🔥İndirim Arctic Mx-6 Ultra 499₺ 🔥

Ayrıca daha yazdıklarımı bile okumamışsın. 2 derece fark önerdiğim noctua nt-h2 ile nt-h1 arasında var. 2.2 derece de nt-h1 ile mx-6 arasında var. Bu totalde 3.5-4 derece eder. Bu sınır thermal throttling sınırı 90 olan bir laptopu 86 larda üst seviyede performans vermesine devam ettirmek demek.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Dayanıklılık başlı başına bir başlık. O konuya girilecekse ilgili başlıkta ptm ürünleri tüm marka modelleri çiğneyip geçiyor. thermal grizzly duronaut gibi macunlar var üstelik Thermal Grizzly PhaseSheet gibi çözümler de var. Macununu değiştiren kişi uzun dayanım önemsiyorsa ptm e yönelir. Hayır ana odak uzun dayanım değilse geriye sadece soğutma performansı kalır.
PTM yi herkes uygulayamaz Termal macun kadar kolay bir işlemede sahip değil zaten 1 termal macun olarak dayanıklılık ve performans odaklı bir macun bu ve özellikle laptoplarda ciddi güvenli çabuk yapılan bir işlem tabi masaüstü kadar uzun süre dayanmıyor bizzat test ettim mx6 laptoplarda 2-3 yılı zor çıkarıyor mx7 denemedim daha ama workstation kasalarda mx6 ile 5 yıldır özelliğini yitirmeden kullandım. Bence Teknik servislerde bulunması gereken bir marka sür unut :)
 
Ayrıca daha yazdıklarımı bile okumamışsın. 2 derece fark önerdiğim noctua nt-h2 ile nt-h1 arasında var. 2.2 derece de nt-h1 ile mx-6 arasında var. Bu totalde 3.5-4 derece eder. Bu sınır thermal throttling sınırı 90 olan bir laptopu 86 larda üst seviyede performans vermesine devam ettirmek demek.
Okumadığıma nereden karar verdin 😀
Senin 7500f işlemci ve kule tipi işlemci ile yaptığın ( eğer senin yaptığın test ise ) sonuçlarda 5 saatlik r23 testinde noctua ile mx 6 arasında 2.4 derece fark ediyor. Benim düşüncemde çok önemli bir fark değil. Mx 6 yada mx 7 ile fiyat olarak ayni seviyelerde ise noctua yi tercih edeyim
Ben 9800x3d yi +200 mhz ile kullaniyorum. Ayni testte 170-175 watt ppt ile 85-88 arası görüyorum. Sicakliktan dolayi da herhangi gibi bir frekansi düşürme sorunu yaşamıyorum.
Kaldı ki ben oyun oynuyorum. Normalde islemcim oyunlarda max. 58-60 derece goruyorken havaların isinmasiile beraber 65 i yine geçmiyor.
Eğer termal macun ihtiyacım varsa ve f/p olarak arctic beni yıllardır tatmin ediyorsa benim için sorun yok diyorum.
Sen noctua kullanabilirsin. Eğer dedigin macunda ki kalitelidir lafım yok eger fiyat olarak indirime girerse herkes gibi ben de degerlendiririm
 
