Michael_Scofield
80+ Silver
- Katılım
- 18 Haziran 2025
- Mesajlar
- 4,515
- Reaksiyon skoru
- 2,135
Çalışan Kişiler Deneyimlerini Ve Fikirlerini Yorum Olarak Bırakırsa Sevinirim Şimdiden Teşekkür Ederim .
Onuda Düşündüm Hocam Ama Bizim Orada Sadece 1 Adet Var Ve AVM İçi Oda Pek Bilgisayar Ürünleri Yok O Yüzden Vatan Bilgisayar Tercih Ettim .Teknosa daha iyi
Valla Küçük Şehirdeyim Karadenizdeyim Müşteriler Biraz Kıt Olacak Ama Yapacak bir şey YokHocam bende bir ara is ararken vatanda buldum ve sormustum ve pek kaynak olamasada arastirmsitim ve bir cok ksii sikintili oldugunu soylemisti
mesela bir sey caliniyor eger senin sorumlu oldugun bolumden calindiysa ucreti sana kesiliyor iste bilmem ne yapiyorlar yalan olamasin cok hatirlamiyorumda yani 1 ksi tek guzel demisti onunda patronu iyidi galbia diger bir kac ksii kotu demisti ne zaman hangi sitede konusnu acmistim hatirlamiyorum o yuzden konu linkini bulamadim
ama anladigim kadariyla eger gicik bir aptronun yoksa iyi ise gercekte rahat ve guzel bir is ama sorunlu bir patronsa sikici is en iyisi calisacagin magzaya ugrayip orda urun bakiyormus vs.. gibi yaparken bir gorevliyle konusman olur iste is var mis nasilmis vs. diye (o da seni patronun gonderdiginden suphelenmiyorsalar tabi cunki bagzi bu tarz isletmelere gizli musteri yolluyorlar mis arada)
adamı kazıklamayı iyi bilmen lazım
Valla Küçük Şehirdeyim Karadenizdeyim Müşteriler Biraz Kıt Olacak Ama Yapacak bir şey Yok![]()
Ben Yüz Yüze Yapacağım Kariyer.net Filan Hikaye Zaten .Bu arada soyleemyi unutmusum Vatan bilgisayar surekli is ilanlarini aktif tutuyor yani isci lazim olmasa bile kariyer.net'te falan is ilanlari bulunuyor hic kapatmiyorlar boylelikle her sene kariyer.net'ten bilmeme ne odulu kazaniyorlar iste 2026 nin en cok ise alani mi ne falan
yani bir ilan sitesinden bulduysan aklinda olsun ama yok fiziksel olarak is ilani gordu mveya bir tanidiktan duyudm dersen dene yani denemekten zarar gelemz ayrica bence bir seyleri devirecek kadar sakar biri degilsen (ki bir TV bile 50K dan falan basliyor orada XD) kolay is gibi bence ozellikle dedgiin gibi pek musteri yoksa ve patron biz bir aileyiz demiyorsa kolay dir bence ama denmek laizm ylaan olmasin simdi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Ayrica anensi veya babasi ile ders icin PC/Laptop almaya gelen genclerin Ailesine Vatanin Yagli atesli kazigini sokar...ihimhim pardon satarken vicdanin sizlamamali![]()
Parayı Dağıtırkende Aile İsek Neden Olmasınpatron biz bir aileyiz
Parayı Dağıtırkende Aile İsek Neden Olmasın![]()
Artık Darısı Elaman Alırlarsa .Senin konuyu gorunce bi is ilanlarina bakayim oylesine dedim duzelmismi diye onume cikan is ilaninda adamdan şef garson diye girip barda kokteyl çalkalayan, elinde bezle yerleri silen, üstüne bir de ingilizce yetmeyip balkan ''dillerine'' orta duzeyde bilen köle Ariyorlarmis. ne diyim reis bu devirde is bulamkta koaly degil allah kolaylik versin insallah
saka bir yana harbi Sef garson yazmislar ama adamadan Sef/barista/temizlik yapan/kordinator/tercuman (orta derece balkan ''dilleri'')/garson luk tum bunalri yapamasini bekliyorlar boyle bir elaman ariyorlar muhtemelende karadag'da bir kumarhanede vs. calsiacak bal;kan dilelri ve bordo passaport istedikelrine gore yani kumarhane temposunu dusun bide adama acidim vatan bile bu kadar vicdansiz degildir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Aman hocam bi o eksikti zaten , Parayi dagitirken ben babayim Ailenin reisiyim tum apraya el koyuyorum harclik verecem artik size keyfime gore derler aman Aile olmak istemez kimse onlarla
nasıl mağazadan bir şey calinabilir sensör falan ötmüyor mu kameralar yok muHocam bende bir ara is ararken vatanda buldum ve sormustum ve pek kaynak olamasada arastirmsitim ve bir cok ksii sikintili oldugunu soylemisti
mesela bir sey caliniyor eger senin sorumlu oldugun bolumden calindiysa ucreti sana kesiliyor iste bilmem ne yapiyorlar yalan olamasin cok hatirlamiyorumda yani 1 ksi tek guzel demisti onunda patronu iyidi galbia diger bir kac ksii kotu demisti ne zaman hangi sitede konusnu acmistim hatirlamiyorum o yuzden konu linkini bulamadim
ama anladigim kadariyla eger gicik bir aptronun yoksa iyi ise gercekte rahat ve guzel bir is ama sorunlu bir patronsa sikici is en iyisi calisacagin magzaya ugrayip orda urun bakiyormus vs.. gibi yaparken bir gorevliyle konusman olur iste is var mis nasilmis vs. diye (o da seni patronun gonderdiginden suphelenmiyorsalar tabi cunki bagzi bu tarz isletmelere gizli musteri yolluyorlar mis arada)