Fiyat hatası ya da ürün hatası sanırım. 32" 2k bu fiyata tepki süresi bu kadar iyi bir VA monitör zor bulunur. Kronik arızası çok ama şansını denemek isteyen alabilir: https://www.amazon.com.tr/dp/B0D2NYWYST?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title
abartma istersen piyasası 13 falan zatenFiyat hatası olmaması mümkün değil sanırım başına 2 koymadılar![]()
TN değil VA panel bu monitör?TN Panel çöptür almayın aldırmayın
27 inç olanınki öyle ama 32 inç olan modeli bu fiyatlara düşmemişti. Büyük ekran isteyenler için birebir.abartma istersen piyasası 13 falan zaten
TN değil VA panel bu monitör?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
27 inç olanınki öyle ama 32 inç olan modeli bu fiyatlara düşmemişti. Büyük ekran isteyenler için birebir.
Amazon ürün açıklamaları sallabaş genellikle. Samsung'un kendi sitesinden bakarsanız VA olduğu görülüyor.Alıntıyı görüntüle
görüntüleme türünde tn yazıyor ama teknoloji kısında led yazıyor her yerde farklı
Şu andaki akakce fiyatını gırgıra alarak soylemiş olabilirmiyim???abartma istersen piyasası 13 falan zaten
Ghosting rahatsız ediyorsa IPS veya OLED almalısınız. Her ne kadar iyi bir VA da olsa az biraz ghosting olacaktır bu modelde de.MSI G32CQ4 kullanıyorum, aşırı ghosting var. Satıp buna geçeyim mi, alınır mı diyorsunuz bu fiyatla yoksa IPS mi bakayım? Normalde şu anda almayı düşünmüyordum ama iyi fırsatsa alacağım.