Yardım Bu Kasa Siparişini İptal Etmeli Miyim?

Hocam benim kasa geldi. Siyah gelme ihtimali vardı ama beyaz geldi. Kurulumu yapmadan itopyaya iade oluşturdum.

Ben de şimdi tekrar kasa bakıyorum sizin gibi ama en büyük aday d32 pro benim için. Gözden kaçırdığımız kasalar buldunuz mu hiç
gpu kaç cm senin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

https://www.akakce.com/bilgisayar-k...mt-UslrbrybtI4kkPmwDym1Xe5pfbstgaAqgTEALw_wcB şöyle bişey var ama akvaryum değil
 
Selamlar, geçen gün itopya'da 6.888'den 2.999'a düşmüş stok sonu niş bir kasa satın aldım. Görece mATX boyutta ve bu tarz bir kasa ararken, stoğun da bitmesi korkusuyla hemen sipariş ettim.

Daha sonrasında kasada 360MM radyatör desteği olmadığını ve PSU'nun yeni nesil kasalar gibi kapalı bir alanda değil de, açıkta olduğunu görünce acaba kablolama ile ve temiz görünüm ile ilgili sorun mu yaşarım diye kafamda endişe uyandı. Ve yine, kasanın dikey GPU desteği var ancak içinde dikey GPU bracket ve bağlantısı çıkmamakta.

Ürün:

Sizce iade etmeli miyim? 7 bin liradan 3 bin'e çok güzel bir indirim, ancak ATX PSU ile yaşanabilecek kasa karmaşası beni korkuttu açıkçası. Siz ne yapardınız?
Bence çok güzel kasa, ama herkese hitap etmeyebilir. Hem ATX hatta E-ATX desteği var hem çok kompakt duruyor benim gibi RGB gibi şeylere girmeyen sade ve kompakt sistem isteyenleri çok memnun eder yanına 280mm sıvı soğutma da takılır süper olur.

Ama dediğim gibi tercih meselesi biraz.
 
gpu kaç cm senin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

https://www.akakce.com/bilgisayar-k...mt-UslrbrybtI4kkPmwDym1Xe5pfbstgaAqgTEALw_wcB şöyle bişey var ama akvaryum değil
Ne yazık ki hocam, bunun nano mesh ı var o fena değil ama siyahı yok onun da
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bence çok güzel kasa, ama herkese hitap etmeyebilir. Hem ATX hatta E-ATX desteği var hem çok kompakt duruyor benim gibi RGB gibi şeylere girmeyen sade ve kompakt sistem isteyenleri çok memnun eder yanına 280mm sıvı soğutma da takılır süper olur.

Ama dediğim gibi tercih meselesi biraz.
Valla şu an kutuda, odada duruyor hocam. Beyaz rengi. Bu kasanın içine RGB yapmadığın sürece non RGB de cidden güzel durmuyor çok build araştırdım. Asıl olay elimdeki aio. Aio siyah. Kraken elite 240 aldım indirimden siyah renk LCD ekran modeli. Beyazları 2x fiyat hep. İçeriye panda tasarım dışı tasarım yapamam şu an Siyah aio, gri/metalik MOBO ile. O da estetik tutması uğraş mı olur hiç bilemiyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Valla kanka elindeki gpu sığıyorsa şöyle modeller bence çok kompakt güzel duruyo bu kasa da 340mm gpu destekliyormuş https://www.akakce.com/bilgisayar-k...icro-atx-oyuncu-kasasi-fiyati,1145062158.html
Kötü kasa değil akvaryum hiç bana gelmiyor nedense, ön mesh yan cam daha güzel görünüyor ama kasanın fiyatı çok iyi
 
Ne yazık ki hocam, bunun nano mesh ı var o fena değil ama siyahı yok onun da
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Valla şu an kutuda, odada duruyor hocam. Beyaz rengi. Bu kasanın içine RGB yapmadığın sürece non RGB de cidden güzel durmuyor çok build araştırdım. Asıl olay elimdeki aio. Aio siyah. Kraken elite 240 aldım indirimden siyah renk LCD ekran modeli. Beyazları 2x fiyat hep. İçeriye panda tasarım dışı tasarım yapamam şu an Siyah aio, gri/metalik MOBO ile. O da estetik tutması uğraş mı olur hiç bilemiyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Kötü kasa değil akvaryum hiç bana gelmiyor nedense, ön mesh yan cam daha güzel görünüyor ama kasanın fiyatı çok iyi
Ön mesh yan cam NZXT H3 Flow bakabilirsin veya şu modeli de bence beğenirsin baya https://www.jumbum.com.tr/Phanteks-XT-M3-Mini-Black
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ön mesh yan cam NZXT H3 Flow bakabilirsin veya şu modeli de bence beğenirsin baya https://www.jumbum.com.tr/Phanteks-XT-M3-Mini-Black
Eğer kasayı beğendiysen Gamepower warcry ronin kasası da çok benziyo
 
Flow büyük kalıyor hocam, bu da yurtdışından ithal olup geliyor. Sanırım d32 pro alacağım. Ama önce bir jumbum ile iletişime geçip gel teslimat ne kadar geç onu da öğreneyim. AİO beyaz olsaydı elimdeki, şu an qube 500ü kutusundan çıkarırdım
Gamepower Warcry Ronin de phanteks m3 ile çok benziyor. İncehesap falan satıyor kasayı. Eğer beğendiysen diye söylüyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kasa bulmak en zor iş valla.
 
Gamepower Warcry Ronin de phanteks m3 ile çok benziyor. İncehesap falan satıyor kasayı. Eğer beğendiysen diye söylüyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kasa bulmak en zor iş valla.
Hakketen benziyorlar. Aslında şu bizim beğendiğimiz kasaları neden bu gamepower falan çeyreği fiyatını üretip satmıyor ki
 
Flow büyük kalıyor hocam, bu da yurtdışından ithal olup geliyor. Sanırım d32 pro alacağım. Ama önce bir jumbum ile iletişime geçip gel teslimat ne kadar geç onu da öğreneyim. AİO beyaz olsaydı elimdeki, şu an qube 500ü kutusundan çıkarırdım
Sıvı soğutma fanlar beyaz yapsam yine de kurtarmaz mi görüntüsü radyatör yukarıda kalacaktır varsayıyorum. Bı hortum ile pompa görünür
 
Hakketen benziyorlar. Aslında şu bizim beğendiğimiz kasaları neden bu gamepower falan çeyreği fiyatını üretip satmıyor ki
Bi bilsem :) Her markanın çok beğenilen kasalarını al ürettir getir sat yarı fiyatına dimi :)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,655
Mesajlar
11,079,501
Üyeler
198,172
Son üye
esquivom
Geri
Top