yiyişiyor. Abla hiç ortada yok belki otelde grup yapıyor?

İstenilen şey bu mu yani?
 
15 milyonluk daire ve 4 milyonluk arabanın yükünün sadece erkekte olduğunu düşünmek de bir hayli komik. Evlenmek istediğin kişiyi eğer sen de geçmiş bakımından temizsen temizini istemen doğaldır fakat değilsen de istemen komiktir, demek istediğim bu. Klasik ataerkil düşünceler içerisindesiniz, bence eski nesil bir düşünce bu.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ben çevremde hiç böyle ilişkisi olanı görmedim. Arkadaşların enayi. Öyle ilişkinin olmayacağını kendileri bilmeleri gerekiyor.
Bunlar ayni dedigin eski nesil kral ortalama 2000 veya öncesi ise kafada belirli şeyler var büyüklerden aynen öyle devam senin benim sölediğim şeyle duşunce değişme evresini geçmişler artik gecmeyide kendilerine yediremez ne kadar doğru olsada kabullenmek istemezler
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu Övünmek mi Amerikaya Avrupaya benziyoruz diye?
Ne var bunda diyorsun da bu olaylar çok yaygın olursa artık herkesin ailesindeki bireyler parkta bir başkasıyla sevişir.

Bir bakıcaklar baba bir başka kızı götürmüş köşesine çekilmiş. Anne bir yetişkin erkekle diğer köşede yiyişiyor. Abla hiç ortada yok belki otelde grup yapıyor?

İstenilen şey bu mu yani?
Milletin aklı var iradesi var bunu yapicak kesim vardir yapmicak kesim vardır iradesizmiyizde doğru olani bilmicez sen millet yapiyor diye doğruyu yanlişi ayiramiyormusun a yapiyorlar bende yapmaliyim mi diyorsun bunu yapan kişiye sorsan kendince hakli 10 sebep sayar ayrıca evlenme namuslu köy gelini düğün taki töreni vs. Bunlarinda miladi dolmak üzere ekonomide bunun tuzu biberi nafakasidir bilmemnesidir saymiyorum bile kimse yarim saatlik hatta 10 dakikalik heves için ömrünü heba etmemeli bence zaten sonucu ya ayrılık kavga aile içi şiddet veya eşlerin birbirinden sıkılamları üzere aldatmaları kadını veya erkeği görüyoruz bunları heryerde kenidimizi kandırmıyalım doğal olarakta normal bir şey zaten herkesin içinde vardir bu his ne kadar iyi bastirdiğina göre değişir
 
Son düzenleme:
Bunlar ayni dedigin eski nesil kral ortalama 2000 veya öncesi ise kafada belirli şeyler var büyüklerden aynen öyle devam senin benim sölediğim şeyle duşunce değişme evresini geçmişler artik gecmeyide kendilerine yediremez ne kadar doğru olsada kabullenmek istemezler
Helal olsun valla. Dümdüz hayata devam. Zaten temiz kız kalmadı diye herşeye razı olmakta var.
O da bir seçenek yani 😂 😂 😂
 
Geri
Top