Ben geçen senelerde 2 adet protein tozu almıştım fakat geldiği gibi duruyor serin ve kuru ortamda kilerde sakladım ve ambalajını hiç açmadım son kullanma tarihi 11/25 gözüküyor bu ürünü kullanmamda bir sakınca var mı ? Tozda topaklanma vs. gözükmüyor