Kurdum hocamhttps://getfancontrol.com bunu indir
Biosa reset attım şuan sadece 105 w modu açık uv pbo ayarlarını resetledimGerçi attığın ayarda full müş. UV var mı?
65 w modda kullanıyorsanız ısınmaz bende ak620 ile kullanıyorum yetmiyor o sebeple tuf lc 360 aldım.Soğutucunun yetersiz gelme ihtimalini sil kafadan öncelikle hocam aynı işlemciye sahibim dandirik gamepower ile görmüyorum o sıcaklıkları . İllaki bi yerde bi hata var fanlarını kontrol et pompada bi problem olabilir montaj demicem 5 ay oldu demişsin ama yinede bi temiz çıkar macun yenileyip kendin tak bakalım değişiklik olucakmı
105 w modunda65 w modda kullanıyorsanız ısınmaz bende ak620 ile kullanıyorum yetmiyor o sebeple tuf lc 360 aldım.
all core negative -30 yiyor mu?Kurdum hocam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Biosa reset attım şuan sadece 105 w modu açık uv pbo ayarlarını resetledim
ben arkadaşın yazdığına yazmıştım dandirik gamepower soğutucu bile soğutur diyordu da105 w modunda
Deneyim şimdi acaba diyorum iade edip Corsair Nautilus 360 Rs mi alsam yabancı kaynaklara baktığımda testlerde daha iyi gibi görünüyorall core negative -30 yiyor mu?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
yiyorsa negative 30 ver öyle yap testi
all core negative -30 yiyor mu?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
yiyorsa negative 30 ver öyle yap testi
onu yapmadan önce ryzen masterdan en hızlı çekirdekleri öğrensin onlara biraz daha az versin, yıldız en hızlısı nokta 2. en hızlısıall core negative -30 yiyor mu?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
yiyorsa negative 30 ver öyle yap testi
aç en başta bütün fanları kalibre etmesi lazım sonra resimdekiler gibi sırayla graph seç, orada grafiğini ayarla, sıcaklık sensörünü seç, histeresizleri de gösterdiğim gibi ayarla. istediğin kadar grafik yapabilirsin , her bir fan grubuna istediğin grafiği atayabilirsin. mesela ben egzoz fanlarına ayrı , giriş fanlarına ayrı grafik çizdim egzozlar daha hızlı dönüyor. Pompaya da özel grafik yap ama hızını çok düşürme. Sensörde de son resimdekini seçmelisin.Kurdum hocam
boşuna uğraşıyorsun fan curve yapmadan hiçbir zaman memnun kalmazsın.Deneyim şimdi acaba diyorum iade edip Corsair Nautilus 360 Rs
Hocam kurdum fakat sadece ekran kartının fanlarını görüyor ıygulamadaonu yapmadan önce ryzen masterdan en hızlı çekirdekleri öğrensin onlara biraz daha az versin, yıldız en hızlısı nokta 2. en hızlısıAlıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
aç en başta bütün fanları kalibre etmesi lazım sonra resimdekiler gibi sırayla graph seç, orada grafiğini ayarla, sıcaklık sensörünü seç, histeresizleri de gösterdiğim gibi ayarla. istediğin kadar grafik yapabilirsin , her bir fan grubuna istediğin grafiği atayabilirsin. mesela ben egzoz fanlarına ayrı , giriş fanlarına ayrı grafik çizdim egzozlar daha hızlı dönüyor. Pompaya da özel grafik yap ama hızını çok düşürme. Sensörde de son resimdekini seçmelisin.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
boşuna uğraşıyorsun fan curve yapmadan hiçbir zaman memnun kalmazsın.
Deniyorum şimdiOyunda baksana sıcaklıklara kaç görecek
Oyundayken 74 leri görüyorOyunda baksana sıcaklıklara kaç görecek