Çözüldü✓ R7 9700x Çok Isınıyor Yardımcı Olur Musunuz

Gerçi attığın ayarda full müş. UV var mı?
 
Soğutucunun yetersiz gelme ihtimalini sil kafadan öncelikle hocam aynı işlemciye sahibim dandirik gamepower ile görmüyorum o sıcaklıkları . İllaki bi yerde bi hata var fanlarını kontrol et pompada bi problem olabilir montaj demicem 5 ay oldu demişsin ama yinede bi temiz çıkar macun yenileyip kendin tak bakalım değişiklik olucakmı
65 w modda kullanıyorsanız ısınmaz bende ak620 ile kullanıyorum yetmiyor o sebeple tuf lc 360 aldım.
 
Kurdum hocam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Biosa reset attım şuan sadece 105 w modu açık uv pbo ayarlarını resetledim
all core negative -30 yiyor mu?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

yiyorsa negative 30 ver öyle yap testi
 
all core negative -30 yiyor mu?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

yiyorsa negative 30 ver öyle yap testi
Deneyim şimdi acaba diyorum iade edip Corsair Nautilus 360 Rs mi alsam yabancı kaynaklara baktığımda testlerde daha iyi gibi görünüyor
 

Ekler

  • Ekran görüntüsü 2026-06-19 125731.webp
    Ekran görüntüsü 2026-06-19 125731.webp
    231.4 KB · Hit: 14
  • Ekran görüntüsü 2026-06-19 125838.webp
    Ekran görüntüsü 2026-06-19 125838.webp
    264.3 KB · Hit: 14
all core negative -30 yiyor mu?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

yiyorsa negative 30 ver öyle yap testi
onu yapmadan önce ryzen masterdan en hızlı çekirdekleri öğrensin onlara biraz daha az versin, yıldız en hızlısı nokta 2. en hızlısı
1781865304122.webp

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

aç en başta bütün fanları kalibre etmesi lazım sonra resimdekiler gibi sırayla graph seç, orada grafiğini ayarla, sıcaklık sensörünü seç, histeresizleri de gösterdiğim gibi ayarla. istediğin kadar grafik yapabilirsin , her bir fan grubuna istediğin grafiği atayabilirsin. mesela ben egzoz fanlarına ayrı , giriş fanlarına ayrı grafik çizdim egzozlar daha hızlı dönüyor. Pompaya da özel grafik yap ama hızını çok düşürme. Sensörde de son resimdekini seçmelisin.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Deneyim şimdi acaba diyorum iade edip Corsair Nautilus 360 Rs
boşuna uğraşıyorsun fan curve yapmadan hiçbir zaman memnun kalmazsın.
 

Ekler

  • Ekran görüntüsü 2026-06-19 133711.webp
    Ekran görüntüsü 2026-06-19 133711.webp
    116.1 KB · Hit: 8
  • Ekran görüntüsü 2026-06-19 133730.webp
    Ekran görüntüsü 2026-06-19 133730.webp
    77.7 KB · Hit: 9
  • Ekran görüntüsü 2026-06-19 133740.webp
    Ekran görüntüsü 2026-06-19 133740.webp
    21.3 KB · Hit: 7
  • Ekran görüntüsü 2026-06-19 133757.webp
    Ekran görüntüsü 2026-06-19 133757.webp
    10 KB · Hit: 7
  • Ekran görüntüsü 2026-06-19 134124.webp
    Ekran görüntüsü 2026-06-19 134124.webp
    3.2 KB · Hit: 6
Son düzenleme:
onu yapmadan önce ryzen masterdan en hızlı çekirdekleri öğrensin onlara biraz daha az versin, yıldız en hızlısı nokta 2. en hızlısıAlıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


aç en başta bütün fanları kalibre etmesi lazım sonra resimdekiler gibi sırayla graph seç, orada grafiğini ayarla, sıcaklık sensörünü seç, histeresizleri de gösterdiğim gibi ayarla. istediğin kadar grafik yapabilirsin , her bir fan grubuna istediğin grafiği atayabilirsin. mesela ben egzoz fanlarına ayrı , giriş fanlarına ayrı grafik çizdim egzozlar daha hızlı dönüyor. Pompaya da özel grafik yap ama hızını çok düşürme. Sensörde de son resimdekini seçmelisin.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


boşuna uğraşıyorsun fan curve yapmadan hiçbir zaman memnun kalmazsın.
Hocam kurdum fakat sadece ekran kartının fanlarını görüyor ıygulamada
 
Oyunda baksana sıcaklıklara kaç görecek
 
Geri
Top