Sıvı Soğutma ve Uyumlu Kasa İçi Fan

Hekim kim

80+
Katılım
26 Nisan 2024
Mesajlar
18
Reaksiyon skoru
3
Arkadaşlar merhabalar 7800x3d, msi mag tomahawk ve sapphire 9070xt pure ile beyaz bir sistem toplamak istiyorum kasam dragos north L kasa. 360mm sıvı soğutma istiyorum ancak fanların rengi kasa içi fanlarla aynı olsun istiyorum. Ne yapabilirim? Aldığım sıvı soğutmanın fanlarından ekstradan içi için mi almalıyım ya da sıvı soğutmanın fanlarını kullanmayıp yeni set mi almalıyım? Ne tavsiye edersiniz? Şuan lianli fanları benzeri fanlar çok hoşuma gidiyor. Sıvı soğutma 3 egzoz fanı 1 önden de 2 tane reverse fan ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler.
 
Arkadaşlar merhabalar 7800x3d, msi mag tomahawk ve sapphire 9070xt pure ile beyaz bir sistem toplamak istiyorum kasam dragos north L kasa. 360mm sıvı soğutma istiyorum ancak fanların rengi kasa içi fanlarla aynı olsun istiyorum. Ne yapabilirim? Aldığım sıvı soğutmanın fanlarından ekstradan içi için mi almalıyım ya da sıvı soğutmanın fanlarını kullanmayıp yeni set mi almalıyım? Ne tavsiye edersiniz? Şuan lianli fanları benzeri fanlar çok hoşuma gidiyor. Sıvı soğutma 3 egzoz fanı 1 önden de 2 tane reverse fan ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler.
Thermalright ın TL-M12Q serisini önereceğim ama TL-M12QRW reverse olanlar var ama egzos ve sıvı soğutma için olan TL-M12QW olanlar stokta yok
Wraith te AsiaHorse Nyota lar var onlara bakabilirsin
 
Kasam lian li sıvı soğutucu olarak bunu kullanıyorum
Kasa fanlarımda bunlar lian li ye yakın olarak herkes bunları öneriyor
Anakart üzerinden hepsini aynı renk yada istediğin renk yapabiliyosun
 
Thermalright ın TL-M12Q serisini önereceğim ama TL-M12QRW reverse olanlar var ama egzos ve sıvı soğutma için olan TL-M12QW olanlar stokta yok
Wraith te AsiaHorse Nyota lar var onlara bakabilirsin
Usta bu asiahorse markasının en güzel fanı hangisi nyota ultra dawn pro vs hangisi alınmalı
 
Usta bu asiahorse markasının en güzel fanı hangisi nyota ultra dawn pro vs hangisi alınmalı
Dawn Pro nun statik basıncı ve hava akımı bi tık daha iyi. Ayrıca Dawn da fan göbeğinde de led var.
Senin görsel zevkine kalmış
 
Dawn Pro nun statik basıncı ve hava akımı bi tık daha iyi. Ayrıca Dawn da fan göbeğinde de led var.
Senin görsel zevkine kalmış

Dawn Pro nun statik basıncı ve hava akımı bi tık daha iyi. Ayrıca Dawn da fan göbeğinde de led var.
Senin görsel zevkine kalmış
Çok teşekkür ederim. Bunlara uygun kumandalı hubı sitelerinde göremedim başka bir tane alıp kullansak aynı işi görür mü
 
Çok teşekkür ederim. Bunlara uygun kumandalı hubı sitelerinde göremedim başka bir tane alıp kullansak aynı işi görür mü
Tabi bunlar zaten 3 pin argb + 4 pin pwn kablolu. Herhangi bir kumandali argb hub işini görür
 
Tabi bunlar zaten 3 pin argb + 4 pin pwn kablolu. Herhangi bir kumandali argb hub işini görür
Çok teşekkür ederim yordum seni. Ek olarak şey sorucam ben nyota ultra fanı beğendim lcdli bir sıvı soğutucu alıp fanlarını değiştirmeyi düşünüyorum. İlk isteğim lian li hydroshift 2 ile tl lcd fanları birleştirmekti ama çok sorunları varmış lianlinin bu lcd fanları ve sıvı soğutucusu hakkında bilgin var mı? En iyi seçenek nyota ultra mı olur acaba
 
Çok teşekkür ederim yordum seni. Ek olarak şey sorucam ben nyota ultra fanı beğendim lcdli bir sıvı soğutucu alıp fanlarını değiştirmeyi düşünüyorum. İlk isteğim lian li hydroshift 2 ile tl lcd fanları birleştirmekti ama çok sorunları varmış lianlinin bu lcd fanları ve sıvı soğutucusu hakkında bilgin var mı? En iyi seçenek nyota ultra mı olur acaba
Lian li fanlari kullanmadim. Onlari genel problem yazilimlarinin Turkce windows ile bir senkron sıkıntısı.
Ben de sivi sogutmamin fanlari degistirdim ama Thermalright TL-M12Q nun degerleri daha iyi gibi sanki. Reverse olanlarda TL-M12QR.
 
Lian li fanlari kullanmadim. Onlari genel problem yazilimlarinin Turkce windows ile bir senkron sıkıntısı.
Ben de sivi sogutmamin fanlari degistirdim ama Thermalright TL-M12Q nun degerleri daha iyi gibi sanki. Reverse olanlarda TL-M12QR.
Bu m12w ile m12qw nin farkı ne çünkü m12qrw var ama m12qw yok düz m12w var w white q ne oluyor
 
Geri
Top