Okumadığıma nereden karar verdin 😀
Senin 7500f işlemci ve kule tipi işlemci ile yaptığın ( eğer senin yaptığın test ise ) sonuçlarda 5 saatlik r23 testinde noctua ile mx 6 arasında 2.4 derece fark ediyor. Benim düşüncemde çok önemli bir fark değil. Mx 6 yada mx 7 ile fiyat olarak ayni seviyelerde ise noctua yi tercih edeyim
Ben 9800x3d yi +200 mhz ile kullaniyorum. Ayni testte 170-175 watt ppt ile 85-88 arası görüyorum. Sicakliktan dolayi da herhangi gibi bir frekansi düşürme sorunu yaşamıyorum.
Kaldı ki ben oyun oynuyorum. Normalde islemcim oyunlarda max. 58-60 derece goruyorken havaların isinmasiile beraber 65 i yine geçmiyor.
Eğer termal macun ihtiyacım varsa ve f/p olarak arctic beni yıllardır tatmin ediyorsa benim için sorun yok diyorum.
Sen noctua kullanabilirsin. Eğer dedigin macunda ki kalitelidir lafım yok eger fiyat olarak indirime girerse herkes gibi ben de degerlendiririm
Yani o kadar bağlamsız, ne dediği belli olmayan bir yorum ki. Neyi savunduğun neyi öne sürdüğün bile belli değil.
Mx-6 mı kullanıyorsunuz siz? "kullanıyorum memnunum" yazısı mı bu? Sen memnunsan memnunluğunla mutlu ol.
Diyorum ki bu kadar zor sürülen bir macun, termal değerleri çok daha iyi fiyat olarakta çok yakın alternatifler varken almam. Bununla sıkıntınız nedir sizin?
 
Termal macunu tamamen soğutma performansı üzerinden kıyaslamak doğru değil birde işin diğer tarafı var örnek olarak Thermal Grizzly Kryonaut macunlar mesela soğutmada çok iyi gözüksede yoğun kullanımda 1-2 yılda özelliğini yitiriyor ve yenileme gerekiyor mx 6 da bu 5 yıl mx7 de 7 yıl bunları kıyaslamak daha doğru bence mx7 1 kere sürüyorsun sistemine 7 yıl boyunca özelliğini korumaya devam ediyor. bence bu daha önemli.

mx6 ve 5 yıl korumamı? 😃 mx6yı kışın sürüp yazın açtığımda macunun kalmamış olduğunu görmesem inanıcam. Mx6 yüksek ısılarda kesinlikle azalmaya başlıyor malzemenin kütlesi. Mx6 sürüpte 1 sene olmadan “GİDEBİLDİĞİMİ” hatırlamıyorum

Çok enteresan bende de tam tersi kryonaut kış sonu sürdüm yaza girdik ve sıcaklıklardan gayet memnunum macunu değiştirmem gerek veya kesin macun kurudu gibi bi hissiyat vermedi
 
PTM yi herkes uygulayamaz Termal macun kadar kolay bir işlemede sahip değil zaten 1 termal macun olarak dayanıklılık ve performans odaklı bir macun bu ve özellikle laptoplarda ciddi güvenli çabuk yapılan bir işlem tabi masaüstü kadar uzun süre dayanmıyor bizzat test ettim mx6 laptoplarda 2-3 yılı zor çıkarıyor mx7 denemedim daha ama workstation kasalarda mx6 ile 5 yıldır özelliğini yitirmeden kullandım. Bence Teknik servislerde bulunması gereken bir marka sür unut :)
Ben zamanında ptm depoladım yarın öbür gün alamam diye, bayağı bir miktar da sattım elimde çok az kaldı. Sattığım herkes ilk kez pc sine bakım yapıyordu hepsi sorunsuz uyguladı.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

mx6 ve 5 yıl korumamı? 😃 mx6yı kışın sürüp yazın açtığımda macunun kalmamış olduğunu görmesem inanıcam. Mx6 yüksek ısılarda kesinlikle azalmaya başlıyor malzemenin kütlesi. Mx6 sürüpte 1 sene olmadan “GİDEBİLDİĞİMİ” hatırlamıyorum

Çok enteresan bende de tam tersi kryonaut kış sonu sürdüm yaza girdik ve sıcaklıklardan gayet memnunum macunu değiştirmem gerek veya kesin macun kurudu gibi bi hissiyat vermedi
Bu arada doğru mx-6 uyguladığım pcyi 6 ay sonra yine bakıma getirdiler o kadar hızlı pump-out oldu.
 
Ben zamanında ptm depoladım yarın öbür gün alamam diye, bayağı bir miktar da sattım elimde çok az kaldı. Sattığım herkes ilk kez pc sine bakım yapıyordu hepsi sorunsuz uyguladı.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bu arada doğru mx-6 uyguladığım pcyi 6 ay sonra yine bakıma getirdiler o kadar hızlı pump-out oldu.

Bende pump out değilde “bu macun ne ara bu kadar azaldı” dedirtmişti 2 defa. Yav malzeme nasıl kalmaz demiştim. Ne tabir kullanılır bilmiyom ama çabuk buharlaşıp uçup gidiyor anlam veremedim
 
Bende pump out değilde “bu macun ne ara bu kadar azaldı” dedirtmişti 2 defa. Yav malzeme nasıl kalmaz demiştim. Ne tabir kullanılır bilmiyom ama çabuk buharlaşıp uçup gidiyor anlam veremedim
Hocam pumpout mu oldu, kurudu kaldı mı biliyoruz. Uyguladım ağustos 12 falan şubat başı aradı beni yine ısınıyor diye harbi test yaptık yine çıkmış 90 derecelere açtım ptm uyguladım bu sefer.
 
Bununla sıkıntınız nedir sizin?
Benim bir sıkıntım yok 😀
Senin benimle bir sıkıntın mı var ? 😀
Sonuç paylaştığın videoyu da izledim, Abdullah in macun ile ilgili videosunu da 6 yıl önce çektiği videoyu da izledim. Hala daha Noctua ile ne mx-4 ile ne mx- 6 ile ne de tf 7 ile ne de thermal grizzly ile aman aman farklar göremedim.
Hem triffact in hem de Abdullah in videosunda tabiri caizse hangisi uygunsa al geç diyor.
Şu anda macun ve soğutma piyasasında isim yapmış Arctic ten çoğu insan gibi ben de memnunum. Başka testleri nazaran kendi kullanım senaryomda beni mutlu ediyor. Benim yada başkalarının sorun yaşamaması seni neden mutsuz ediyor onu anlamadım. Benimle niye polemiğe girmek istediğini anlamadım da şunu söyleyeyim. Arctic in sahibi yada çalışanı değilim. Evde kendim macun da yapmıyorum.
3 sene 5 sene hic dokunmadan uzun süre kullanırım diye deneyimim de olmadı. Ayda bir pc yi temizleyen, 6 ayda 1 de macun yenileyen adamım zaten
Hiç bir markayı hic bir ürünü savunmam. Kullanıcı deneyimi aktaririm. Savunan sensin.
Tekrar diyorum. Benim cebimi su an Mx serisi mutlu ediyor. Yarin noctua indirime girerse alırım. Zamani gelince onu da denerim. Net
 
mx6 ve 5 yıl korumamı? 😃 mx6yı kışın sürüp yazın açtığımda macunun kalmamış olduğunu görmesem inanıcam. Mx6 yüksek ısılarda kesinlikle azalmaya başlıyor malzemenin kütlesi. Mx6 sürüpte 1 sene olmadan “GİDEBİLDİĞİMİ” hatırlamıyorum

Çok enteresan bende de tam tersi kryonaut kış sonu sürdüm yaza girdik ve sıcaklıklardan gayet memnunum macunu değiştirmem gerek veya kesin macun kurudu gibi bi hissiyat vermedi
orjinal olmayabilir mx6 ların çok fazla sahtesi var piyasada
 
orjinal olmayabilir mx6 ların çok fazla sahtesi var piyasada
12 Kasım da sürmüşüm en son. Müsait bi zaman yenilemeyi düşünüyorum. Eksiltme yapıyor mu merak ediyorum. Ama sıcaklıklar da bir sıkıntı görmedim. Sadece 1 hafta 10 gündür 1-2 derece daha sıcak çalışıyor işlemci. Ama havalardandir diye düşünüyorum
 
1781855314811.webp

Hala bu macunu SÜREMEDİĞİ için kötüleyip ağlayan var. Cehalet, sen nelere kadirsin.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,655
Mesajlar
11,079,501
Üyeler
198,172
Son üye
esquivom
Geri
Top