Yardım Yeni Aldıgım Pcde Anakarttaki 2 Isık Yanıyor Kırmızı ve Turuncu/Sarı Olam

Merhaba bugün yeni pc elime ulaştı ekran kartını taktım ama ekrana hem görüntü vermiyor hemde anakartta su 2 ısık yanıyor yanlarında cpu dram yazıyor tüm sistemdeki Herseyin fanı dönüyor anakart
msi pro b650m-b
İslemci r7 7800x3d
Ram i sok tek ram olarak(zaten tek ram kullaniyorsun) diger slota tak dene bios a girebiliyor musun
 
Ram bozuk muhtemelen veya cpuda hatalı montaj olabilir söküp tak
Bilmiyorum kule tipi fan geldi bir tane tutan demir anakarta düşmüştü çıkmıştı bildiğin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Belki bozdu ise o bozmuş olabilir çünkü rame temas ediyordu
 
Pc montajlı olarak istedim pcnin içini açtıgımda kule tipi soğutucuyu tutan 2 demirden biri çıkıp anakarttın ekran kartı girişinin oraya düşmüş ve
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ve kuletipi fanı rame temas ediyordu kargo ile gelirken baya temas edip bozmuş olabilir bilemiyorum
 
Pc montajlı olarak istedim pcnin içini açtıgımda kule tipi soğutucuyu tutan 2 demirden biri çıkıp anakarttın ekran kartı girişinin oraya düşmüş ve
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ve kuletipi fanı rame temas ediyordu kargo ile gelirken baya temas edip bozmuş olabilir bilemiyorum
Nereden aldın? normalde hiçbir marka kule tipi soğutucu ve ekran kartını montajlı yollamaZ
 
Varda kral anlamadım olan Hersey takılı anlamadım yarın biryere götürücem
Cpu yu söküp anakart cpu soketinde, pinlerde herhangi bir yamukluk, kırık vs. varmı bir bakarmısın.
 
Hdmi mi bagli display port mu? Varaa elinde hdmi dene bazen display portu okumuyor.
İkisinide denedim olmuyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Nereden aldın? normalde hiçbir marka kule tipi soğutucu ve ekran kartını montajlı yollamaZ
Ekran kartını ben montajladım kule tipi montajlıydı ama 1 demiri çıkıktı incehesaptan aldım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Cpu yu söküp anakart cpu soketinde, pinlerde herhangi bir yamukluk, kırık vs. varmı bir bakarmısın.
Yani bu dediğin şeyleri yapacak çok bilgi yok elimizde patlar falan diye ondan ince hesabın yerine götürücem bi sıkıntıya girmemek için
 
İkisinide denedim olmuyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ekran kartını ben montajladım kule tipi montajlıydı ama 1 demiri çıkıktı incehesaptan aldım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Yani bu dediğin şeyleri yapacak çok bilgi yok elimizde patlar falan diye ondan ince hesabın yerine götürücem bi sıkıntıya girmemek için
CPU Kule tipinin vidalarını biraz gevşet. Düşmeyecek şekilde olsun tekrar açmayı dene sonra
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İkisinide denedim olmuyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ekran kartını ben montajladım kule tipi montajlıydı ama 1 demiri çıkıktı incehesaptan aldım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Yani bu dediğin şeyleri yapacak çok bilgi yok elimizde patlar falan diye ondan ince hesabın yerine götürücem bi sıkıntıya girmemek için
O zaman cpu yu sökmeyi falan boşver. Aldığın yer ile konuşabilirsin
 
Geri
Top