Arkadaşlar merhabalar 7800x3d, msi mag tomahawk ve sapphire 9070xt pure ile beyaz bir sistem toplamak istiyorum kasam dragos north L kasa. 360mm sıvı soğutma istiyorum ancak fanların rengi kasa içi fanlarla aynı olsun istiyorum. Ne yapabilirim? Aldığım sıvı soğutmanın fanlarından ekstradan içi için mi almalıyım ya da sıvı soğutmanın fanlarını kullanmayıp yeni set mi almalıyım? Ne tavsiye edersiniz? Şuan lianli fanları benzeri fanlar çok hoşuma gidiyor. Sıvı soğutma 3 egzoz fanı 1 önden de 2 tane reverse fan ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler.