Çözüldü✓ R7 9700x Çok Isınıyor Yardımcı Olur Musunuz

stock fan ile oc li 5600 ü 90 w da 75lerde tutuyorum ev mi çok sıcak senin ?
 
Kuponla daha ucuza geldi :D
1781619600574.webp
 
Montaj ve sonuçları merak ediyoruzzz
Hocam bugün geldi montajını zor da olsa yapabildim kasaya sıfıra sıfır oldu :D Şimdide test ettim değerler bu şekilde sizce nasıl ?
@HacıSOFU
@RevDeisDou
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ve şuan boştayken yine 50 derecelerde geziyo bazen bi anda fanlar hızlanıyor işlemci 65 dereceye çıkıyor onu neden yapabilir ?
 

Ekler

  • Ekran görüntüsü 2026-06-18 224145.webp
    Ekran görüntüsü 2026-06-18 224145.webp
    224 KB · Hit: 27
  • Ekran görüntüsü 2026-06-18 224017.webp
    Ekran görüntüsü 2026-06-18 224017.webp
    216.1 KB · Hit: 28
Son düzenleme:
Hocam bugün geldi montajını zor da olsa yapabildim kasaya sıfıra sıfır oldu :D Şimdide test ettim değerler bu şekilde sizce nasıl ?
@HacıSOFU
@RevDeisDou
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ve şuan boştayken yine 50 derecelerde geziyo bazen bi anda fanlar hızlanıyor işlemci 65 dereceye çıkıyor onu neden yapabilir ?
odan kaç derece ? soğutucun ne ? kasa modelin ne ve kaç fan var , fanların modeli ne?
 
Kaç derece 81 pek değil bu işlemci için
Boştaykende 50 60 larda geziyor yeni soğutucuyla
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

odan kaç derece ? soğutucun ne ? kasa modelin ne ve kaç fan var , fanların modeli ne?
Odam normal sıcaklıkta bilmiyorum tam olarak Manisa da yaşıyorum, soğutucum arctic liquid freezer 3 pro 360 mm modeli daha bugün geldi hatta ,kasam aerocool d501a 3 önde bir egzoz fan var
 
Boştaykende 50 60 larda geziyor yeni soğutucuyla
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Odam normal sıcaklıkta bilmiyorum tam olarak Manisa da yaşıyorum, soğutucum arctic liquid freezer 3 pro 360 mm modeli daha bugün geldi hatta ,kasam aerocool d501a 3 önde bir egzoz fan var
50 dereceler bence gayet normal havalar ısındı. İşlemcinin arada 60-70 derecelere fırlayıp düşmesi de çok normal, arkada bir işlem oluyor anlık boost ediyor ve tekrar düşüyor her işlemci böyle. Asıl sıkıntı bu anlık artışlarda fanların hızlanması, hem ömrünü azaltır fanların hem ses rahatsız eder. 2 yolu var düzeltmek için, kolay yol biostan fan step up en az 3-4 sn yap. Profesyonel yolda fan control uygulamasını indir oradan fanlar otomatik kalibre edilecek sonra da fan eğrinde histerezisi 5 sn ve 5 derece yap sonra da keyfine bak. Ben Fan control öneririm muhteşem stabil ve çok detaylı bir uygulama. Bende de 9700x var , çift kule hava soğutucum ve 9 adet de kasa fanım mevcut.
 

Ekler

  • Ekran görüntüsü 2026-06-18 235635.webp
    Ekran görüntüsü 2026-06-18 235635.webp
    109.4 KB · Hit: 14
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,737
Mesajlar
11,080,578
Üyeler
198,185
Son üye
Wrymwood
Geri
Top